Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro Ισπανίας 2011





Ο Φινλανδός Juha Salminen και ο Γάλλος Antoine Meo παίρνουν από πολύ νωρίς το προβάδισμα στην κατάταξη των κατηγοριών Enduro 1 και Enduro 2 του παγκοσμίου πρωταθλήματος, ενώ και οι Matti Seistola και Seb Guillaume τερματίζουν στο βάθρο.

Ο εναρκτήριος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Enduro 2011 φαίνεται ότι άνοιξε για τα καλά το δρόμο προς την επιτυχία στην Ομάδα Husqvarna CH Racing Monster Energy, με πέντε αναβάτες της ομάδας να απολαμβάνουν θέσεις στο βάθρο και με τα ονόματα των Juha Salminen και Antoine Meo να φιγουράρουν από την αρχή στην κορυφή των κατηγοριών Enduro 1 και Enduro 2, αντίστοιχα. Με το διπλό βάθρο από τον...
Juha και το συναθλητή του, Matti Seistola, στην πρώτη και δεύτερη θέση, αντίστοιχα, της κατηγορίας E1, τα πράγματα δεν θα μπορούσαν να έχουν εξελιχθεί καλύτερα για την ομάδα. Και με τον Antoine Meo να συμπράττει με τον Salminen στην εξασφάλιση διπλού νικητήριου αποτελέσματος στην κατηγορία Enduro 2, η ομάδα είχε πολλούς λόγους να ξεκινήσει τις πρώτες προετοιμασίες της για το δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος που θα διεξαχθεί στην Πορτογαλία το επόμενο σαββατοκύριακο.

Κάνοντας το ντεμπούτο του στο EWC για την ομάδα στη σέλα μιας τετράχρονης μοτοσικλέτας 250 cc, ο Juha Salminen έδειξε αμέσως ότι είναι έτοιμος να κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του για να κατακτήσει τον παγκόσμιο τίτλο για 8η φορά φέτος. Αξιοποιώντας την πολύχρονη πείρα του, ο Salminen βρισκόταν σταθερά πίσω από το συναθλητή του, Seistola, για το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας, μέχρι τη στιγμή που ένα λάθος που έκανε ο Matti έδωσε την ευκαιρία στον Juha να περάσει στην πρώτη θέση της κατηγορίας. Κάνοντας απλώς λιγότερα λάθη από τους αντιπάλους του, ο Salminen είχε το καλύτερο δυνατό ξεκίνημα στην κατηγορία E1 του φετινού πρωταθλήματος, τερματίζοντας με διαφορά 10 δευτερολέπτων μπροστά από το συναθλητή του και κατακτώντας επάξια τη νίκη. Όσον αφορά τον Seistola, η απογοήτευση που άφησε τη νίκη να του φύγει μέσα από τα χέρια ξεπεράστηκε πολύ σύντομα, καθώς πέτυχε μια δυνατή δεύτερη θέση, εξασφαλίζοντας ένα αξέχαστο 1-2 για τη Husqvarna. Τη δεύτερη ημέρα, ο θρίαμβος επαναλήφθηκε, με τους Salminen και Seistola ξανά στις δύο ψηλότερες θέσεις του βάθρου στην κατηγορία E1. Ο Salminen είχε σταθερά τον απόλυτο έλεγχο του αγώνα από την κορυφή της κατηγορίας, ενώ ο Seistola χρειάστηκε να επανορθώσει για ένα λάθος που έκανε στις αρχικές φάσεις της ακραίας δοκιμής, για να επιστρέψει δριμύτερος στον ανταγωνισμό για τη διεκδίκηση ψηλής θέσης. Τελικά, ο Matti τερμάτισε δεύτερος, με διαφορά εννέα μόλις δευτερολέπτων πίσω από το συμπατριώτη και συναθλητή του.

