Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο Opel Meriva: Εκτεταμένη Γκάμα Πετρελαιοκινητήρων για τον Πρωταθλητή της Ευελιξίας



* Απόδοση και Επιδόσεις: Οκτώ κινητήρες από 55 kW/75 hp - 103 kW/140 hp
* Ευελιξία: FlexDoors, FlexSpace και FlexRail ορίζουν νέα πρότυπα στην κατηγορία
* Μελετημένη αισθητική: Κομψό εξωτερικό και φωτεινή, ευρύχωρη καμπίνα με πανοραμική ηλιοροφή

Έχοντας ήδη γίνει διάσημο για το στυλ, την ευελιξία και τη γοητεία του, το νέο πολυμορφικό Opel Meriva επεκτείνει τη γκάμα πετρελαιοκινητήρων του προσφέροντας περισσότερες επιλογές στους οικογενειάρχες.

Οι πελάτες μπορούν τώρα να επιλέξουν από πέντε diesel και τρεις βενζινοκινητήρες με ισχύ από 55 kW/75 hp μέχρι 96 kW/140 hp, ανάλογα με τις ανάγκες τους. Όμως η ευελιξία του Meriva δεν σταματά στους κινητήρες. Η δεύτερη γενιά του μικρού πολυμορφικού της Opel έχει επανασχεδιαστεί με πιο δυναμικές γραμμές και ελκυστικές φόρμες. Παράλληλα προσφέρει άφθονες καινοτομίες που αξιοποιούν άριστα τον εσωτερικό χώρο.

Επιπλέον το Meriva έχει σχεδιαστεί με...
γνώμονα την εργονομία ώστε η σχέση αυτοκινήτου/επιβατών να είναι αποδοτική και ασφαλής. Το Opel Meriva σχεδιάστηκε με πρότυπα πρωταθλητή ευελιξίας σε συνδυασμό με άριστη εργονομία: είναι το πρώτο αυτοκίνητο που πιστοποιείται με τη σφραγίδα έγκρισης ενός συνδέσμου ανεξάρτητων γιατρών και ειδικών της πλάτης με την ονομασία Aktion Gesunder Rücken (AGR) για το ErgoFlex System του. Αυτό περιλαμβάνει:

* το νέο βελτιωμένο σύστημα πίσω καθισμάτων FlexSpace. Το σύστημα βασίζεται στο πρώτο Meriva αλλά τώρα απαιτεί λιγότερες, πιο διαισθητικές κινήσεις για τη μετακίνηση και την αλλαγή διάταξης των πίσω καθισμάτων. Με το FlexSpace, τα πίσω καθίσματα μπορούν να φιλοξενήσουν έναν, δύο ή τρεις επιβάτες – χωρίς να θίγεται ο χώρος αποσκευών. Μία ειδική διάταξη τύπου ‘σαλονιού’ επιτρέπει σε δύο επιβάτες να απολαμβάνουν μεγαλύτερη άνεση και πρόσθετο χώρο για τα πόδια και τους ώμους τους.

* τις πρωτοποριακές αντίθετα ανοιγόμενες πίσω πόρτες, που διευκολύνουν την είσοδο/έξοδο είναι μοντέρνες και πρακτικές. Ονομάζονται FlexDoors, είναι κανονικού μεγέθους και ανοίγουν ανεξάρτητα από τις εμπρός. Για βέλτιστη πρόσβαση, οι FlexDoors ανοίγουν κατά 84 μοίρες – πολύ περισσότερο από τις συνήθεις 67 μοίρες των συμβατικών θυρών – και φέρουν ανθεκτικές, εργονομικές χειρολαβές στην κολόνα Β.

* τα εμπρός καθίσματα, με κορυφαίο εύρος ρυθμίσεων – 240 mm εμπρός/πίσω και 65 mm σε ύψος – που επιτρέπουν σε όλους τους επιβαίνοντες, ανεξαρτήτως σωματικών διαστάσεων να βρίσκουν την ιδανική θέση. Επιπλέον, τα εργονομικά εμπρός καθίσματα πιστοποιημένα από τον AGR προσφέρουν προσκέφαλα με ρύθμιση τεσσάρων κατευθύνσεων και οσφυϊκή υποστήριξη καθώς και ρυθμιζόμενη στήριξη μηρών.

* την προαιρετική σχάρα ποδηλάτου FlexFix, που επίσης συστήνουν οι ειδικοί του AGR. Αυτή είναι ενσωματωμένη στον πίσω προφυλακτήρα και προστατεύει την πλάτη από την καταπόνηση της διαδικασίας φόρτωσης. Επιπλέον, εκπρόσωποι του AGR τονίζουν ότι η ευκολία χρήσης του συστήματος FlexFix ενθαρρύνει το σπορ. Τέλος, αποτελεί μία ακόμα απόδειξη της δέσμευσης της Opel στην ευελιξία του αυτοκινήτου.

