Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προσοχή σε ορισμένα συνεργεία αυτοκινήτων....


To λέμε και το ξαναλέμε σε αυτό το Blog. Προσοχή σε ορισμένα συνεργεία αυτοκινήτων...Μας εστάλη ένα e-mail με παράπονα σε σχέση με εξυπηρέτηση συνεργείων από μέλος του Greek Citroen Club και οφείλουμε να το δημοσιεύσουμε προς ενημέρωσή σας. Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε την ακρίβεια των λεχθέντων του παθόντος αλλά όποιος θέλει να μάθει περισσότερα μπορεί να απευθυνθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Greek Citroen Club:  http://www.greekcitroenclub.gr

Δείτε λοιπόν:

"Καλημέρα σε όλους,

Θα σας πω μια ιστορία, είναι η δευτερη φορά που γράφω για κάποιον σε αυτο το topic, δεν σκοπεύω να κατηγορήσω καννεναν απλα θα πω την ιστορια μου και τα συμπεράσματα θα τα αφήσω για εσας...

Στις 95000 χλμ περίπου ο δίσκος μου άρχισε να τα φτύνει, κανόνισα με τον μηχανικό μου να του το παω να μου το φτιαξει και για να με διευκολυνει μου ειπε οτι θα στειλει ανθρωπο να το παρει απο τη δουλεια μου θα μου το φτιαξει και θα μου το ξαναφερει, όντως έτσι εγινε μου έκανε μια σχετικα καλη τιμη περίπου 50 ευρω κατω απο αυτο που θα μου επαιρνε καποιος άλλος και μου αλλαξε και τη ντιζα του συμπλεκτη. Για 5000 χλμ όλα καλα όλα ωραια τότε ξαφνικα μεσα σε μια μερα αρχισε να μου κανει θόρυβο το σασμαν, το ξαναπήγα στον ίδιο, γνωστό και υποτίθεται εμπιστο άνθρωπο να μου το φτιάξει... με έστειλε μια βόλτα με ενα πιτσιρικα (μηχανικο λογικα) που είχε εκει, το ακουσε και οντως επιβεβαιωσε οτι εχει προβλημα, γυρίσαμε συνεργειο το σηκωσε σε γρύλους και το άκουσε και αυτος, μου λεει εχει προβλημα και πρεπει να το αλλαξω τάχιστα γιατι θα με αφήσει, επισκευή δεν επαιρνε απ’οτι μου είπε, τελως παντων αν και δεν μου εκατσε καλα η όλη αντιμετώπιση επειδή του ειχα εμπιστοσύνη του ειπα οκ ρε Κώστα να το αλλαξουμε, πόσο θα παει αυτο? Και μου απάντησε ΟΧΙ παραπανω απο 450 ευρω... – μαλιστα, οκ αλλαξε το του ειπα. Μετά από 1 ή 2 μέρες (δεν θυμάμαι) μου ειπε να παω να το πάρω και μου ζητάει 550 ευρώ! τον πληρώνω μου δίνει ενα χαρτι και καλα εγγυηση για ...6 μηνες και μου ειπε να προσέξω λίγο γιατι μαγγώνει το πενταλ του συμπλεκτη στο πατάκι, ομολογώ οτι μου έκανε εντύπωση γιατι μεχρι τότε ποτε δεν ειχα τετοιο πρόβλημα. Παω να το παρω απο εκει που το ειχε παρκαρισμένο και ο συμπλεκτης ηταν κατω... τον φωναξα και μου ειπε οτι ειναι αυτο που μου ειπε... τον σηκωσε και εφυγα.. γυρίζω απο τη Λ. Μαραθώνως και παω απο Μεσογειων προς κέντρο... το πεντάλ του συμπλεκτη ανα τακτα χρονικα διαστήματα εμενα κατω... αναρωτήθηκα, τι τρεχει ρε γαμώτω... βγάζω εντελως το πατάκι και συνεχίζω... βλεπω όμως οτι οσο περναγε η ώρα σε καθε φαναρι κόλλαγε παλι το πεταλι... τον πήρα τηλ, το σήκωσε ενας αλλος πιτσιρικας και μου ειπε οτι ο Κωστας εχει παει στο φανοποιειο οποτε του ειπα να με παρει τηλ οταν γυρίσει, φτάνω κοντα στη Ν. Σμύρνη λίγο μετα την πλατεια της Αγ. Φωτεινής ο συμπλεκτης ξανα κατω και αυτη τη φορα εμεινε εκει... τα πηρα... μου γυρισαν τα μυαλα... τον ξαναπηρα τηλ και το σήκωσε παλι ο ιδιος πιτσιρικας που μου εκανε και το χαζο... ακολούθησε ενας διαλογος που πραγματικα με εκανε να πιστεψω οτι μιλαγα με καθυστερημενο... τελος παντων του ειπα να ψάξει βρει τον Κώστα και να με παρει τηλέφωνο αμεσως... ακολουθησαν και αλλα τηλεφωνα αλλα ο Κος Κωστας εξαφανισμένος!!! Τοτε παίρνω τον Πάνο (Zx Panos) με ακουσε φρικαρισμενο και μου ειπε που εισαι να ερθω, χωρις δευτερη κουβέντα... (σε αυτο το σημείο να πω ενα τεράστιο ευχαριστώ ακομα μία φορα γιατι ειχε φτάσει σπιτι του στον Ασπροπυργο και γυρισε πισω Ν.Σμυρνη για μενα) ενω τον περιμενα πηρα και αλλες φορες τον Κο Κωστα, αδικος κοπος ομως ο ιδιος πιτσιρικας απαντουσε συνεχεια και ελεγε οτι δήθεν ειναι ακομα στο φανοποιειο, του ειπα να παρει τηλεφωνο εκει να παει απο εκει δεν με νοιαζει να τον βρει... (σημειωτέον ειχαν περάσει περιπου 3 ώρες απο την πρωτη φορα που τον πηρα τηλεφωνο και ηταν ακομα στο φανοποιειο!!!) μετα πολλα ήρθε ο Πανος και ειδε οτι ηταν κομμενη η ντιζα του συμπλεκτη, τον ρώτησα πόσο ευαισθητη ειναι και μου ειπε οτι δεν κοβετε ευκολα εκτος και αν γινει μ.......κια κατα την τοποθετηση, που και παλι δεν ειναι απλο να κανεις μ......κια... πρέπει να το προσπαθησεις, δυστηχως αν και ειναι κινητο συνεργειο δεν ειχε μαζι του, μου το έφτιαξε όπως όπως για να παω σπιτι μου και να μπορέσω να το παω την επομενη μέρα στον Κο Κωστα, να προσθεσω οτι όταν ανοιξαμε το καπό και ειδα το σασμαν επαθα ενα ακομα σοκ που το ειδα μεσα στη σκουρια και γενικα σε μαυρο χαλι αλλα με καθυσηχασε ο Πανος οτι δεν παθαινει τιποτα γιατι ειναι απο αλουμινιο και να μην ανυσηχω.

