Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

TΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ DRIFTWARS 2011

Τα τύμπανα του πολέμου ξεκίνησαν ήδη να ηχούν και φαίνεται ότι η φετινή χρονιά θα είναι και η πιο δυνατή από τις τελευταίες, αφού φρέσκος αέρας πνέει στα στρατόπεδα των πολεμιστών του Driftclub. Παρακάτω μπορείτε να βρείτε τον τεχνικό κανονισμό για τη χρονιά που μας έρχεται λοιπόν. Διαβάστε τον προσεκτικά γιατί περιλαμβάνει αλλαγές σημαντικές όπως αυτή του περιορισμού θορύβου από τις εξατμίσεις. Για διευκρινίσεις ή απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε στο info@driftclub.gr

TΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ DRIFTWARS 2011
 

1. Επιτρεπόμενα αυτοκίνητα

1.1 Όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι κατασκευασμένα από ένα καθιερωμένο εργοστάσιο αυτοκινήτων και να είναι / ήταν διαθέσιμα ως μοντέλα παραγωγής.

1.2 Όλα τα οχήματα πρέπει να έχουν την κίνηση στους πίσω τροχούς

1.3 Kit cars, μοναδικά κατασκευασμένα αυτοκίνητα, πρωτότυπα, υβριδικά...
αυτοκίνητα και αγωνιστικά αυτοκίνητα που δεν βασίζονται σε αυτοκίνητα παραγωγής δεν επιτρέπονται

1.4 Αυτοκίνητα παραγωγής που έχουν από το εργοστάσιο κίνηση στους τέσσερις τροχούς επιτρέπονται αρκεί να έχουν μετατραπεί ώστε η κίνηση να μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς
1.5 Αυτοκίνητα παραγωγής που έχουν από το εργοστάσιο κίνηση στους εμπρός τροχούς δεν επιτρέπονται, ακόμη και αν έχουν μετατραπεί να έχουν την κίνηση στους πίσω τροχούς

2. Επιτρεπόμενα αμαξώματα

2.1 Όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να διατηρούν το πρωτότυπο πλαίσιο και αμάξωμα

2.2 Δεν επιτρέπονται σωληνωτά αυτοκίνητα, εκτός αν βγήκαν έτσι από την γραμμή παραγωγής και δεν αντιτίθενται με τους κανόνες 1.1 – 1.5. Επιπρόσθετα δεσίματα και ενισχύσεις στην ανάρτηση και στα σημεία πρόσδεσης της ανάρτησης με το αμάξωμα επιτρέπονται, αρκεί το αυτοκίνητο να διατηρεί τα στοιχεία του αρχικού αυτοφερόμενου πλαισίου (πάτωμα, οροφή, και θόλοι) και υπό την προϋπόθεση να μην έρχονται σε αντίθεση με το 2.6. Επιτρέπονται μετατροπές σε μέρη του αμαξώματος που αφαιρούνται(πόρτες, καπώ, φτερά) αλλά και στους προβόλους του αυτοκινήτου εμπρός και πίσω(ελαφρώματα και κοψίματα). Ανάμεσα στα σημεία στήριξης της ανάρτησης πρέπει το αυτοκίνητο να παραμένει εργοστασιακό. Το τούνελ μετάδοσης μπορεί να μεγαλώσει και να ενισχυθεί αρκεί να μην επηρεάζονται δομικά σημεία της καρότσας.
2.3 Τα αυτοκίνητα πρέπει να διατηρούν το αρχικό αριθμό πλαισίου (Vehicle Identification Number - VIN) στην αρχική θέση καθώς και την πλακέτα πληροφοριών του κατασκευαστή.
2.4 Ο αριθμός πλαισίου δεν πρέπει να είναι αλλοιωμένος και πρέπει να ισχύει για το αμάξωμα που βρίσκεται.