Σε όλη την καμπίνα, οι αποθηκευτικοί χώροι έχουν αυξηθεί σημαντικά λόγω της αξιοποίησης του χώρου μεταξύ των δύο εμπρός καθισμάτων. Αυτό επιτυγχάνεται με το επαναστατικό σύστημα κονσόλας FlexRail που περιλαμβάνει κινητούς/εναλλασσόμενους αποθηκευτικούς χώρους οι οποίοι σύρονται πάνω σε αλουμινένιες ράγες ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα και παρέχουν εύκολη πρόσβαση στους δύο εμπρός επιβάτες. Το σύστημα FlexRail έγινε εφικτό χάρη στην ψηλότερη θέση του επιλογέα ταχυτήτων και τη χρήση ηλεκτρικού χειρόφρενου στάνταρ.

Βέλτιστος συνδυασμός εκφραστικής σχεδίασης και καθημερινής καινοτομίας

Το νέο Meriva είναι ο βέλτιστος συνδυασμός εκφραστικής σχεδίασης και καθημερινής καινοτομίας. Έχοντας σχεδιαστεί και εξελιχθεί στη Γερμανία, προάγει έξυπνα τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel - ‘η γλυπτική τέχνη συναντά τη Γερμανική ακρίβεια’ - εγκαινιάζοντας νέα επίπεδα πρακτικότητας και δυνατοτήτων στην κατηγορία μικρών πολυμορφικών.

Το εξωτερικό αποστασιοποιείται από το κιβωτοειδές σχήμα που χαρακτηρίζει συνήθως τα οχήματα ενός όγκου και επιλέγει μία κομψή φόρμα με καμπύλη γραμμή οροφής και ανάγλυφα στοιχεία όπως η ‘λεπίδα’ στις εμπρός πόρτες χαρίζοντας οπτική ένταση και κίνηση στην προφίλ άποψη. Η πιο αισθητή αλλαγή όμως είναι η υιοθέτηση των αντίθετα ανοιγόμενων πίσω θυρών με την ονομασία FlexDoors, οι οποίες τονίζονται με την κυματοειδή γραμμή των παραθύρων.

Το εσωτερικό παραμένει πλήρως λειτουργικό. Το έξυπνο σύστημα πίσω καθισμάτων του Meriva προσφέρει πλείστες δυνατότητες άμεσης αναπροσαρμογής ανάλογα με τις απαιτήσεις φορτίων και αριθμού επιβατών. Αξιοσημείωτη είναι η ορατότητα που απολαμβάνουν οι πίσω επιβάτες και η ευρυχωρία μέσω του συστήματος FlexSpace.



Διατηρώντας τη σχεδιαστική γραμμή του ταμπλό που αποπνέει μία αίσθηση φιλοξενίας και αποτελεί στοιχείο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας Opel, οι σχεδιαστές αξιοποίησαν το χώρο με έξυπνες και κομψές λύσεις, κυρίως το νέο σύστημα κονσόλας FlexRail και με τους αποθηκευτικούς χώρους στις εμπρός πόρτες που χωράνε μπουκάλια 1,5 λίτρου.

Η Opel λανσάρει επίσης μία σοφιστικέ σειρά χρωμάτων και ένθετων προβάλλοντας τις αστικές τάσεις στα υφάσματα και τη διακόσμηση. Συνολικά, το Meriva προσφέρει μέχρι 32 αποθηκευτικούς χώρους – από θήκες στις πλάτες των καθισμάτων μέχρι συρτάρια κάτω από τα καθίσματα.

Μία φαρδιά πανοραμική ηλιοροφή – η μεγαλύτερη στην κατηγορία – διατηρεί το εσωτερικό φωτεινό και ευάερο. Είναι ένα θαυμάσιο στοιχείο για τους πίσω επιβάτες – σημαντικός παράγοντας για αυτοκίνητα των οποίων τα πίσω καθίσματα χρησιμοποιούνται συχνότερα από όσο των συμβατικών sedan ή wagon. Το θερμαινόμενο τιμόνι είναι ένα στοιχείο εξοπλισμού σπάνιο για την κατηγορία.

Κινητήρες: Μείωση κυβισμού και υπερσυμπίεση για επιδόσεις με οικονομία

Η μεγάλη είδηση στο τέλος του καλοκαιριού του 2010 ήταν η εισαγωγή τριών σημαντικών πετρελαιοκινητήρα που η Opel πιστεύει ότι θα αποτελέσουν το μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεων Meriva στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες.

Βασική έκδοση diesel είναι ο 1.3 CDTI, που χρησιμοποιεί έλεγχο καύσης κλειστού βρόγχου – η πρώτη εφαρμογή αυτής της προηγμένης τεχνολογίας οικονομίας καυσίμου σε τόσο μικρό κινητήρα – και μεταβλητή γεωμετρία και ένα πολύ αποδοτικό κιβώτιο. Αυτή η έκδοση κυκλοφορεί σαν ένα νέο μοντέλο ecoFLEX χαμηλής κατανάλωσης και μειωμένων ρύπων με 70 kW/95 hp.