η ώρα εντωμεταξυ ειχε παει 10 + και ο Κος Κωστας ουτε φωνη ουτε ακρόαση από τις 17:30 που ειχα κανει το πρώτο τηλεφώνημα ηθελα να ηξερα ηταν ακομα στο φανοποιείο???? Μου ειπε ο Πανος οτι θα προσπαθησει να τον παρει και αυτος και οντως μετα απο λίγο με πήρε ο και μου ειπε οτι τον βρήκε και αν με πήρε αλλα όχι ο Κος Κωστας δεν με ειχε παρει ακόμα!! Κλεινω με τον Πάνο και μετα απο λίγο τσουπ τηλεφωνακι ο Κος Κωστας και καλα λαχανιασμένος!

-Έίχα μπλέξει Αντώνη ασε.... πές μου που εισαι να έρθω αμέσως!!!!
-Ασε ρε Κώστα ήρθε ο Πανος και μου το έφτιαξε προσωρινα παω σπίτι και θα ερθω αυριο το μεσημερι απο εκει., Μίλησες μήπως εσύ με τον Πανο? Σε πηρε τηλέφωνο πριν λίγο?
-Οχι δεν του εχω μιλήσει γιατι?
-Οκ τιποτα θα τα πουμε αυριο.

Σε αυτο το σημειο θα κανω ενα διαλειμμα απο την ιστορία και θα πω, να μη λεει ψέμματα γιατι μαθαινονται.... ο κοσμος, οι πελατες του, δεν ειναι ουτε χαζοι ουτε ηλίθιοι.... και να μη μας αντιμετωπιζει σαν τέτοιους...