Juha Salminen – Enduro 1: «Ήταν ένα φανταστικό αγωνιστικό τριήμερο για μένα. Αλλά και πολύ σκληρό, συγχρόνως, μιας και η πίστα ήταν πολύ ανώμαλη και γεμάτη σκόνη, ωστόσο, δύο νίκες σε δύο ημέρες είναι μια σπουδαία αρχή στο πρωτάθλημα. Δυνατό τριήμερο, με δυνατά αποτελέσματα... Χαίρομαι ιδιαίτερα που αφήσαμε πίσω μας τον πρώτο αγώνα με επιτυχία και μπορούμε τώρα να εστιάσουμε στο υπόλοιπο πρωτάθλημα και, θέλω να ελπίζω, να συνεχίσουμε με παρόμοια αποτελέσματα. Νιώθω εξαιρετικά άνετα στη μοτοσικλέτα μου και, σε γενικές γραμμές, δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα, καμία από τις δύο ημέρες. Πιστεύω ότι αυτό που με βοήθησε πολύ ήταν το γεγονός ότι δεν έκανα λάθη.

Θα ήθελα βέβαια να είμαι μερικά δευτερόλεπτα πιο γρήγορος, αλλά δεδομένου ότι τα τελευταία χρόνια τα πράγματα δεν πήγαιναν και τόσο καλά, νιώθω υπέροχα που κατάφερα να είμαι και πάλι «μάχιμος» και ανταγωνιστικός συνεχώς στη διάρκεια και των δύο ημερών. Και τις δύο ημέρες, μπόρεσα να είμαι το ίδιο γρήγορος από την αρχή μέχρι το τέλος, πράγμα πολύ σημαντικό για μένα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τη συνολική μου εμφάνιση, ήταν ένα σπουδαίο ξεκίνημα στο πρωτάθλημα.»

Matti Seistola – Enduro 1: «Ήταν μια εξαιρετική αρχή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα για μένα, είμαι πολύ ευχαριστημένος που όλη η σκληρή δουλειά μου στη διάρκεια του χειμώνα απέδωσε καρπούς: ένιωθα πολύ δυνατός και τις δύο ημέρες και η ταχύτητά μου ήταν πολύ καλή. Η πρώτη ημέρα πήγε περίφημα. Βέβαια, έκανα ένα λάθος, στη δοκιμή enduro, που μου κόστισε τη νίκη. Ωστόσο, η πολύ καλή ταχύτητα και το ξεκίνημα στο πρωτάθλημα με τερματισμό στο βάθρο ήταν σπουδαία για μένα. Όσον αφορά τη δεύτερη ημέρα, δεν ήμουν στα καλύτερά μου στην αρχή και, στη συνέχεια, έκανα ένα σοβαρό λάθος στην πρώτη ακραία δοκιμή, που μου κόστισε 15 δευτερόλεπτα.

Πριν από τον τελευταίο γύρο, ήμουν στην πέμπτη θέση και γύρω στα 16 δευτερόλεπτα πίσω από τους άλλους αναβάτες, οπότε ο τερματισμός μου στη δεύτερη θέση ξανά ήταν σπουδαίο κατόρθωμα. Χρειάστηκε να καταβάλλω σκληρή προσπάθεια σε όλη τη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου, γι’ αυτό το αποτέλεσμα μετράει διπλά για μένα. Ο Juha έτρεξε φανταστικά και χωρίς λάθη, οπότε το γεγονός ότι τερμάτισα πίσω του και τις δύο ημέρες θεωρώ ότι είναι κορυφαίο αποτέλεσμα. Φανταστικό ξεκίνημα στη φετινή σεζόν.»

