Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Θέματα του Συνδέσμου Εισαγωγέων & Εμπόρων Μεταχειρισμένων Αυτοκινήτων και Ανταλλακτικών Θεσσαλονίκης

Τα 3 θέματα του Συνδέσμου Εισαγωγέων & Εμπόρων Μεταχειρισμένων Αυτοκινήτων και Ανταλλακτικών Θεσσαλονίκης, που θα τεθούν τελικά με αριθμό πρωτοκόλλου στο Υπουργείο προς εξέταση μεταφέρονται ως έχουν:

1) ΕΞΑΓΩΓΗ ΦΟΡΤΗΓΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ABS

Ως έμποροι συναλλασσόμαστε με τρίτες χώρες, οι οποίες κυρίως ενδιαφέρονται για αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας, οπότε μπορούν να ...
αποτελέσουν την κατάλληλη αγορά για την προώθηση αυτοκινήτων χωρίς ABS.

Αν αγοράσει ένας έμπορος ένα αυτοκίνητο χωρίς ABS από κάποιον επαγγελματία με τιμολόγιο όπως ορίζει ο ΚΒΣ, προκειμένου να το μεταπουλήσει σε τρίτες χώρες, δημιουργείτε το εξής πρόβλημα.

Σύμφωνα με τον νέο νόμο περί ABS απαγορεύεται πλέον η μεταβίβαση φορτηγού αυτοκινήτου χωρίς ABS οπότε ο έμπορος που θα πάρει στην κατοχή του το αυτοκίνητο αλλά δεν θα έχει μεταβιβαστεί στο όνομα του, δεν θα μπορέσει να προσκομίσει στο τελωνείο τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για την εξαγωγή του οχήματος σε τρίτη χώρα.

Παρακαλούμε να προτείνετε με ποιο τρόπο θα μπορέσει να γίνει η παραπάνω συναλλαγή ώστε να μην μπεί ένα εμπόδιο στις εξαγωγές των εμπορευμάτων που τόσο ανάγκη έχει το κράτος.

2) ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΒΑΡΗ.

Υπάρχει αντίθεση μεταξύ της διάταξης Π.Δ.1161/77 (ΦΕΚ Ά 380/1977) του ελληνικού κράτους που αφορά της εθνικές μεταφορές και της διάταξης Π.Δ.77/98 (ΦΕΚ ΄Α 71/07-04-1998) της ευρωπαϊκής κοινότητας που αφορά της διεθνής μεταφορές, τα Ι.Χ.Φ. και Δ.Χ.Φ.

Η αντίθεση αφορά το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρους ενός Φ.Ι.Χ. ανάλογα με τα χαρακτηριστικά και τις διαστάσεις του.π.χ. στο Π.Δ.1161/77 το διαξονικό ορίζεται ως μέγιστο19 τόνους και δυνατότητα φόρτισης αξόνων 7 ,ενώ στο Π.Δ. 77/98 το διαξονικό ορίζεται ως μέγιστο 18 τόνους και δυνατότητα αξόνων όση ορίζει το εργοστάσιο κατασκευής το οποίο μπορεί να υπερβαίνει τους 7 τόνους. Η διαφορά αυτή συνεπάγεται διαφορά και στο επιτρεπτό ωφέλιμο φορτίο που προκύπτει καθώς και διαφορά στο επιτρεπτό βάρος στους άξονες.

Κατόπιν τούτου δημιουργείτε το εξής διαδικαστικό πρόβλημα για τα εισαγόμενα Φ.Ι.Χ τα οποία φέρουν εξοπλισμό όπως π.χ. γερανό.. Αν το Φ.Ι.Χ. κατά την ταξινόμηση του στην χώρα προέλευσης υπολογίστηκε ως 18 τόνους και μπροστινό άξονα άνω των 7 τόνων που , τοποθετήθηκε ο ανάλογος γερανός. Κατά την ταξινόμηση του όμως στης Ελλάδα αφού τροποποιούνται τα επιτρεπτά βάρη των αξόνων, υπάρχει κίνδυνος να θεωρηθεί ο εξοπλισμός του ως υπέρβαρος για την ανοχή του μπροστινού άξονα.

Υπάρχει δηλαδή το ερώτημα γιατί στην Ε.Κ. κυκλοφορεί νομίμως ένα όχημα και όταν εισάγεται στην Ελλάδα λόγω της ως άνω διάταξης να αλλάζουν τα επιτρεπτά βάρη και να υποχρεώνεται ο κάτοχος του φορτηγού να αλλάζει τον εξοπλισμό του προκειμένου να το προσαρμόσει με τα εκ νέου επιτρεπόμενα βάρη.

