Στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, έναν υπερσύγχρονο χώρο όπου ήδη φιλοξενούνται περισσότερα από 100 αυτοκίνητα παραγωγής μεταξύ 1895 και 1980, δόθηκε μία ακόμα προγραμματισμένη συνέντευξη Τύπου για το Ράλλυ Ακρόπολις.
Όπως ήδη είχε ανακοινωθεί μετά την ανάληψη διοργάνωσης του αγώνα από την εταιρεία Celeritas, αρχής γενομένης από φέτος η επικοινωνιακή πολιτική του Ράλλυ Ακρόπολις περνάει σε νέο επίπεδο με τα πρώτα δείγματα να παρουσιάζονται στη προχθεσινή συνέντευξη Τύπου. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα προχώρησε σε άκρως σημαντικές αλλαγές ως προς την επικοινωνία, λαμβάνοντας υπόψη και την άποψη του κοινού. Οι ίδιοι οι θεατές κλήθηκαν να επιλέξουν την πρόταση που θεωρούν ότι εκφράζει καλύτερα τον αγώνα, μέσα από ψηφοφορίες που διενεργήθηκαν στο διάστημα Δεκεμβρίου 2010 – Μαρτίου 2011.
Αναλυτικότερα, στην εκδήλωση παρουσιάστηκε το νέο...
λογότυπο του αγώνα, το επίσης νέο μότο του, καθώς και τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας που διενεργήθηκε σχετικά με το προφίλ, τις απόψεις και τις συνήθειες του κοινού του Ράλλυ Ακρόπολις.Επίσης ανακοινώθηκαν επίσημα και τα αποτελέσματα για το AcropolisRallyHallofFame, τα οποία προέκυψαν και πάλι μετά από σχετική ψηφοφορία του κοινού.
Στις καινοτομίες ωστόσο συμπεριλαμβάνεται και το επίσημο μουσικό κομμάτι του αγώνα, δημιουργία των DSF και DJDino, δύο Ελλήνων νέων δημιουργών, μελών της ομάδας “MusicforUs” -με τη συνεργασία του SteveJazz στην κιθάρα-, πλαισιωμένη από οπτικό υλικό σε παραγωγή της “booproductions”.
Η ροή της εκδήλωσης ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση του καθαρά αγωνιστικού μέρους του Ράλλυ Ακρόπολις 2011, την ανακοίνωση του προγράμματός του κατά τις ημέρες διεξαγωγής του αγώνα και τις λεπτομέρειες του φετινού ωραρίου.
Σύμφωνα με τα παραπάνω το νέο σλόγκαν του ράλι Ακρόπολις είναι πλέον το “The rally of Gods” δηλαδή το ράλι των Θεών. Από εκεί και πέρα τα αποτελέσματα από τις πέντε κατηγορίες με αγαπημένους οδηγούς, αυτοκίνητα και στιγμές του Ακρόπολις όπως ψήφισε το κοινό ήταν τα εξής:
Καλύτερος Έλληνας οδηγός
1. Στρατισίνο (23%)
2. Ιαβέρης (21%)
3. Βωβός (12%)
4. Αθανασούλας (10%)
5. Μοσχούς (9%
6. Τζίγκερ (8%)
7. «Σιρόκο» (6%)
8. Λ. Κύρκος (6%
9. Πεσματζόγλου (2%)
10. «Λεωνίδας» (1%)
Καλύτερος ξένος οδηγός
1. McRae (33%)
2. Vatanen (18%)
3. Loeb (15%)
4. Sainz (8%)
5. Kankkunen (7%)
6. Rohrl (7%)
7. Gronholm (4%)
8. Waldegard (3%)
9. Mouton (2%)
10. Therier (1%)
Καλύτερο αυτοκίνητο
1. Lancia Delta HF Integrale (31%)
2. Audi Quattro A2 83/84 (17%)
3. Subaru Impreza 555 (13%)
4. Peugeot 205 T16 (9%)
5. Ford Escort MK2 (8%)
6. Ford Focus RS WRC 03 (7%)
7. Citroen Xsara (5%)
8. Lancia 037 (3%)
9. Alpine Renault A110 (3%)
10. Toyota Celica ST 165 (2%)
Καλύτερη ειδική Διαδρομή
1. Καρούτες (30%)
2. Βωξίτες (16%)
3. Μετέωρα (13%)
4. Ταρζάν (11%)
5. Αγ. Θεόδωροι (10%)
6. Πάρνηθα (7%)
7. Μοσχοκαρυά (6%)
8. Πάρνωνας (3%)
9. Πρόδρομος (2%)
10. Συκέα (1%)
Κορυφαία Στιγμή
1. 2005, Super Stage OAKA (48%)
2. Ειδική Αναβύσσου (10%)
3. 1986, Τερματισμός στο Καλλιμάρμαρο (9%)
4. 2003, Εκκίνηση 50ου Ακρόπολις (8%)
5. 1979, Waldegard – Darniche (6%)
6. 1981, Αποκλεισμός Audi Quattro
7. 1977, Τερματισμός στην Ακρόπολη
8. 1978, Άτυχη στιγμή Σιρόκο
9. 1980, Γραμμές τρένου Πάρνωνας
10. 1977, Κατατακτήρια ε.δ. Αγ. Μερκούρης
Περισσότερες πληροφορίες βρείτε στο site των αγώνων www.acropolisrally.gr
Περισσότερες πληροφορίες βρείτε στο site των αγώνων www.acropolisrally.gr