Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

BMW ConnectedDrive: Τεχνολογία από το μέλλον

Από το φθινόπωρο του 2011 όλες οι νέες BMW θα μπορούν να εφοδιάζονται με ένα καινοτόμο σύστημα κυκλοφοριακής πληροφόρησης για να μην υπονομεύεται η οδηγική απόλαυση ακόμα και σε συνθήκες πυκνής ροής ή συμφόρησης της κυκλοφορίας. Η λειτουργία Real-Time Traffic Information (RTTI) του BMW ConnectedDrive προορίζεται για συστήματα πλοήγησης της BMW. Προσφέρει μοναδική αξιοπιστία και ακρίβεια στην παραγωγή, τη μετάδοση και τη χρήση πληροφοριών για τις πιο πρόσφατες συνθήκες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο. Τα δεδομένα αυτά χρησιμοποιούνται για τον υπολογισμό της προσφορότερης διαδρομής και τις υποδείξεις παράκαμψης. Οι πελάτες του BMW ConnectedDrive θα μπορούν να χρησιμοποιούν την προηγμένη λειτουργία RTTI αντί του στάνταρ Traffic Message Channel (TMC). Τα βασικά πλεονεκτήματα είναι:...
ταχύτερη και πιο ολοκληρωμένη επικοινωνία δεδομένων μέσω δικτύων κινητής τηλεφωνίας και SIM που ενσωματώνεται στο όχημα. Εκτός από τους αυτοκινητόδρομους και τις κύριες οδικές αρτηρίες, το νέο σύστημα καλύπτει επίσης επαρχιακούς και αστικούς δρόμους. Πολύ περισσότερα δεδομένα λαμβάνονται υπόψη στην ανάλυση της κυκλοφοριακής κατάστασης και παράλληλα γίνεται συχνότερη ενημέρωση. Στο μέλλον, οι οδηγοί της BMW θα λαμβάνουν ακριβείς πληροφορίες για την κατάσταση της κυκλοφορίας σε περίπτωση παράκαμψης επιπλέον των προειδοποιήσεων για μποτιλιαρίσματα στην τρέχουσα διαδρομή.

Οι απροσδόκητες καθυστερήσεις στην εναλλακτική διαδρομή ανήκουν στον παρελθόν, αφού το σύστημα πλοήγησης πάντα αναζητά την ταχύτερη διαδρομή για τον προορισμό που έχει επιλέξει ο οδηγός, ακόμα και κάτω από τις πλέον αντίξοες συνθήκες.

Τα πλεονεκτήματα είναι εμφανή κατά το ταξίδι, συγκριτικά με τα προηγούμενα δελτία ανάσχεσης της κυκλοφορίας, αφού η ανάλυση της κατάστασης της διαδρομής βασίζεται σε πολύ περισσότερα δεδομένα. Εκτός από τα δελτία κυκλοφορίας που μεταδίδει η αστυνομία, μόνον ένας περιορισμένος αριθμός αισθητήρων υπάρχει προς το παρόν στους αυτοκινητόδρομους και τις οδικές αρτηρίες, ενώ στο μέλλον όχι μόνο τα κινούμενα αλλά και τα σταματημένα οχήματα θα παράγουν δεδομένα για την τρέχουσα κυκλοφοριακή ροή και ανάσχεση. Εκτός από τους στόλους φορτηγών τους οποίους διαχειρίζονται εταιρίες μεταφορών και τα ταξί με συστήματα πλοήγησης που συνδέονται σε ένα κέντρο ελέγχου, τα κινητά τηλέφωνα μέσα στα αυτοκίνητα θα παράγουν επίσης δεδομένα σχετικά με την κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Οι δυναμικές συνδέσεις κινητών τηλεφώνων του δικτύου θα μεταδίδουν ανώνυμα κυκλοφοριακά δεδομένα για ολόκληρο το οδικό δίκτυο. Ο αριθμός των τοποθεσιών και η ταχύτητα με την οποία αλλάζουν μέσα στο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας θα παρέχουν πληροφορίες για την τρέχουσα κυκλοφοριακή κατάσταση. Τα δεδομένα θα μεταδίδονται σε πραγματικό χρόνο μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας GSM. Ενεργή εφαρμογή smartphone δεν χρειάζεται.

