Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ:Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ




Αναδημοσίευση από το epitropesdiodiastop.blogspot.com:

"Τεταρτη 10:00 το πρωι, λαμβανω ενα τηλεφωνημα απο μια φιλη και συναγωνιστρια λεγοντας μου οτι βρισκεται στα διοδια της κορινθου, δεν της επιτρεπουν να διελθει επι 10 λεπτα και οτι εχουν καλεσει την αστυνομια και υποχρεουται να κανει δεξια να περιμενει την αφιξη της.
Φτάνοντας στα διοδια και φυσικα μετα απο δικη μου αρνηση πληρωμης ειχα ακριβως την ιδια αντιμετωπιση απο την ιδια προισταμενη που ειχε βαρδια στα διοδια. Εκανα δεξια το αυτοκινητο βλέποντας την κοπελα που με ειχε παρει τηλεφωνο να περιμενει ακομα απο τις 10:00 η ωρα και η ωρα ηταν 10:30 και οχι μονο αυτο αλλα στο αυτοκινητο της διπλα βρισκοταν ενας εργαζομενος της εταιριας που οπως πληροφορηθηκα απο την συναγωνιστρια ηταν ενας απο τους προϊστάμενους(πρεπει να εχουν πολλους απο αυτους για να μας προλαβαινουν μαλλον) ο οποιος ειχε παει να περιμενει την αστυνομια και προφανως να βεβεωθει οτι ο "κακοποιος" δεν θα εφευγε.

Το χειροτερο απο ολα ηταν οτι οταν πλησιασα την κοπελα μου ειπε οτι...
στο αυτοκινητο βρισκοτανε και ο γιος της μαζι της ο οποιος ειναι μολις επτα χρονων και το παιδακι ειχε πλανταξει στο κλαμα.Ανοιξα την πορτα να του μιλησω και το μονο που μου ελεγε διαρκως ηταν οτι ερχεται η αστυνομια και οτι δεν θελει να παει φυλακη.
Επτα χρονων παιδακι και ενιωσε τρομοκρατημενο με την αναισθησια των υπαλληλων οπου τους κραταγαν ομηρους επι 10 λεπτα στα διοδια με την μπαρα κατεβασμενη και υστερα με τις απειλες τους οτι καλεσαν την αστυνομια.
Η κοπελα εχοντας πληρη αγνοια εκανε αυτο που της ειπαν οι υπευθυνοι βαρδιας των διοδιων και περιμενε,εγω απο την δικη μου την πλευρα την ενημερωσα για τα δικαιωματα της και το οτι δεν ειχε διαπραξει κανενα αδικημα του κ.ο.κ για να περιμενει την αστυνομια.Δυστυχως δεν ειχα καμερα μαζι μου για να καταγραψω το προσωπακι του μικρου το οποιο ηταν τοσο τρομαγμενο και το πρωτο πραγμα που της ειπα ηταν να φυγει και να συνεχισει το δρομο της ενω εγω αποφασισα να κατσω και να περιμενω να δω εαν τελικα θα ερχοτανε η αστυνομια.
Δεν περασαν 10 λεπτα και εκανε την εμφανιση του το περιπολικο της ελληνικης αστυνομιας (η καλυτερα ιδιωτικης αστυνομιας).
Τοτε ξεκιναγε ο δικος μου γολγοθας απο τους εντεταλμενους αστυνομικους για την διαφυλαξη των συμφεροντων της εταιριας διοδιων ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ(δημοσιους υπαλληλους οι οποιοι πληρωνωνται απο τα χρηματα των ελληνων φορολογουμενων για να προασπιζονται την ενομη ταξη και τα δικαιωματα αυτων και δυστυχως διαρκως το ξεχνανε).
Αμεσα και χωρις καθυστερηση μου ζητησαν τα στοιχεια μου(αδεια,διπλωμα,ασφαλεια)οχι ομως γιατι βρισκονταν σε υπηρεσια ελεγχου οχηματων αλλα γιατι τα ζηταγε η προισταμενη των διοδων και το μονο που της ελειπε εκεινη την στιγμη ηταν η κουκουλιτσα στο κεφαλι(αυτος ειναι αστυνομικοι που δεν θελει να πληρωσει και θα χασουν τα αφεντικα μου τα λεφτακια τους).Υπερβαλων ζηλο για την εργασια της εδειξε η προισταμενη και βεβαια το ιδιο οι αστυνομικοι οι οποιοι μου εκαναν εξονυχιστικο ελεγχο και διαπιστωσαν οτι δεν ειχα περασει απο Κ.Τ.Ε.Ο και ως αναποφευκτο πλεον ηταν η κληση που ελαβα για το παραπτωμα μου το οποιο αντιστοιχει στο ποσο των 400ευρω.Δεν ειδα ομως να κανουν ελεγχο σε κανενα αλλο οχημα παρα μονο σε μενα και αυτος ηταν ο μονος τροπος για να μου παρουν τα στοιχεια μου και να τα δωσουν στον υπαλληλο που τους καλεσε.
Δεν μπηκαν καν στον κοπο να ενημερωσουν την υπαλληλο οτι τα στοιχεια μου θα ηταν στην διαθεση της στο τμημα και οτι θα μπορουσε να τα παρει υπηρεσιακα παρα απλωχερα της τα εδωσαν χωρις την συγκαταθεση μου.
Πηραν τα στοιχεια μου τα εδωσαν στην εταιρια και για να δικαιολογησουν την παρουσια τους μου εκοψαν και κληση γιατι περναμε κριση και το ελληνικο δημοσιο χρειαζεται χρηματα απο οπου μπορει να βγαλει.
Για αλλη μια φορα η ελληνικη αστυνομια εδειξε το πραγματικο της προσωπο και για ποιους δουλευει ενω ξεχναει διαρκως απο ποιους πληρωνετε και ποια ειναι η δουλεια της.
Υστερα απο αυτην την πικρη εμπειρια που ειχα με τα οργανα της ταξης αμφιβαλω εαν μπορω πλεον να εμπιστευθω την κριση τους και την ακεραιοτητα τους απεναντι στους ελληνικους νομους και τους ελληνες πολιτες.
Εγω προσωπικα αλλα και η συναγωνιστρια που ελαχε τετοιας μεταχειρισης θα συνεχισουμε να αγωνιζομαστε και θα συνεχισουμε να αρνουμαστε εως οτου η πολιτεια και καθε ανευθυνουπευθυνος αποφασισει να δουλεψει για το κοινο συμφερων των πολιτων της και της προασπισης των συνταγματικων δικαιωματων μας και οχι για το οφελος των ιδιωτικων εταιριων οπως καθε μερα και πιο πολυ μας δειχνουν οτι πραττουν.. ΔΗΜΗΤΡΗΣ."

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...