Όπως και στο περσινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro 1, έτσι και φέτος, όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα στον Antoine Meo στο Ισπανικό Γκραν Πρι και στην αναμενόμενη μάχη του για τον τίτλο στην κατηγορία Enduro 2 με το συμπατριώτη του, Johnny Aubert. Ωστόσο, κάνοντας ένα πολύ σοβαρό λάθος στη διάρκεια του Super Test το βράδυ της Παρασκευής και, κατόπιν, άλλο ένα στην αρχή της πρώτης ημέρας, ο Meo ήταν αναγκασμένος να καταβάλλει υπεράνθρωπες προσπάθειες για να διεκδικήσει τη νίκη. Με τον Aubert στα sideline εξαιτίας ενός μηχανικού προβλήματος την πρώτη ημέρα, ο Meo έκανε μια σπουδαία εμφάνιση, παρόμοια με αυτήν που του χάρισε τον τίτλο στο πρωτάθλημα EWC πέρσι, τερματίζοντας τελικά με διαφορά 20 δευτερολέπτων μπροστά από τον Ισπανό Ivan Cervantes. Η δεύτερη ημέρα επεφύλασσε μία ακόμα νίκη για τον Meo, καθώς αποδείχτηκε και πάλι πολύ γρήγορος για τους αντιπάλους του στην κατηγορία E2. Χωρίς κανένα απολύτως λάθος, ο Antoine εξώθησε τον εαυτό του και τη μοτοσικλέτα του στα άκρα σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, για να τερματίσει ξανά μπροστά από τον Cervantes. Έτσι, πήρε από πολύ νωρίς ένα σημαντικό προβάδισμα στην κατάταξη του πρωταθλήματος Enduro 2. Στο πλευρό του Antoine στην κατηγορία E2 αγωνίστηκε ο Simone Albergoni, ο οποίος έκανε ένα δυνατό ξεκίνημα στη σειρά αγώνων κατακτώντας την πέμπτη θέση την πρώτη ημέρα και την τέταρτη τη δεύτερη ημέρα.

Antoine Meo – Enduro 2: «Δεν το φανταζόμουν ότι ο πρώτος αγώνας της χρονιάς θα τελείωνε έτσι. Ήταν ένας σκληρός αγώνας από σωματικής πλευράς και χρειάστηκε να καταβάλλω τεράστια προσπάθεια, αλλά δύο νίκες μέσα σε δύο ημέρες είναι καταπληκτικό αποτέλεσμα. Λυπάμαι για τον Johnny Aubert, που δεν κατάφερε να τερματίσει καμία από τις δύο ημέρες, γιατί για το πρωτάθλημα αυτό δεν είναι ό,τι καλύτερο. Ωστόσο, το «έργο» μου το δυσκόλευε το γεγονός ότι έπρεπε συνεχώς να κρατάω τον Ivan Cervantes πίσω μου. Παρ’ όλα αυτά, ένιωθα ότι οδηγούσα πολύ καλά και τις δύο ημέρες. Όταν είσαι σε καινούρια κατηγορία και με καινούρια μοτοσικλέτα, ο πρώτος αγώνας είναι πάρα πολύ σημαντικός για να δεις πού βρίσκεσαι και πόσο γρήγορος είσαι. Και η ταχύτητά μου ήταν πολύ καλή. Ήμουν νευρικός πριν από την έναρξη και έκανα ένα λάθος την Παρασκευή το βράδυ στο Super Test, εξαιτίας του οποίου έχασα 8 δευτερόλεπτα.

Κατόπιν, στην αρχή της πρώτης ημέρας, είχα μια πτώση στη διάρκεια της δοκιμής enduro και χρειάστηκε πολύς κόπος για να ξαναβρώ το ρυθμό μου. Τη δεύτερη ημέρα, δεν έκανα λάθη και... ιδού, είμαι πανευτυχής που έχω το προβάδισμα στην κατάταξη στην κατηγορία E2 του παγκόσμιου πρωταθλήματος.»

Βάζοντας το χεράκι του ώστε η Husqvarna να ανεβεί στο βάθρο και στις τρεις κατηγορίες ενηλίκων την πρώτη ημέρα, ο Seb Guillaume, μετά από σκληρή μάχη, τερμάτισε στην τρίτη θέση στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία Enduro 3, μόλις γύρω στα 30 δευτερόλεπτα πίσω από το νικητή Mika Ahola. Διεκδικώντας σταθερά μια θέση στην πρώτη δυάδα μέχρι την τελική δοκιμή enduro την πρώτη ημέρα, ο Γάλλος έκανε δυστυχώς ένα λάθος που δεν του άφησε κανένα περιθώριο για τερματισμό σε θέση ψηλότερη από την τρίτη. Τη δεύτερη ημέρα, ο Seb έχασε «παρά τρίχα» το βάθρο, τερματίζοντας μόλις 7 δευτερόλεπτα πίσω από την τρίτη θέση.

