Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Χάθηκαν 500.000 «ασφαλισμένα» αυτοκίνητα ….σε ένα χρόνο (UPD)


Ερωτηματικά και αποκαλύψεις επί των στοιχείων της Επιτροπή Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΕΠΕΙΑ) για τα ασφαλισμένα αυτοκίνητα, που ανακοίνωσε στις 22/11/10 με τα στοιχεία παραγωγής ασφαλίστρων και πληρωθεισών αποζημιώσεων α΄ εννεαμήνου του τρέχοντος έτους 2010, προκύπτουν σύμφωνα με άρθρο που βασίζεται, όπως υποστηρίζει, σε επεξεργασία των στοιχείων από την Ένωσης Ασφαλιστών Βορείου Ελλάδος.
Χαρακτηριστικά σε άρθρο που δημοσιεύεται στο ΙΝΤΕRFAX ( Mακεδονική Ασφαλιστική Εκδοση) αναφέρεται:
Ομάδα εξειδικευμένων μελών της Ένωσης Ασφαλιστών Βορείου Ελλάδος επεξεργάσθηκε τα ανακοινωθέντα στοιχεία παραγωγής, με αντιπαραβολή τους προς τα αντίστοιχα του έτους 2009 και μας έστειλε έναν εξαιρετικού ενδιαφέροντος πίνακα, από τον οποίο προκύπτουν πολλές και συγκλονιστικές «βόμβες» γεγονότων.
Πρώτη εξ αυτών είναι το αποκαλυπτικό και χαρακτηριστικό γεγονός της απώλειας, μεταξύ εξεταζομένων 32 Ασφαλιστικών Εταιριών και 4 Αλληλασφαλιστικών Συνεταιρισμών, 430.568 ασφαλιστηρίων συμβολαίων χερσαίων οχημάτων κατά την 30/9/10 σε σχέση με την 30/9/09.
Αν προστεθούν και οι εκτιμώμενες απώλειες Οκτωβρίου-Νοεμβρίου, τότε σίγουρα υπερβαίνουμε τις 500.000 ασφαλιστήρια αυτοκινήτων λιγότερα από τις 30/9/2009 και ποσοστό που προσεγγίζει το 10% των ασφαλιζομένων.
Εξ αυτών προκύπτουν καυτά ερωτήματα, που αφορούν τους πάντες και τα πάντα, αφού εδώ πρόκειται περί αποκαλύψεως «βόμβας» μεγατόνων, με τρομακτικές οικονομικές και κοινωνικές συνέπειες για την χώρα και τους πολίτες\ της.
Το πρώτο ερώτημα-καυτή πατάτα, είναι το πώς και γιατί χάθηκε, αιφνίδια και ταχύτατα, ένας τόσος μεγάλος και αφύσικος αριθμός ασφαλιστηρίων αυτοκινήτων, που, κατά πρώτη ερμηνεία, σημαίνει ότι από 30/9/09 μέχρι σήμερα έμειναν ανασφάλιστα περίπου 500.000 αυτοκίνητα!!! Αν αυτά προστεθούν στα μέχρι το έτος 2009 φερόμενα ως από ετών ανασφάλιστα, όπως κατά καιρούς ανακοινώνεται, τότε ο αριθμός των ανασφάλιστων οχημάτων είναι τρομακτικός και αληθινή κινούμενη, ή έστω και μερικά «σταθμευμένη», «βόμβα», οικονομική και κοινωνική.
Σε άλλο σημείο του άρθρου αναφέρεται:
Τι συνέβη όμως και πώς εξηγείται το φαινόμενο της ραγδαίας αύξησης του αριθμού των ασφαλιστηρίων συμβολαίων αυτοκινήτων κατά το 2009 και πώς από 31/12/09 και μετά, που άρχισε η αντίστροφη μέτρηση και αποδείχθηκε ότι άρχισε να ξεφουσκώνει η «φούσκα» και να χάνεται «μυστηριωδώς και στα μουλωχτά» τεράστιος αριθμός ασφαλιστηρίων;
Οι απαντήσεις είναι πολλές, όπως και οι αιτίες, αλλά με τον ίδιο πάντα παρονομαστή και πρωταγωνιστή, που είναι η αρπαγή και άγρα πελατείας.
Για να κατανοήσουμε το θέμα, πρέπει πρώτα να θυμηθούμε ότι αφαιρέθηκε η άδεια μεγάλων και μικρών Ασφαλιστικών Εταιριών, με μεγάλο αριθμό ασφαλιζομένων αυτοκινήτων, με δραστηριότητα και σε άλλους κλάδους, περί το τέλος του 2009,αλλά με προαγγελίες και διατυμπανισμούς, μέχρι και κατά τους πρώτους μήνες του 2010 και ένας άλλος αριθμός εμφανίσθηκε, πριν και κατά την ίδια εποχή, ότι οδηγείται προς «κλείσιμο», ενώ οι πρωταγωνίστριες του ίδιου και αυτού σκοπού, «ασφαλείς ασφαλιστικές», άπλωναν χέρια και ακόνιζαν μαχαίρια.