2.5 Ο αριθμός πλαισίου πρέπει να είναι εμφανής και να είναι ευανάγνωστος
Αυτοκίνητα τύπου cabrio, roadster και γενικά οχήματα με μαλακή οροφή, προτείνεται να εφοδιάζονται με σκληρή οροφή (hard top) και να διαθέτουν roll cage αποτελεσματικό σε περίπτωση ανατροπής. Η σκληρή οροφή πρέπει να είναι ασφαλώς τοποθετημένη στο αμάξωμα. Ηλιοροφές και κάθε άλλου τύπου γυάλινη οροφή πρέπει να καλύπτονται από υφασματοταινία (gaffer tape) ή μεμβράνη ασφαλείας ή να αντικατασταθούν από πολυεστερικά ή μεταλλικά τμήματα.
2.6 Η εμφάνιση του αυτοκινήτου πρέπει να είναι παρόμοια με αυτή του εργοστασιακού μοντέλου.

2.7 Κανένα όχημα δεν πρέπει να είναι ελαφρύτερο από 900 κιλά εφόσον ζυγιστεί έτοιμο να εκκινήσει με τον οδηγό μέσα. Επίσης τα μετατρόχιά του να μην ξεπερνούν τα 1900mm, ενώ τα χαμηλότερο μέρος του δεν θα πρέπει να έχει απόσταση από το έδαφος μικρότερη από 100mm.


3. Κινητήρας – μετάδοση – φρένα
3.1 Δεν υπάρχει περιορισμός στην ιπποδύναμη του κινητήρα. Οι μετατροπές στον κινητήρα – μετάδοση είναι ελεύθερες. Επιτρέπεται η αντικατάσταση του κινητήρα με άλλον μεγαλύτερου κυβισμού της ίδιας κατασκευάστριας εταιρίας ή και διαφορετικής αρκεί η στήριξή του να έχει την έγκριση των τεχνικών εφόρων.

3.2 Η χρήση κάθε είδους και αριθμού μεθόδων υπερτροφοδότησης, όπως υπερσυμπιεστών (μηχανικών και καυσαερίων), διατάξεων ψεκασμού Ν2Ο (“νίτρο”) και κάθε συνδυασμός τους είναι ελεύθερη. Η τοποθέτηση συστήματος νίτρο και κάθε εξάρτημα, όπως μπουκάλες, σωληνώσεις και βαλβίδες πρέπει να βρίσκονται έξω από την καμπίνα επιβατών.
3.3 Όλες οι σωληνώσεις καυσίμου και νίτρο πρέπει να είναι ασφαλώς στηριγμένες κάθε 100mm σε όλο το μήκος τους.

3.4 Τα αυτοκίνητα πρέπει να διαθέτουν ολοκληρωμένο σύστημα εξαγωγής, περιλαμβανομένου τελικού σιγαστήρα. Το όχημα πρέπει να είναι ικανό να περάσει το στατικό τεστ θορυβομέτρησης, όπου στο 2/3 των μέγιστων στροφών του κινητήρα θα παράγει ήχο λιγότερο από 95dBA στο 1μέτρο από την εξάτμιση σε 45ο γωνία. Π..χ. σε όχημα που στροφάρει μέχρι τις 8000Rpm, η μέτρηση θα γίνεται στις 5330Rpm. Κάθε όχημα που ηχορυπαίνει περισσότερο θα αποκλείεται από τη διοργάνωση. Σε όλα τα οχήματα είναι υποχρεωτική η χρήση σιλανσιέ για τη μείωση του θορύβου. Σε περίπτωση που η πίστα που θα διεξαχθεί η εκδήλωση, έχει πιο αυστηρές προδιαγραφές, τα οχήματα πρέπει να τις σεβαστούν και θα πρέπει να εφοδιαστούν με διαφορετικό σύστημα εξάτμισης ή να διαθέτουν επιπλέον αφαιρούμενο σιγαστήρα που να μειώνει τον παραγόμενο από αυτά θόρυβο.