Seb Guillaume – Enduro 3: «Η τρίτη θέση την πρώτη ημέρα ήταν ένα καλό αποτέλεσμα για μένα. Είχα ένα ατύχημα στην τελευταία δοκιμή enduro, οπότε και έχασα την επαφή μου με τους Ahola και Nambotin. Προτού συμβεί αυτό, οδηγούσα καλά και έδινα μάχη με τους άλλους αναβάτες, γι’ αυτό είμαι λίγο απογοητευμένος που δεν κατάφερα να τερματίσω σε καλύτερη θέση από την τρίτη. Σε κάθε περίπτωση, όμως, η τρίτη θέση είναι μια καλή αρχή στο πρωτάθλημα. Έχασα πολύ χρόνο στην πρώτη ακραία δοκιμή, στη διάρκεια του πρώτου γύρου τη δεύτερη ημέρα, και, δυστυχώς, έχασα κι άλλο πολύτιμο χρόνο στη συνέχεια, όταν έχασα το πίσω φρένο μου. Είδα ότι δεν υπήρχε περίπτωση να επιστρέψω στη μάχη για τη διεκδίκηση του βάθρου, οπότε είμαι ευχαριστημένος με την τέταρτη θέση. Ήταν ένα καλό ξεκίνημα στη φετινή σεζόν.»

Στην κατηγορία junior, ο Giacomo Redondi έκανε το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro, με καλύτερο αποτέλεσμα τη δεύτερη θέση στο Κύπελλο Νέων 125 cc.

Giacomo Redondi – Enduro Junior: «Ήταν ο πρώτος μου αγώνας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro, οπότε ήταν όλα καινούρια για μένα, ωστόσο συνολικά είμαι πολύ ευχαριστημένος. Είχα μια ισχυρή πτώση την πρώτη ημέρα, παρ’ όλα αυτά, όμως, δεν με εμπόδισε να τερματίσω δεύτερος στην κατηγορία 125 cc. Τη δεύτερη ημέρα ήμουν πιο γρήγορος, αλλά είχα ένα ατύχημα στη διάρκεια της δοκιμής enduro. Μετά το δεύτερο γύρο, βρισκόμουν στη 10η θέση της κατηγορίας Enduro Junior και στη 2η θέση της κατηγορίας 125 cc, επιδόσεις πολύ ικανοποιητικές για μένα.

Είχα ένα μικρό πρόβλημα στη διάρκεια των δύο τελευταίων δοκιμών, που σίγουρα δεν βοηθούσε την κατάσταση, όμως απόλαυσα πολύ τον αγώνα και έμαθα ένα σωρό πράγματα.»

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro 2011, Γκραν Πρι Ισπανίας – Ημέρα 1

Enduro 1 1. Juha Salminen (Husqvarna) 53.10:25, 2. Matti Seistola (Husqvarna) 53.20:23, 3. Eero Remes (KTM) 53.34:12, 4. Fabien Planet (Sherco) 53.37:99, 5. Rodrig Thain (Honda) 53.42:22, 6. Thomas Oldrati (KTM) 53.56:98, 7. Julien Gauthier (TM) 54.23:39, 8. Nicolas Deparrois (Kawasaki) 54.34:68, 9. Lorenzo Santolino (KTM) 55.11:16, 10. Adrien Metge (Honda) 55.52:69

Enduro 2 1. Antoine Meo (Husqvarna) 52.44:70, 2. Ivan Cervantes (Gas Gas) 53:04.16, 3. Cristobal Guerrero (KTM) 53.04:59, 4. Pierre-Alexandre Renet (Husaberg) 53.19:97, 5. Simone Albergoni (Husqvarna) 54.37:45, 6. Oscar Balletti (Beta) 54.47:69, 7. Antoine Basset (Yamaha) 55.16:11, 8. Aaron Bernardez (Husaberg) 55.28:80, 9. Jordan Curvalle (Sherco) 55.33:39, 10. Armand Monleon (KTM) 55.34:21