Και πρέπει να θυμηθούμε ότι πριν αναγγελθεί η κατάργηση της Επιτροπής Εποπτείας και μεταφορά των αρμοδιοτήτων στην Τράπεζα Ελλάδος, διαπράχθηκε μία πρωτοφανής λεηλασία ασφαλισμένων και κανιβαλισμός μεταξύ Ασφαλιστικών Εταιριών, αλλά και Διαμεσολαβητών.
Πακέτα ολόκληρα ασφαλισμένων μετακινήθηκαν υπογείως και δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις του πυρετού της αρπαγής όχι μόνον χιλιάδων, αλλά και εκατοντάδων χιλιάδων, κατόχων αυτοκινήτων, που κάθε πονηρός «ασφάλιζε», από δωρεάν μέχρι… τζάμπα(!), μόνο και μόνο να τους αποκτήσει, με την ελπίδα να «ρεφάρει» στο μέλλον.
Έτσι το ίδιο και αυτό αυτοκίνητο, ο ίδιος και αυτός Κωδικός Συνεργάτη-Ασφαλιστή ή ομάδας αυτών, που «άλλος για Χίο τράβηξε και άλλος για Μυτιλήνη», «ασφαλίσθηκαν» ταυτόχρονα σε περισσότερες από μία Ασφαλιστικές Εταιρίες, συνήθως για εξάμηνο, οπότε ακολούθησε σφαγή για το ξεκαθάρισμα και τον τελικό… τροπαιούχο!
Τα «φούσκα» ασφαλιστήρια αυτά ξεφούσκωσαν και δεν είναι λίγοι οι μέχρι τότε ασφαλισμένοι, που τελικά όχι μόνον δεν ανανέωσαν τις εν γνώσει ή εν αγνοία τους μεταφορές αυτές, αλλά, «διδαγμένοι» και ωφελημένοι από τις μεταξύ των Ασφαλιστών σφαγές, αναμένουν τυχόν «επανάληψη της φούσκας», ενώ κάποιοι άλλοι περιφέρονται από Ασφαλιστή σε Ασφαλιστή, μόλις τους ζητηθεί η καταβολή των ασφαλίστρων, με συνεχείς ακυρώσεις εξαρχής, «βολευόμενοι» με προσωρινά σήματα και όχι ασφαλιστήρια. Αλίμονο σε όποιον εμπλακεί σε ατύχημα με αυτούς, όπως και στις εταιρίες εκείνες που υποκύπτουν ή δεν γνωρίζουν και εκδίδουν ασφαλιστήρια μετά το ατύχημα, αναδρομικά.
Αν τώρα προσθέσουμε στα παραπάνω τις πραγματικές οικονομικές δυσπραγίες, τις αποσύρσεις αυτοκινήτων, τις εποχιακές ασφαλίσεις και την κάθετη πτώση πωλήσεως νέωναυτοκινήτων, θα έχουμε ανάγλυφη την εικόνα της πραγματικής βόμβας στα θεμέλια της οικονομίας και της κοινωνίας μας, που επίσημα ακόμη είναι προειδοποιητική και αποκαλύπτει ότι την 30/9/2009 υπήρχαν 6.528.778 ασφαλιστήρια αυτοκινήτων σε ισχύ και την 30/9/10 μειώθηκαν στα 6.098.210!!
Για την ορθή ενημέρωση κάθε ενδιαφερομένου, οφείλουμε να αποκαλύψουμε, σύμφωνα με την μελέτη της ΕΑΒΕ, ότι τα 6.528.778 ασφαλιστήρια αυτοκινήτων του προηγούμενου εννεαμήνου 2009 απέδωσαν 1.098.910.499 € ασφάλιστρα, ενώ τα λιγότερα 6.098.210 ασφαλιστήρια του εννεαμήνου 2010 απέδωσαν περισσότερα ασφάλιστρα ύψους 1.200.237.128 €, δηλαδή 17% αυξημένα.
Το μέσο ασφάλιστρο όλων ήταν κατά το 2009 μόλις 168,3 €, με εκτίναξή του στις 30/9/10 στα 196,3 € και έπεται η συνέχιση της ανόδου του.
Πάνω από το μέσο ασφάλιστρο των 196,3 € ευρίσκονται 12 εταιρίες με αυξητική απόκλιση μέχρι 50% και κάτω ευρίσκονται 20 εταιρίες με μειωτική απόκλιση μέχρι 35%. Η ακριβότερη από την φθηνότερη εμφανίζει την αποκαλυπτική εικόνα της αγοράς ασφαλίσεως αυτοκινήτων, που είναι 95% διαφορά κόστους, οπότε κάποιοι πρέπει να βάλουν μία τάξη, ώστε η ελευθερία να μην γίνεται ασυδοσία.
Ποιος λοιπόν και πώς θα βρει και θα επαναφέρει το μισό εκατομμύριο τουλάχιστον άφαντων και απωλεσθέντων ασφαλιστηρίων; Υπάρχει και μπορεί;
πηγή

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...