3.5 Όλα τα δοχεία υγρών και αναθυμιάσεων πρέπει να είναι επαρκώς στερεωμένα και η στάθμη του περιεχομένου τους να μπορεί να ελεγχθεί εύκολα

3.6 Το σύστημα διεύθυνσης, το σύστημα μετάδοσης, οι τροχοί και το σύστημα πέδησης είναι ελεύθερα.

3.7 Είναι απαραίτητη η ύπαρξη και λειτουργία συστήματος χειρόφρενου, δηλαδή βοηθητικού φρένου που επενεργεί στους πίσω τροχούς, αλλά ο μηχανισμός του μπορεί να τροποποιηθεί ελεύθερα σε σχέση με του μοντέλου παραγωγής.

3.8 Τα βασικά οδηγικά συστήματα του αυτοκινήτου - τιμόνι, σύστημα γκαζιού, φρένου, συμπλέκτη - πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση και εύκολα στην επισκευή.

3.9 Ο μηχανισμός υποβοήθησης του συστήματος διεύθυνσης μπορεί να αποσυνδεθεί ή να αφαιρεθεί.


4. Αμάξωμα

4.1 Η αντικατάσταση των εργοστασιακών εξωτερικών μερών του αμαξώματος είναι ελεύθερη, όπως και η χρήση πλαστικών, πολυεστερικών, πολυκαρβονικών και ανθρακονημάτινων υλικών. Όμως δεν πρέπει να παραβιάζεται ο κανονισμός 2.6

4.2 Όλα τα πρόσθετα εξωτερικά μέρη του αμαξώματος, όπως οι αεροτομές και τα λοιπά αεροδυναμικά βοηθήματα, εξαιρουμένων των πλαινών καθρεπτών, δεν πρέπει να ξεπερνούν το πλάτος του αμαξώματος.
4.3 Φώτα, φλας, μπροστινοί υαλοκαθαριστήρες και κόρνα πρέπει να είναι σε καλή λειτουργική κατάσταση. Τα μπροστινά φώτα πρέπει να προστατεύονται από θρυματισμό με ταινία ή προστατευτικό αυτοκόλλητο φιλμ.
4.4 Ανάρτηση, σύνδεσμοι και ρουλεμάν τροχών πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση.
4.5 Πρέπει να υπάρχει μεταλλικός “καθρέπτης” προστασίας μεταξύ του χώρου του κινητήρα και της καμπίνας των επιβατών, ικανός να προστατεύσει την καμπίνα από διαρροές υγρών και πυρκαγιά. Εάν υπάρχουν τρύπες πρέπει να καλυφτούν από μεταλλικά ελάσματα, ενώ οι μικρές τρύπες πρέπει να κλείσουν με βίδες ή πυρίμαχα υλικά.

4.6 Εάν στον χώρο αποσκευών υπάρχουν εξαρτήματα του συστήματος καυσίμου ή δοχεία νίτρο, τότε πρέπει να δημιουργηθεί μεταλλικός καθρέπτης ικανός να αποτρέψει διαρροές και πυρκαγιά.

4.7 Τα παράθυρα μπορούν να αντικατασταθούν από αγωνιστικού τύπου Lexan/ πολυκαρβονικά, εκτός από το μπροστινό παρμπρίζ, που πρέπει να είναι από το εργοστασιακό άθραυστο laminated υλικό.
4.8 Επιτρέπονται οι ζελατίνες που αλλοιώνουν το εργοστασιακό χρώμα των παραθύρων, αλλά μόνο στα πίσω πλαϊνά παράθυρα και στο πίσω παρμπρίζ. Δεν επιτρέπονται στο παράθυρο οδηγού – συνοδηγού και στο μπροστινό παρμπρίζ.
4.9 Πλαινοί και εσωτερικοί καθρέπτες που κοιτούν πίσω είναι υποχρεωτικοί.

