Mια ανάλυση από το περιοδικό αυτοκινήτου 4TROXOI:
"Η κάμψη στις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων και η προφανή συνέπεια της δραστικής πτώσης των εσόδων του κράτους, αναμένεται σύμφωνα με πληροφορίες να ωθήσει άμεσα την κυβέρνηση στη μείωση του Τέλους Ταξινόμησης αλλά και στην αναπροσαρμογή του Φόρου Πολυτελείας.
Μπορεί η καθήλωση της εγχώριας αγοράς αυτοκινήτου να μην είχε έως τώρα… συγκινήσει και τόσο την ελληνική πολιτεία, σε αντίθεση ωστόσο η προφανής πλέον μείωση των εσόδων που… παραδοσιακά προκύπτουν μέσω της επιβολής σε κάθε νέα πώληση των γνωστών και μη εξαιρετέων φόρων (βλ. Τέλος Ταξινόμησης και Φόρος Πολυτελείας) φαίνεται να ωθεί τους διοικούντες στην υιοθέτηση διορθωτικών μέτρων που αναμένεται να στηρίξουν τον κλάδο, αλλά και τα κρατικά ασφαλώς ταμεία. Ποια είναι αυτά; Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσω σχετικής ρύθμισης-τροπολογίας, που αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή προς ψήφιση περί τα τέλη του τρέχοντος κιόλας μηνός, θα μειωθεί με κλιμακωτό κατά πάσα πιθανότητα τρόπο το Τέλος Ταξινόμησης, σε συνδυασμό μάλιστα με τον επαναπροσδιορισμό των κριτηρίων επιβολής του –επίσης- γνωστού «χαρατσιού» που ακούει στο όνομα Φόρος Πολυτελείας. Πιο συγκεκριμένα, το όφελος στην πρώτη περίπτωση για τα αυτοκίνητα μικρού και μεσαίου κυλινδρισμού ενδέχεται να αγγίζει έως και το 50% (βλ. έκπτωση επί του επιβαλλόμενου συντελεστή), ενώ για τα «μεγάλα» το 5% ή και το 10%. Προς το παρόν, η κυβέρνηση δεν έχει ακόμα οριστικοποιήσει με ακρίβεια το ποσοστό έκπτωσης για κάθε περίπτωση. Το μέτρο θα αφορά όλα τα οχήματα, ωστόσο αυτή τη στιγμή το ακριβές ύψος στο οποίο θα κυμανθεί η έκπτωση ανά περίπτωση δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί από τους ιθύνοντες της ελληνικής κυβέρνησης. Πως μεταφράζονται όλα τα παραπάνω επί του… πρακτέου; Για παράδειγμα, αν το ποσοστό μείωσης για τα οχήματα με κυβισμό από 1,0 έως και 1,4 λίτρα αγγίζει το 50%, τότε η μείωση στην τιμή πώλησης θα κυμαίνεται έως και 1.500 ευρώ."
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο... στο 4troxoi.gr