Ο 1.7 CDTI που τώρα λανσάρεται στο νέο Meriva διατίθεται σε δύο εκδόσεις – 81 kW/110 hp και 96 kW/130 hp. Ο 1.7 είναι ο πρώτος που διαθέτει ένα πλήρως ενσωματωμένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα diesel D1 που εξελίχθηκε στους κόλπους της εταιρίας και υποστηρίζει τη δυναμική και απόδοση του οχήματος. Ο συνδυασμός όλων αυτών μειώνει τις εκπομπές ρύπων, βελτιώνει την κατανάλωση και διατηρεί τα επίπεδα θορύβων και κραδασμών στο ελάχιστο. Ταυτόχρονα, επιτυγχάνει μία πολιτισμένη και άνετη οδηγική εμπειρία.

Όλη η γκάμα πετρελαιοκινητήρων:

* Η βασική έκδοση 1.3 CDTI (55 kW/75 hp) με μέση κατανάλωση 4,9 l/100 km και εκπομπές CO2 μόλις 129 g/km.
* Η νέα έκδοση 1.3 CDTI ecoFLEX (70 kW/95 hp) έχει κατά 11,2% μικρότερη κατανάλωση και μειωμένους ρύπους και 21% περισσότερη ισχύ από το Meriva ecoFLEX προηγούμενης γενιάς. Καταναλώνει μόλις 4,5 l/100 km και εκπέμπει 119 g/km CO2.
* Ο 1.7 CDTI (74 kW/100hp) συνδυάζεται με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο για μεγαλύτερη οδηγική άνεση, η τέλεια επιλογή για χρήση στην πόλη.
* Ο νέος κινητήρας 1.7 CDTI (81 kW/110 hp) κάνει ντεμπούτο στο Meriva με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο
* Ο νέος κορυφαίος 1.7 CDTI (96 kW/130 hp) αντικαθιστά την έκδοση 92 kW/125 hp της προηγούμενης γενιάς. Με τη ροπή να αυξάνεται κατά 7% στα 300 Nm στις χαμηλότερες στροφές, καταναλώνει μόλις 5,2 l/100 km.

Η γκάμα βενζινοκινητήρων περιέχει τρεις εκδόσεις του πολυβάλβιδου κινητήρα 1,4-λίτρων:

* Η βασική έκδοση 1.4 (74 kW/100 hp), η μοναδική ατμοσφαιρική κινητήρια μονάδα του Meriva υιοθετεί μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων για βελτιωμένη απόδοση καύσης.

* Ένας νέος 1.4 Turbo (88 kW/120 hp) με ροπή 175 Nm διαθέσιμη από τις 1750 rpm έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο Meriva, αντικαθιστώντας τον 1.6 (77 kW/105 hp) της προηγούμενης γενιάς, επιτυγχάνοντας 10% μείωση εκπομπών CO2 και κατανάλωσης αλλά σχεδόν 15% αύξηση ισχύος.
* Μία ισχυρότερη έκδοση 1.4 Turbo (103 kW/140 hp) ολοκληρώνει τη γκάμα. Παράγει ροπή 200 Nm και εφοδιάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Συγκριτικά με τον κινητήρα 1.8 λίτρων της προηγούμενης γενιάς Meriva, ο νέος 1.4 Turbo προσφέρει αυξημένη ισχύ κατά 12%, με μειωμένες εκπομπές CO2 κατά 10%.

Όλοι οι κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 5. Όλοι οι πετρελαιοκινητήρες περιλαμβάνουν φίλτρα σωματιδίων στάνταρ. Η τεχνολογία Start/Stop της Opel, που ήδη περιλαμβάνεται στα μοντέλα Agila και Corsa και σύντομα στο Astra, θα επεκταθεί στη σειρά Meriva από του χρόνου. Επίσης μία έκδοση LPG προγραμματίζεται για το 2011.

Meriva: το όνομα ενός πρωταθλητή

Η Opel δημιούργησε ένα νέο τμήμα στην αγορά για μικρά, προσιτά οχήματα ενός όγκου όταν λανσάρισε την πρώτη γενιά Meriva το 2003. Με την πρώτη γενιά του συστήματος πίσω καθισμάτων FlexSpace, τα υπερυψωμένα καθίσματα και την ευρύχωρη καμπίνα του, ηγήθηκε σταθερά της κατηγορίας σε όλο τον κύκλο ζωής του όχι μόνο σε πωλήσεις – που ξεπέρασαν το ένα εκατομμύριο μονάδες – αλλά και σε αξιοπιστία. Το Meriva είχε το μικρότερο δείκτη βλαβών μεταξύ των 113 διαφορετικών μοντέλων που αξιολογήθηκαν από το Γερμανικό TÜV το 2007.


Η δεύτερη γενιά του Meriva που έκανε την πρεμιέρα του το Μάρτιο του 2010 στη Γενεύη συνεχίζει να ξεπερνά κάθε προσδοκία: Αν και έφτασε στις εκθέσεις των Διανομέων μόλις τον Ιούνιο, η Opel είχε λάβει πάνω από 60.000 παραγγελίες μέχρι τα τέλη Αυγούστου. Το νέο Meriva παράγεται στο εργοστάσιο της Zaragoza στην Ισπανία.
[GM MEDIA]

Βάλε πολύ εύκολα και γρήγορα κερδοφόρες διαφημίσεις στο Blog ή site που έχεις....πατώντας εδώ!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...