4.10 Τα αυτοκίνητα συνίσταται να έχουν κάθισμα συνοδηγού. Ειδικά αυτά που θα μπορούν να κάνουν επιδείξεις με συνοδηγό θα πρέπει να έχουν κάθισμα και ζώνες με τις προδιαγραφές αυτές του οδηγού, που ορίζονται στα 5.9 – 5.12.
4.11 Το κόψιμο των κεντρικών δοκών του σασί/ πλαισίου απαγορεύεται. Οποιαδήποτε μετατροπή ή ελάφρωμα επιτρέπεται εκτός των σημείων στήριξης της ανάρτησης. Επιτρέπεται η δημιουργία πρόσθετων ενισχύσεων στήριξης της ανάρτησης στο σασί (4link kits, ενίσχυση και τροποποίηση γέφυρας και ανύψωση θόλων) αρκεί να έχουν την έγκριση των τεχνικών εφόρων.

4.12 Τα αμάξωμα και τα μέρη του δεν πρέπει να είναι επικίνδυνα για τα υπόλοιπα αγωνιστικά αυτοκίνητα.

4.13 Το εργοστασιακό ταμπλό μπορεί είτε να παραμείνει είτε να αντικατασταθεί με άλλο, κατασκευασμένο από διαφορετικά υλικά, αρκεί να έχει παρόμοιο σχήμα και να είναι καλώς κατασκευασμένο και στερεωμένο. Τα όργανα ελέγχου είναι ελεύθερα.

4.14 Τα πρόσθετα όργανα και οποιαδήποτε ηλεκτρική συσκευή, όπως ασύρματος επικοινωνίας με τα pits, πρέπει να είναι καλά στερεωμένα και να είναι τοποθετημένα πριν τον τεχνικό έλεγχο.

4.15 Συσκευές βιντεοσκόπησης, φωτογράφησης στο αυτοκίνητο απαγορεύονται, εκτός αν γίνει ειδική συμφωνία με τους διοργανωτές. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να τοποθετηθούν πριν τον τεχνικό έλεγχο και ελεγχθούν από τους τεχνικούς εφόρους και τους κριτές για τον τρόπο και την στήριξη των.


5. Μέτρα ασφαλείας αμαξώματος και οδηγού

5.1 Είναι υποχρεωτική η τοποθέτηση κλωβού ασφαλείας.

5.2 Ο κλωβός ασφαλείας πρέπει να είναι τουλάχιστον 6 σημείων. Ο κλωβός ασφαλείας πρέπει να είναι κατασκευασμένος από σωλήνες χωρίς ραφή από ανθρακούχο χάλυβα ή από χρωμομολυβδένιο. Οι κολλήσεις πρέπει να είναι συνεχείς και καλής ποιότητας.

5.3 Μόνο για τις αγωνιστικές χρονιές 2011 ο κλωβός ασφαλείας μπορεί να ακολουθεί καμπύλη γύρω από το ταμπλό, όπως φαίνεται στο κάτωθι σχήμα, πράγμα όμως που δεν συνιστάται.


5.4 Επίσης μόνο για τις ίδιες χρονιές το κύριο τοξύλιο θα μπορεί να είναι κατασκευασμένο από σωλήνα διαμέτρου 40X2mm ενώ τα υπόλοιπα τμήματα να είναι κατασκευασμένα από σωλήνα διαμέτρου τουλάχιστον 38X2,5mm. Επιτρέπεται ένα mm κατασκευαστική απόκλιση στις διαστάσεις του σωλήνα.

5.5 Ο κλωβός ασφαλείας μπορεί να είναι κολλητού ή βιδωτού τύπου. Ειδικά οι βιδωτού τύπου κλωβοί ασφαλείας πρέπει να βιδώνονται σε πέδιλα ελάχιστου πάχους 3 mm και ελάχιστου εμβαδού 120 τετραγωνικών εκατοστών, που θα βρίσκονται και στις δύο πλευρές της επιφάνειας που θα βιδωθεί. Επίσης όλες οι βίδες πρέπει να είναι υψηλής αντοχής – κατάταξη αντοχής κατά ISO 8.8 ή υψηλότερο και διάστασης από 8mm και άνω.