Enduro 3 1. Mika Ahola (Honda) 53.21:87, 2. Christophe Nambotin (Gas Gas) 53.35:52, 3. Seb Guillaume (Husqvarna) 53.53:92, 4. Oriol Mena (Husaberg) 54.12:26, 5. Taddy Blazusiak (KTM) 54.33:77, 6. Joakim Ljunggren (Husaberg) 54.40:71, 7. Marcus Kehr (KTM) 54.43:36, 8. Marko Tarkkala (Husaberg) 54.54:04, 9. Alessandro Botturi (Gas Gas) 54.57:19, 10. Juan Perez (KTM) 55.09:97

Enduro Junior 1. Antti Helsten (KTM) 54.19:61, 2. Mathias Bellino (Husaberg) 54.30:16, 3. Jonathan Manzi (KTM) 54.37:35, 4. Benoit Fortunato (Yamaha) 54.44:04, 5. Jeremy Joly (Honda) 54.44:63, 6. Victor Guerrero (Yamaha) 54.48:82, 7. Romain Dumontier (Yamaha) 55.00:50, 8. Mario Roman (KTM) 55.02:74, 9. Kevin Benavides (Husaberg) 55.31:85, 10. Johan Carlsson (Beta) 55.32:74… 20. Giacomo Redondi (Husqvarna) 56.45:05

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro 2011, Γκραν Πρι Ισπανίας – Ημέρα 2

Enduro 1 1. Juha Salminen (Husqvarna) 55.09:48, 2. Matti Seistola (Husqvarna) 55.18:41, 3. Fabien Planet (Sherco) 55.38:21, 4. Rodrig Thain (Honda) 55.39:73, 5. Thomas Oldrati (KTM) 55.44:12, 6. Eero Remes (KTM) 55.46:06, 7. Julien Guathier (TM) 56.17:49, 8. Lorenzo Santolino (KTM) 56.35:98, 9. Nicolas Deparrois (Kawasaki) 56.44:52, 10. John-Christian Seljord (Honda) 57.19:19

Enduro 2 1. Antoine Meo (Husqvarna) 54.39:52, 2. Ivan Cervantes (Gas Gas) 55.05:86, 3. Pierre-Alexandre Renet (Husaberg) 55.33:78, 4. Simone Albergoni (Husqvarna) 56.03:93, 5. Hans Vogels (Husaberg) 57.06:57, 6. Jeff Goblet (Yamaha) 57.13:22, 7. Antoine Basset (Yamaha) 57.31:25, 8. Goncalo Reis (Honda) 57.49:59, 9. Jordan Curvalle (Sherco) 57.58:58, 10. Armman Monleon (KTM) 58.08:53

Enduro 3 1. Mika Ahola (Honda) 54.52:30, 2. Christophe Nambotin (Gas Gas) 55.20:21, 3. Marko Tarkkala (Husaberg) 55.55:59, 4. Seb Guillaume (Husqvarna) 56.02:04, 5. Joakim Ljunggren (Husaberg) 56.03:75, 6. Oriol Mena (Husaberg) 56.36:47, 7. Marcus Kehr (KTM) 56.41:38, 8. Alessandro Botturi (Gas Gas) 57.09:23, 9. Maurizio Micheluz (Fantic) 57.21:01, 10. Juan Perez (KTM) 57.21:76

Enduro Junior 1. Antti Helsten (KTM) 56.20:16, 2. Jonathan Manzi (KTM) 56.36:99, 3. Jeremy Joly (Honda) 56.41:05, 4. Mathias Bellino (Husaberg) 56.44:05, 5. Benoit Fortunato (Yamaha) 56.45:06, 6. Mario Roman (KTM) 57.03:55, 7. Victor Guerrero (Yamaha) 57.34:30, 8. Edoardo D’ambrosio (Honda) 57.55:99, 9. Calle Sjoo (Honda) 58.09:14, 10. Henrik Lindholm (Honda) 58.21:82… 14. Giacomo Redondi (Husqvarna) 58.52:19


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...