Υπολογιστές κυκλοφορίας των τοπικών αρχών θα περιλαμβάνονται στη συνάθροιση των δεδομένων, κάτι που θα επιτρέψει στους οδηγούς πολλών πόλεων να λαμβάνουν προειδοποιήσεις για πιθανές καθυστερήσεις σε περιφερειακές οδούς και διαδρομές σύνδεσης μεταξύ πόλεων. Έγχρωμες οδικές επισημάνσεις στο χάρτη πλοήγησης που εμφανίζονται στην οθόνη ελέγχου του συστήματος ελέγχου iDrive δείχνουν την πιο ενημερωμένη ροή της κυκλοφορίας. Η ανάλογη κυκλοφοριακή κατάσταση απεικονίζεται σε τέσσερις διαβαθμίσεις – από πράσινο για ελεύθερη ροή κυκλοφορίας, κίτρινο για αργή κυκλοφορία, πορτοκαλί για εκκίνηση-φρενάρισμα, μέχρι το κόκκινο, για μποτιλιάρισμα.

Το οδικό δίκτυο διαιρείται σε τμήματα 500 μέτρων και η ενημέρωση γίνεται κάθε τρία λεπτά. Σαν αποτέλεσμα, παράγονται πολύ ακριβή δεδομένα για το μήκος των ανασχέσεων και τις επακόλουθες καθυστερήσεις. Ο οδηγός μπορεί επίσης να παρατηρήσει αλλαγές στην έγχρωμη απεικόνιση του χάρτη και να διαπιστώσει κατά πόσον η κατάσταση της κυκλοφορίας έχει χειροτερέψει ή έχει αρχίσει να βελτιώνεται.

Χάρη στα λεπτομερή δεδομένα που καλύπτουν ένα ολοκληρωμένο και πυκνό οδικό δίκτυο, η RTTI παρέχει πολύ πιο ακριβείς και αξιόπιστες υποδείξεις για εναλλακτικές διαδρομές. Για παράδειγμα, εάν αναφερθεί ένα μποτιλιάρισμα σε ένα συγκεκριμένο τμήμα του αυτοκινητόδρομου, το σύστημα πλοήγησης μπορεί αμέσως να υπολογίσει την επακόλουθη καθυστέρηση όποτε ο οδηγός ζητά καθοδήγηση στον προορισμό. Ωστόσο, αυτή δεν είναι η μοναδική παράμετρος που μπορεί να προσδιοριστεί. Επειδή η κατάσταση της κυκλοφορίας σε δρόμους εκτός αυτοκινητόδρομου καταγράφεται επίσης για πρώτη φορά, το σύστημα παρέχει αποτελεσματικές υποδείξεις για εναλλακτική διαδρομή. Για μία φορά ακόμα, το σύστημα περιορίζει σημαντικά τον κίνδυνο οδήγησης σε συνωστισμένες περιοχές με την επιλογή της εναλλακτικής διαδρομής και το χάσιμο πρόσθετου χρόνου εξ αιτίας αυτού.

Οι υποδείξεις για εναλλακτικές διαδρομές περιλαμβάνουν ακριβή δεδομένα για διαφορές στην απόσταση και το χρόνο συγκριτικά με την τρέχουσα διαδρομή. Όταν ο οδηγός γνωρίζει κάτι τέτοιο, μπορεί να αποδεχθεί την κυκλοφοριακή συμφόρηση στον κεντρικό δρόμο, εάν οι προτεινόμενες εναλλακτικές διαδρομές δεν βοηθούν να κερδίσει χρόνο. Οι οδηγοί μπορούν επίσης να επιλέξουν μία μεγαλύτερη παράκαμψη για να απολαύσουν ένα ταξίδι με λιγότερο στρες ή να συμπεριλάβουν ακόμα και μία στάση καθ’ οδόν.

Επί πολλά χρόνια, οι πελάτες του BMW ConnectedDrive κατάφεραν να εκμεταλλευτούν τις αποκλειστικές, συμπληρωματικές πληροφορίες για τις οδικές συνθήκες αντί των μηνυμάτων TMC. Η υπηρεσία Traffic Info Plus (V-Info+) του BMW ConnectedDrive υποστήριξε τους οδηγούς με πληροφορίες για το μήκος των κυκλοφοριακών ανασχέσεων και το χρόνο καθυστέρησης, τις καιρικές συνθήκες, αλλά και την αντίστοιχη κατάσταση του δρόμου κατά μήκος της διαδρομής. Με την εισαγωγή του νέου συστήματος RTTI έχει εξελιχθεί περαιτέρω η ευφυής συνύπαρξη οδηγού, οχήματος και περιβάλλοντος με στόχο την αυξημένη άνεση και οδηγική απόλαυση.

Για τη λειτουργία RTTI απαιτείται Σύστημα Πλοήγησης Professional της BMW και προ-εγκατάσταση κινητού τηλεφώνου με διεπαφή Bluetooth. Η νέα γενιά του συστήματος κυκλοφοριακής πληροφόρησης θα προσφέρεται σε ανταγωνιστική τιμή σε συνδυασμό φυσικά με το BMW ConnectedDrive.
[BMW]

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...