Νέος διαγωνισμός από την Opel: Η Opel/Vauxhall ζητά από σπουδαστές να χρησιμοποιήσουν τα κοινωνικά μέσα σε διαγωνισμό σχεδίασης νέου αυτοκινήτου
Το ‘σαλόνι’ αποτελεί το θέμα ενός μοναδικού νέου διαγωνισμού σχεδίασης που σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τα social media σαν δημιουργικό εργαλείο στη σχεδίαση μελλοντικών αυτοκίνητων. Η Opel/Vauxhall ζητά από τους σπουδαστές να αναδείξουν το ‘lounge style’ της μάρκας στο πλαίσιο ενός διαδραστικού διαγωνισμού που λανσάρει το Car Design News.
Οι διαγωνισμός απευθύνεται σε σπουδαστές Ευρωπαϊκών Σχολών Σχεδίασης και περιλαμβάνει σχεδίαση εσωτερικού και, σε δεύτερο στάδιο, σχεδίαση εξωτερικού. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε σήμερα και θα κορυφωθεί με την παρουσίαση των έργων των φιναλίστ και την ανακοίνωση των δύο νικητών στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το Μάρτιο του 2011.
Στο πρώτο στάδιο που έχει θέμα τη σχεδίαση εσωτερικού, οι σπουδαστές θα πρέπει να... φιλοτεχνήσουν το εσωτερικό ενός αυτοκινήτου με τίτλο ‘ένα σαλόνι σε κίνηση’. Θα πρέπει να τονίσουν τόσο τη συναισθηματική όσο και την ορθολογιστική διάσταση της μάρκας Opel/Vauxhall και της σχεδιαστικής γλώσσας της στην οποία, σύμφωνα με την περιγραφή της εταιρίας, “η γλυπτική τέχνη συναντά τη Γερμανική ακρίβεια”.
Η Liz Wetzel, Διευθύντρια Interior Design της Opel/Vauxhall και εμπνεύστρια του project θα είναι μέλος της κριτικής επιτροπής. «Με συναρπάζει η ιδέα που οι σπουδαστές θα καταλάβουν τη μάρκα μας επειδή είναι κάτι που εξελίσσεται – γίνεται ποιο δυναμική, πολύ πιο ενθουσιώδης και το όραμά μας φαίνεται καθαρά στα τελευταία προϊόντα μας, τόσο στο στυλ του εξωτερικού όσο και στη φιλοσοφία εσωτερικού τους» λέει σχετικά. «Εκείνο που ζητάμε από τους σπουδαστές δεν είναι μόνο να σχεδιάσουν αλλά και να προσφέρουν μία εμπειρία» σχολιάζει η Wetzel.
Η Opel/Vauxhall και η ομάδα του Car Design News πιστεύουν ότι τα ψηφιακά εργαλεία και η ιντερνετική κοινότητα θα παίξουν ρόλο στη σχεδίαση των αυτοκινήτων του μέλλοντος. Γι’ αυτό ο κάθε σπουδαστής που φοιτά σε μία Ευρωπαϊκή Σχολή Σχεδίασης – σε οποιονδήποτε τομέα όχι μόνο στο αυτοκίνητο – θα έχει δικαίωμα συμμετοχής και ο οποιοσδήποτε στην Ευρώπη θα μπορεί να σχολιάζει.
Στη συνέχεια, οι ατομικές συμμετοχές θα μπορούν να αναθεωρούνται ή ακόμα και να υποβάλλονται σαν νέα σχεδιαστική πρόταση με μία διαδραστική διαδικασία.
Η Διαδραστικότητα είναι βασικός συντελεστής» σχολιάζει ο Joe Simpson, συντάκτης του Car Design News. «Ενθαρρύνουμε τους σπουδαστές να παρουσιάζουν τις ιδέες τους από την 1η Ημέρα ώστε μετά να αρχίσει ο σχολιασμός. Οι κριτές θα αναζητούν τη σχεδιαστική εξέλιξη και τη συμμετοχή της κοινότητας. Όσο πιο γρήγορα υποβάλλετε την ιδέα σας, τόσο περισσότερο feedback θα λάβετε και θα μπορέσετε να προχωρήσετε σε περισσότερες αναθεωρήσεις ώστε να είναι πιο ολοκληρωμένη η συμμετοχή σας».
Οι κριτές – εκπρόσωποι της Opel/Vauxhall και άλλοι καταξιωμένοι επαγγελματίες από το χώρο της σχεδίασης - θα δίνουν τις απόψεις τους καθώς ο διαγωνισμός προχωρά και τα σχέδια εξελίσσονται. Το 1ο στάδιο του διαγωνισμού τελειώνει στις 10 Δεκεμβρίου, οπότε και τα σχέδια παγώνουν.
Οι τρεις καλύτερες συμμετοχές που θα επιλέξουν οι κριτές θα χρησιμοποιηθούν σαν βάση για το 2ο στάδιο, τη σχεδίαση εξωτερικού. Αυτό το κομμάτι του διαγωνισμού θα λανσαριστεί στις αρχές του 2011.
Ο νικητής του πρώτου σταδίου θα λάβει υποτροφία για το Κέντρο Σχεδίασης της Opel/Vauxhall στο Rüsselsheim (Γερμανία).
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το διαγωνισμό και για εγγραφή συμμετοχής επισκεφθείτε το www.cardesigncontest.com.
«Εμείς στην Opel/Vauxhall είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι και ανυπομονούμε να δούμε τι θα εμπνευστούν αυτά τα νεαρά δημιουργικά μυαλά από όλη την Ευρώπη. Συνεργαστήκαμε με το Car Design News σ’ αυτό το project επειδή πιστεύουμε πραγματικά στην υποστήριξη νεαρών ταλέντων. Επιπλέον, ανυπομονούμε να δούμε πώς θα γίνει αποδεκτή αυτή η εμπλοκή μας στην Ευρωπαϊκή σχεδιαστική κοινότητα μέσω των social media για έναν μοναδικό στο είδος του διαγωνισμό» σχολιάζει ο Mark Adams, Αντιπρόεδρος Σχεδίασης, Opel/Vauxhall.
Το Car Design News είναι το απόλυτο ιντερνετικό μέσον για επαγγελματίες σχεδιαστές αυτοκινήτων, με κάλυψη νέων πρωτοτύπων και αυτοκινήτων παραγωγής, παρουσίαση σχεδιαστικών εξελίξεων, συνεντεύξεις με κορυφαίους Διευθυντές Σχεδίασης και ειδήσεις από τη διεθνή σχεδιαστική κοινότητα, και όλα αυτά με την υποστήριξη μιας βιβλιοθήκης 50.000 φωτογραφιών υψηλής ανάλυσης.
Ο διαγωνισμός υποστηρίζεται από τον προμηθευτή λογισμικού CAD Dassault Systèmes και τον κατασκευαστή οικολογικών μικροϊνών Dinamica, Miko.
[GM MEDIA]
Δείτε το νέο site αγγελιών από το autocarnet σε συνεργασία με το sosivio.gr!