5.6 Τα τμήματα του κλωβού ασφαλείας που βρίσκονται σε μικρότερη απόσταση από 15cm από το κράνος του οδηγού –συνοδηγού πρέπει να καλυφθούν με πυρίμαχο προστατευτικό υλικό απορρόφησης ενέργειας.

5.7 Ο κλωβός ασφαλείας πρέπει να έχει από μία πλευρική μπάρα ενίσχυσης – προστασίας στην πόρτα του οδηγού και του συνοδηγού στον κλωβό ασφαλείας(roll cage). Από το 2012 σε περίπτωση που έχει αντικατασταθεί η πόρτα –ες με διαφορετική από την εργοστασιακή, π.χ. από πολυκαρβονικά υλικά, ή έχει αφαιρεθεί από την εργοστασιακή πόρτα η μπάρα ασφαλείας ή αν δεν διαθέτει η εργοστασιακή πόρτα μπάρα ασφαλείας, τότε ο κλωβός πρέπει να έχει δύο μπάρες προστασίας σε σχήμα παράλληλο ή χιαστί.

5.8 Κάθε αυτοκίνητο που θα κατασκευάσει κλωβό ασφαλείας θα πρέπει να μιλήσει με την οργάνωση για πιο αναλυτικές πληροφορίες.

5.9 Τα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν αγωνιστικού τύπου bucket με έγκριση FIA κάθισμα που πρέπει να είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Καθίσματα που έχουν ξεπεράσει την ημερομηνία λήξης που αναγράφεται στην έγκριση FIA μπορούν να χρησιμοποιηθούν αρκεί να κρίνουν οι τεχνικοί έφοροι ότι βρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση, δηλαδή να μην έχουν σημάδια, ίχνη ή εμφανή φθορά, ζημιά ή σπάσιμο στον σκελετό τους.

5.10 Τα καθίσματα πρέπει να είναι σταθερά βιδωμένα με ελάχιστο 4 βίδες ISO 8.8 ή καλύτερο διαστάσεων 8mm και άνω, σε βάσεις με ελάχιστη επιφάνεια επαφής 40cm2 για κάθε σημείο στήριξης.

5.11 Ζώνες ασφαλείας με έγκριση SFI και καλύτερη είναι υποχρεωτικές. Επιτρέπονται ζώνες που έχουν ξεπεράσει την ημερομηνία λήξης, αρκεί να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση. Οι ζώνες πρέπει να είναι τουλάχιστον 4 σημείων, αν και προτείνονται ζώνες 5 σημείων.

5.12 Οι ζώνες πρέπει να είναι ασφαλώς στερεωμένες στο αμάξωμα ή στο κλωβό ασφαλείας. Τα σημεία στήριξης της ζώνης πίσω από τα καθίσματα πρέπει να είναι τέτοια ώστε η ζώνη στο σημείο που αποχωρίζεται την πλάτη του καθίσματος και το οριζόντιο επίπεδο να μην σχηματίζει γωνία μεγαλύτερη από 45 μοίρες. Ιδανικά προτείνεται η γωνία ναι μην ξεπερνάει τις +-10 μοίρες από το οριζόντιο επίπεδο.

5.13 Αυτοκίνητα που δεν πληρούν τις προδιαγραφές 5.8 έως 5.12 και για τον συνοδηγό, δεν θα μπορούν να κάνουν επιδείξεις συνοδήγησης.

5.14 Τα οχήματα πρέπει να έχουν γενικό διακόπτη διακοπής ρεύματος, που θα μπορεί να χειριστεί ο οδηγός εύκολα όταν κάθεται κανονικά, αλλά και εξωτερικό διακόπτη που θα βρίσκεται σε πλαϊνή θέση κάτω από το μπροστινό παρμπρίζ και θα μπορεί να χειριστεί από εξωτερικό κριτή. Ο διακόπτης πρέπει να συνοδεύεται και από το επίσημο διακριτό αυτοκόλλητο. Η λειτουργία και των δύο διακοπτών θα δοκιμάζεται από τους κριτές πριν από κάθε αγώνα.

