Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έρχονται παραμετρικά ασφάλιστρα για τα ΙΧ ανάλογα με την ιπποδύναμη και το χρώμα του αυτοκινήτου!


Ασφάλιστρα έως και 80% υψηλότερα, ανάλογα µε το µοντέλο, την ταχύτητα, το χρώµα, την ενεργητική και παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου, καθώς επίσης την ηλικία και το επάγγελµα του οδηγού αλλά και την περιοχή που κυρίως κινείται, χρεώνουν όλο και περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες.

Όπως επισημαίνει σε σχετικό δημοσίευμα η εφημερίδα Τα Νέα, πλέον οι εταιρείες στην Ελλάδα εφαρμόζουν τα μοντέλα υπολογισµού του ασφαλιστικού κινδύνου που ισχύουν εδώ και χρόνια στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, τα λεγόµενα παραµετρικά συστήµατα τιµολόγησης.

Όσο θα αυξάνονται οι επισφάλειες του κλάδου αυτοκινήτου και τα κατώτατα όρια αποζηµιώσεων που καλούνται πλέον να καταβάλουν στα θύµατα τροχαίων οι ασφαλιστικές (750.000 ευρώ ανά θύµα από 1/1/2011 έναντι 500.000 ευρώ σήµερα), τόσο εκείνες θα ζητούν... υψηλότερα ποσά απ’ όσους θεωρούν ότι ανήκουν στις οµάδες «υψηλού κινδύνου».

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγµα οδηγού 30 ετών, ενός πολύ γρήγορου αυτοκινήτου, κόκκινου χρώµατος, µε το οποίο µετακινείται συχνά εντός της Αθήνας, η οποία πανελλαδικά έχει τη µεγαλύτερη συχνότητα ατυχηµάτων.

Φτάνει να πληρώνει 709 ευρώ τον χρόνο για ένα απλό πακέτο ασφάλισης, έναντι περίπου 400 ευρώ ενός ίδιας ηλικίας οδηγού µε ένα θεωρητικά πιο ασφαλές αυτοκίνητο 1.400 κυβικών, αυξηµένα δηλαδή κατά 80%.

Ενώ παλαιότερα έπαιζε ρόλο µόνο το πόσο καιρό ο οδηγός έχει δίπλωµα, αν είναι άνδρας ή γυναίκα, και η γεωγραφική περιοχή διαµονής του, χωρίς ωστόσο εξειδίκευση ανά νοµό, το πιο βασικό πλέον κριτήριο είναι το είδος του οχήµατος(πολυµορφικό, σπορ, κάµπριο, τζιπ κ.ά.), η έκδοση του µοντέλου και η ιπποδύναµή του.

Τα πολυµορφικά, για παράδειγµα, επειδή οι στατιστικές δείχνουν ότι οδηγούνται συνήθως από οικογένειες, έχουν πιο χαµηλό ασφάλιστρο απ' ό,τι τα GTI, τα οποία αγοράζονται από νέους σε ηλικία οδηγούς, άρα για τις ασφαλιστικές αποτελούν κόκκινο πανί αφού θεωρούν δεδοµένο ότι θα προκαλέσουν ζηµιά.

Τα παραπάνω στοιχεία συνδυάζονται πλέον από πολλές εταιρείες και µε το χρώµα του αυτοκινήτου, όπως ισχύει εδώ και χρόνια στις ΗΠΑ και τις δυτικοευρωπαϊκές αγορές.

Τα κόκκινα αυτοκίνητα έχει αποδειχθεί, σύµφωνα µε τις στατιστικές που έχουν στα χέρια τους οι ασφαλιστικές, ότι τρακάρουν πολύ περισσότερο απ' ότι τα µπλε, µαύρα, γκρι και λευκά γιατί δεν δηµιουργούν έντονες αντιθέσεις στο µάτι και γιατί «επιλέγονται από ανθρώπους από τη φύση τους πιο επιθετικούς».

Ένα άλλο κριτήριο που έχει αρχίσει να εφαρµόζεται στην αγορά είναι η ενεργητική και παθητική ασφάλεια του οχήµατος µε βάσητ ο σύστηµα αξιολόγησης της ΕΕ (Euro NCAP- European New Car Assessment Programme).

Ένα µοντέλο που, σύµφωνα µε τα crash test, συγκεντρώνει πολλά αστέρια ασφάλειας µε βάση το Euro NCAP (µε άριστατα 5 αστέρια), µπορεί να έχει έκπτωση µέχρ ικαι 10% στο ασφάλιστρό του έναντι ενός άλλου οχήµατος.

Αλλαγές στην τιµολόγηση έχουµε και γύρω από τα προσωπικά χαρακτηριστικά του οδηγού, δηλαδή την ηλικία και το επάγγελµα.

Ενώ παλαιότερα υπήρχαν επιβαρύνσεις µόνο για όσους ήταν µέχρι 23 ετών (καθώς είχαν λίγα χρόνια δίπλωµα), τώρα η τιµολόγηση βάσει της ηλικίας έχει διάφορες κλίµακες.

Για παράδειγµα, µεταξύ 23 και 35 ετών στις περισσότερες εταιρείες ισχύει το βασικό τους ασφάλιστρο, αλλά µεταξύ 35 και 55 ετών παρέχεται έκπτωση διότι θεωρείται ότι σε αυτή την κατηγορία υπάρχουν περισσότεροι οικογενειάρχες, και άρα οι οδηγοίείναι πιο προσεκτικοί.

Από τα 55 και µετά, το ασφάλιστρο επιβαρύνεται ξανά, καθώς τα αντανακλαστικά του οδηγού αρχίζουν και µειώνονται.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...