Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

FIAT - ΑΠΟΣΥΡΣΗ: Δείτε πόσο μειώνονται οι τιμές των αυτοκινήτων της ιταλικής φίρμας με την απόσυρση


Δείτε παρακάτω ποιο θα είναι το όφελος με βάση τον κυβισμό από την απόσυρση με την ταυτόχρονη μείωση των τελών ταξινόμησης και του Φόρου Πολυτελείας για τα πιο δημοφιλή μοντέλα της FIAT. Βέβαια η διαδικασία της απόσυρσης δεν έχει ξεκινήσει ακόμα αλλά μέχρι τις γιορτές θα έχει αποσαφηνιστεί ο τρόπος με τον οποίον θα γίνεται:


ΜΟΝΤΕΛΟ -------- ΕΚΔΟΣΗ -----------ΑΡΧ. ΤΙΜΗ - ΕΚΠΤΩΣΗ - ΤΙΜΗ ΑΠΟΣ.

PANDA 1.2 Active 69hp Euro5 9.990 - 655- 9.335

PANDA 1.2 Dynamic 69hp Euro5 10.700 - 691- 10.009

500 1.2 POP 69hp Euro5 12.350 - 790 - 11.560

500 1.2 LOUNGE 69hp Euro5 13.350 - 852 - 12.498

PUNTO EVO 1.4 ACTIVE 77hp 3θυρο Euro5 12.250 - 824 - 11.426

PUNTO EVO 1.4 DYNAMIC 105hp 3θυρο Euro5 13.900 - 960 - 12.940

PUNTO ACTUAL 1.2 69hp 3θυρο Euro5 11.550 - 803 - 10.747

BRAVO 1.4 90hp 5θυρο Euro5 15.500 - 960 - 14.540

SEDICI 1.6 4X2 DYNAMIC 120hp Euro5 17.400 - 1.260 - 16.140

QUBO 1.4 DYNAMIC 73hp Euro5 14.000 - 960 - 13.040

DOBLO 1.4 ACTIVE 95hp Euro5 16.300 - 960 - 15.340



ΠΕΡΙ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ Ο ΛΟΓΟΣ...ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ...
Το γνωρίζουμε ότι οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι για αγορά αυτοκινήτου και γενικότερα για οποιαδήποτε αγορά αγαθού όμως η απόσυρση είναι ένα θετικό μέτρο από την πλευρά της Κυβέρνησης και μάλιστα με περιβαλλοντικές προθέσεις αφού μιλάμε για απόσυρση παλιών ρυπογόνων αυτοκινήτων και όχι απλά για μείωση φόρων...
Απόψεις μερικών - ακόμη και συναδέλφων bloggers - περί εμπάργκου στην αγορά αυτοκινήτου κ.λπ που διαβάζουμε τώρα τελευταία είναι κατά την γνώμη μας ανούσιες και δημιουργούν αρνητικό κλίμα δεδομένου ότι μαζί με τον κλάδο της οικοδομής ο χώρος του αυτοκινήτου πλήττεται ραγδαία τόσο όσο δεν μπορείτε να φανταστείτε έχοντας αφήσει πίσω του τον τελευταίο χρόνο τους περισσότερους άνεργους ή τους χειρότερα αμειβόμενους μισθωτούς δεδομένης της υπαρκτής κρίσης. Πολλοί εργαζόμενοι στον χώρο του αυτοκινήτου δέχονται να παραμείνουν ακόμα και ανασφάλιστοι προκειμένου να μην χάσουν το μεροκάματα που τους προσφέρει η επιχείρηση που βλέπει τα έσοδά της να συρρικνώνονται με δραματικό τρόπο. Είναι κρίμα, λοιπόν να περνάμε στον κόσμο την πεποίθηση "Μην αγοράζετε αυτοκίνητα" για να τους δείξουμε... Σε ποιους άραγε; Στους ανθρώπους που εργάζονται για ένα κομμάτι ψωμί σε επιχειρήσεις του κλάδου και χάνουν την δουλειά τους ο ένας μετά τον άλλον;
Εννοείται βέβαια ότι θα πρέπει πρώτα κανείς να έχει εξασφαλίσει τα προς το ζην για τον ίδιο και την οικογένειά του και από κει και πέρα κοιτάζει αν μπορεί να ανταπεξέλθει σε μια τέτοιου είδους αγορά αφ' όσον αυτή είναι απαραίτητη.
Επίσης είναι λάθος αυτά που ακούγονται ότι οι Τράπεζες δεν δανειοδοτούν για αγορά αυτοκινήτου. Βέβαια εξαρτάται τόσο από την αντιπροσωπεία και τις συμφωνίες που έχει κάνει με τις συνεργαζόμενες τράπεζες όσο και από το εκκαθαριστικό του υποψήφιου αγοραστή και το δανειακό ιστορικό του. Ναι είναι αλήθεια ότι παλιά ακόμα και με 3.000€ ετήσια δηλωθέντα έσοδα έπαιρνε κάποιος καταναλωτικό δάνειο πολλών χιλιάδων ευρώ για την αγορά καινούρου αυτοκινήτου (εξ' ού και οι χιλιάδες κατασχέσεις...). Σήμερα κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Αλλά μια μέση ελληνική οικογένεια με 15.000-30.000€ ετήσια έσοδα δεν έχει κανένα πρόβλημα με την χρηματοδότηση αγοράς νέου αυτοκινήτου εφ' όσον φυσικά είναι εντάξει με τις μέχρι σήμερα υποχρεώσεις του απέναντι στις Τράπεζες (κάρτες, παλιά καταναλωτικά κ.λπ). Αν μάλιστα βρεις άτοκο χρηματοδοτικό πρόγραμμα πάντα συμφέρει ακόμα και αν έχεις μετρητά για την νέα σου αγορά. Το "ζεστό" χρήμα αν και εφ' όσον υπάρχει δεν το δίνεις, το κρατάς για τα δύσκολα...Ποτέ δεν είχα να διαθέσω μετρητά για την αντικατάσταση του αυτοκινήτου μου αλλά πάντα με σωστό υπολογισμό στις δόσεις που μπορούσα να διαθέσω έκανα την αντικατάσταση του παλιού μου αυτοκινήτου χωρίς να επιβαρύνω ιδιαίτερα τον οικογενειακό μου προϋπολογισμό...Τώρα, βέβαια, είναι δυσκολότερα από ποτέ τα πράγματα αλλά οι εταιρείες είναι διατεθειμένες να κρατήσουν και τις εκπτώσεις που έδιναν μαζί με το όφελος που προκύπτει από την απόσυρση δημιουργώντας ένα πολύ καλό τελικό τιμολογιακό όφελος για τον υποψήφιο αγοραστή. Η απόφαση φυσικά δική σας...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...