5.15 Τα οχήματα πρέπει να διαθέτουν επισκευαζόμενο πυροσβεστήρα χωρητικότητας μεγαλύτερης των 2,25 λίτρων. Επιτρεπτοί τύποι υλικού πυρόσβεσης: AFFF ή Zero 2000 / Zero 360. Ο πυροσβεστήρας πρέπει να είναι ασφαλώς στερεωμένος και να μπορεί να χρησιμοποιηθεί γρήγορα από τον οδηγό όταν είναι κανονικά καθισμένος. Προτείνεται επίσης αυτόματη πυρόσβεση με μπεκ τόσο στην καμπίνα επιβατών αλλά και στο μηχανοστάσιο, ειδικά στα σημεία που είναι πιο πιθανό να προκαλέσουν πυρκαγιά. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να υπάρχει διακόπτης ενεργοποίησης από το εσωτερικό και το εξωτερικό του αυτοκινήτου, σε κοντινή θέση με τον διακόπτη διακοπής ρευμάτων και με σήμανση του αντίστοιχου επίσημου αυτοκόλλητου.

5.16 Το εργοστασιακό ρεζερβουάρ μπορεί να παραμείνει. Επιτρέπεται όμως και η χρήση αγωνιστικών δεξαμενών καυσίμου. Αν ο σωλήνας πλήρωσης καυσίμου βρίσκεται στον χώρο των αποσκευών, τότε το πάτωμα πρέπει να έχει τρύπα αποστράγγισης καυσίμου ή το στόμιο να έχει προστατευτικό συλλέκτη ώστε να συλλέγει το καύσιμο που δεν καταλήγει στο ρεζερβουάρ και να το αποστραγγίζει με σωλήνα στο εξωτερικό του αυτοκινήτου.

5.17 Οι αγωγοί καυσίμου, ρεζερβουάρ και κάθε μέρος του συστήματος καυσίμου, όπως βοηθητικά δοχεία, συνδέσεις κτλ πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, στεγανά και ασφαλώς σφραγισμένα, έτσι ώστε να μην μπορεί να χυθεί καύσιμο.

5.18 Οποιοδήποτε εξάρτημα του συστήματος καυσίμου, όπως δοχεία, αντλίες, φίλτρα κτλ. απαγορεύονται να βρίσκονται στην καμπίνα επιβατών. Πρέπει μάλιστα να είναι διαχωρισμένα από την καμπίνα με καθρέπτη που να προστατεύει σε περίπτωση διαρροής υγρού ή πυρκαγιά. Σε περίπτωση που σωληνώσεις καυσίμου πρέπει να περάσουν από την καμπίνα των επιβατών, τότε πρέπει να είναι συνεχείς, χωρίς ενώσεις μεταλλικού τύπου ή με μεταλλικό περίβλημα υψηλής ποιότητας και να βρίσκονται από την πλευρά του συνοδηγού.

5.19 Οι μπαταρίες πρέπει να είναι ασφαλώς στερεωμένες και οι συνδέσεις να είναι σε καλή κατάσταση και εύκολα προσβάσιμες. Οι αρνητικοί πόλοι πρέπει να είναι εμφανώς μαρκαρισμένοι με κίτρινο χρώμα. Οι μπαταρίες που βρίσκονται στην καμπίνα των επιβατών πρέπει να είναι ασφαλώς στερεωμένες και κλεισμένες σε ένα σφραγισμένο επισκέψιμο κουτί. Επίσης, μπαταρίες που δεν είναι κλειστού τύπου πρέπει να αερίζονται επαρκώς και έξω από την καμπίνα επιβατών.