Συνεχίζωντας.... πήγα την επόμενη μερα και για να διασκεδάσει τις εντυπωσεις εβαλε τις φωνες στον πιτσιρικα που απαντουσε την προηγουμενη στο τηλεφωνο και υποτιθετε εφτιαξε το αμαξι μου. Μου αλλαξε τη ντιζα εφυγα.... στο σασμαν κατι δεν μου καθοτανε καλα... μου φαινοτανε σκληρο ισως ημουν και επηρεασμενος, ξαναπήγα μετα απο μερικες μερες, μου αλλαξε ξανα βαλβολίνες και εστρωσε ελάχιστα...

πλεον εχω 112000 χλμ εχει περασει κοντα ενας χρόνος και μια ωραια πρωια που λετε παω να παρω το αυτοκινητο και πάλι ξαφνικα! Ο ιδιος ανατριχιαστικος θόρυβος.... φρικαρα.... λεω ρε γαμωτω δεν μπορει να ειμαι εγω τόσο σηδιροφάγος.... τον Κο Κωστα ουτε που τον πηρα τηλεφωνω γιατι δεν θελω ουτε να τον βλεπω... βρήκα ενα συνεργειο και πλεον εχω παει εκει το αμαξι μου ο ανθρωπος το ακουσε και μου ειπε οτι δυστηχως ειναι σασμαν.. αλλα θα το ανοιξουμε να δουμε τι εχει μηπως επισκευάζεται... τελικα με φώναξε χτες να το δω που το ειχε ανοιξει..... ακομα και εγω που ειμαι ασχετος ειδα οτι το σασμαν ειχε πρόβλημα, τα μισα γραναζια που ειχε μεσα ειχαν ειτε σπασμενα ειτε φαγωμενα δόντια και ηταν γεματο γρεζια, για να μην πω για τις βαλβολινες που ηταν καταμαυρες, τον ρώτησα μπορει αυτη τη ζημια να την εκανα εγω μεσα σε 12000 χλμ?? Ηταν κατηγορηματικος ΟΧΙ!

Συμπερασμα, το σασμαν ειχε προβλημα και ο Κος Κωστας ουτε που το ειχε ανοιξει να το ελεγξει πριν το βάλει...

Εν κατακλειδι, πλέον πάω πάλι για αλλαγη σασμαν, μου ειπε ο ανθρωπος οτι εχει παραγγειλει και θα του πανε σήμερα ενα, θα το ανοιξει θα το δει και αν ειναι καλο μονο τοτε θα μου το βάλει.

Συμπερασματα – απορίες - ερωτήσεις!

1) ο Κος Κωστας πως καταλαβε χωρις να το ανοιξει οτι ειναι κατεστραμενο το σασμαν μου και δεν παιρνει επισκευη?? Μήπως άπλα ηθελε να μου το φαει για να το μοσχοπουλησει αλλου????

2)αυτο που μου έβαλε δεν θα επρεπε να το ανοιξει να δει σε τι κατασταση βρίσκεται??

3) και ποιο σημαντικό!!! Ειναι τυχαιο οτι μετα απο 5000 χλμ που αλλαξα δισκο παρουσιαστηκε το προβλημα???

Δυστηχως εχω και αλλα θεματα να πω απλα αυτο ηταν το ποιο τρανταχτο... αναφέρομαι σε τσαπατσοδουλειες σε φανοποιεία, ανταλακτικα που ενω σου λεει οτι θα βαλει original βάζει ιμιταστιον κινέζικα κ.τ.λ. καθώς επίσης και πολλα ακόμα που τα εχω ακουσει απο άλλους που ομως δεν ειμαι εγώ αρμόδιος να μιλήσω....

Y.Γ.1. ζητώ συγνώμη για το μακροσκελες ποστ αλλα ξεκίνησα να γράφω και πραγματικα δεν μπορουσα να σταματησω καθως επίσης και για οποιαδήποτε συντακτικα λάθη

Υ.Γ.2 ειμαι στη διαθεση οποιουδηποτε για περισσοτερες λεπτομερειες η για τυχον απορίες"


Από το Greek Citroen Club

Autocarnet: Τί να πούμε έλεος πια με μερικού απατεώνες που παίζουν με την ασφάλειά μας, τα νεύρα μας και φυσικά την τσέπη μας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...