Επίσης δεν κατανοούμε την υπόσταση της παλαιάς διάταξης, από τη στιγμή που τα Φ.Ι.Χ. επιτρέπεται να διενεργούν και διεθνείς μεταφορές όπως προκύπτει από την Υ.Α. Α2/29542/5347 (5/9/1991 ΦΕΚ 707Β) κεφάλαιο Β παράγραφος 2. Δεν προκύπτει υποχρέωση αναγραφής στην άδεια κυκλοφορίας του χαρακτηρισμού διεθνών ή εθνικών διότι πρόκειται για Φ.Ι.Χ. και όχι για Φ.Δ.Χ. , οπότε δύναται το κάθε Φ.Ι.Χ. να χρησιμοποιήσει την διάταξη της ευρωπαϊκής κοινότητας. Μέχρι το κράτος να συμμορφωθεί με την Ευρωπαϊκή διάταξη, ζητούμε άμεσα να δοθεί το δικαίωμα στον κάθε κάτοχο Φ.Ι.Χ. ή τουλάχιστον στις επιχειρήσεις που από τη βεβαίωση επιτηδεύματος φαίνεται ότι έχουν ενδοκοινοτικές συναλλαγές να μπορούν να επιλέξουν με ποια διάταξη θα ταξινομηθεί το όχημα τους

3 )ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΦΛ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΩΝ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ

Παρακαλούμε να επανεξεταστεί η αναγκαιότητα της ανανέωσης Φ.Λ. πινακίδων κάθε χρόνο, καθώς απαιτούνται δικαιολογητικά που είναι χρονοβόρα στην έκδοση τους.

Επίσης θέλουμε να επισημάνουμε ότι ανάμεσα στα δικαιολογητικά είναι και πιστοποιητικά τελωνείου ως απόδειξη της εισαγωγής αυτοκινήτων μέσα στην προηγούμενη χρονιά.

Τα τελευταία χρόνια εξαιτίας και της κρίσης που περνάει η χώρα μας έχουν μειωθεί οι εισαγωγές και πολλοί έμποροι δεν πραγματοποίησαν καμία εισαγωγή το τελευταίο χρόνο. Παρ’ όλα αυτά όμως εξακολουθούν στην αποθήκη τους να έχουν φορτηγά αυτοκίνητα από προηγούμενες εισαγωγές ή από αγορές που έκαναν στο εσωτερικό , τα οποία πρέπει μα μετακινήσουν προς επισκευή ή προς έκθεση-επίδιεξη από τη στιγμή που η επιχείρηση τους είναι ακόμα σε λειτουργία.

Θέλουμε να τονίσουμε την αλλαγή που έχει γίνει στο επάγγελμα μας και πλέον οι έμποροι προμηθεύονται φορτηγά από επαγγελματίες του εσωτερικού και έχουν μειώσει έως μηδενίσει τις εισαγωγές. Αυτό συνεπάγεται ότι δεν θα μπορούν να προσκομίζουν ως δικαιολογητικό για την ανανέωση πινακίδων τα πιστοποιητικά εισαγωγής από το τελωνείο.

Επίσης υπάρχει και η ομάδα τω εμπόρων που λόγω επικείμενης συνταξιοδότησης δεν κάνουν άλλες αγορές ούτε από το εσωτερικό ούτε από το εξωτερικό, αλλά εξακολουθούν να εξασκούν το επάγγελμα με το υπόλοιπο της αποθήκης τους. Πως θα ανανεώσουν τις Φ.Λ. για να μπορούν να μετακινούν το εμπόρευμα τους;

Ζητούμε με ένα παραστατικό της ΔΟΥ που να αποδεικνύει την λειτουργία και το αντικείμενο της επιχείρησης να είναι αρκετό για την ανανέωση των πινακίδων, διότι ζητούνται τόσα πολλά δικαιολογητικά ώστε και εμείς και οι υπάλληλοι της Διεύθυνσης Συγκοινωνιών και της εφορίας εμπλεκόμαστε σε αδικαιολόγητη γραφειοκρατία.

Εν αναμονή των εξελίξεων λοιπόν ας ελπίσουμε να γίνουν οι συμφερότερες προς το κοινό καλό διορθωτικές κινήσεις, για την βελτίωση της οδικής ασφάλειας και των μεταφορών στη χώρα μας, χωρίς να χρειαστεί να ζημιωθεί ένας ολόκληρος επαγγελματικός κλάδος.
πηγή

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...