5.20 Οι πόρτες και τα καπό πρέπει να ανοίγουν από το εξωτερικό. Ειδικά για τα καπό, εμπρός και πίσω, πρέπει να διαθέτουν τουλάχιστον 2 συνδέσμους – πύρους ασφάλισης. Οι εργοστασιακοί μηχανισμοί ασφάλισης των καπό πρέπει να τεθούν εκτός λειτουργίας και προτείνεται να αφαιρεθούν. Αν δεν αφαιρεθούν πρέπει να είναι ασφαλώς στερεωμένοι.

5.21 Τα οχήματα πρέπει να εφοδιάζονται με κρίκους ρυμούλκησης, ένα εμπρός και ένα πίσω. Πρέπει να είναι σε εμφανή σημεία και στην περίπτωση που αυτό δεν είναι δυνατόν τότε πρέπει να συνοδεύονται από το επίσημο βέλος και την λέξη “tow”. Το μαρκάρισμα μπορεί να είναι είτε αυτοκόλλητο είτε βαμμένο πάνω σε κοντινό σημείο στο κρίκο ρυμούλκησης και σε χρώμα που να δημιουργεί μεγάλη αντίθεση με το χρώμα του αμαξώματος.

5.22 Όλα τα κομμάτια του αμαξώματος, όπως φτερά, προφυλακτήρες κτλ πρέπει να είναι ασφαλώς στερεωμένα στο αμάξωμα.

5.23 Το παράθυρο του οδηγού μπορεί κατά την διάρκεια του αγώνα να είναι ανοικτό όχι περισσότερο από 5 cm, ενώ του συνοδηγού μπορεί να είναι περισσότερο ανοικτό.

5.24 Όλα τα εξωτερικά σημεία του αυτοκινήτου δεν πρέπει να περιλαμβάνουν αιχμηρά ή επικίνδυνα εξαρτήματα.

5.25 Οι τεχνικοί έφοροι αλλά και οι κριτές του αγώνα μπορούν να αρνηθούν την συμμετοχή σε κάποιο αυτοκίνητο που δεν βρίσκεται στην απαιτούμενη καλή γενική και οπτική κατάσταση όπως ορίζουν και οι κανονισμοί.

5.26 Δεν θα επιτραπεί κανενός είδους διαρροή υγρού σε όχημα του αγώνα. Σε τέτοια περίπτωση οι κριτές μπορούν να αποκλείσουν το όχημα σε κάθε σημείο του αγώνα. Τα δοχεία αναθυμιάσεων πρέπει να είναι άδεια στην αρχή κάθε περάσματος.

5.27 Οι οδηγοί πρέπει να φορούν εγκεκριμένο, σύμφωνα με το άρθρο 5.28 – 5.29 εξοπλισμό ασφαλείας, που θα περιλαμβάνει κατά ελάχιστο: Κράνος, αγωνιστική φόρμα, αγωνιστικά παπούτσια, γάντια και μπαλακλάβα. Συνιστώνται μάλιστα αντιπυρικά εσώρουχα και Hans.

5.28 Προδιαγραφές κράνους: FIA8860-2004, SNELL SA2005, SNELL SA2000, SFI 31.1A 31.2A, BS6658 Type A/FR, BS6658-85 Type A. Τα κράνη πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, χωρίς σημάδια πρόσκρουσης ή ζημιάς. Επίσης πρέπει να διαθέτουν την μπλε ταινία που αποδεικνύει την καταλληλότητα για αγώνες. Προσοχή επίσης πρέπει να δοθεί στην άριστη εφαρμογή του κράνους και στο σωστό δέσιμο.

5.29 Οι φόρμες πρέπει να είναι πυρίμαχες και να διαθέτουν έγκριση FIA1986, FIA8856-2000, EN533:1995 index 3, BSEN533 ή BS6249 part1 index A ή Β (όχι C).

6. Υποχρεωτική σήμανση αυτοκινήτων....


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο driftclub.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...