H Fiat Automobiles SpA και η Fiat Yamaha Team με τον Χόρχε Λορένθο κατακτούν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP 2010
Χάρη στα αποτελέσματα που σημείωσε πρόσφατα στη Σεπάνγκ, κατά τη διάρκεια του Grand Prix της Μαλαισίας, ο Ισπανός αναβάτης της Fiat Yamaha Team, Χόρχε Λορένθο, κατέκτησε τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή στους αγώνες MotoGp.
Η Yamaha Factory Team – με επίσημο χορηγό τη FIAT Automobiles SpA από το 2007 – χάρη σε μια επιτυχημένη σεζόν όπου βρισκόταν διαρκώς στην κορυφή της κατάταξης, βρέθηκε... για μια ακόμη φορά στην πρώτη θέση, κατακτώντας τον τρίτο συνεχόμενο τίτλο της, μετά τις νίκες του Βαλεντίνο Ρόσι το 2008 και το 2009, ενώ αναμένεται να κατακτήσει και φέτος, όπως συνέβη και κατά τις δύο προηγούμενες σεζόν, τους Παγκόσμιους Τίτλους Κατασκευαστών και Ομάδων.
Για τον Χόρχε Λορένθο, τον 23χρονο ταλαντούχο αναβάτη από την Πάλμα ντε Μαγιόρκα, η πρώτη αυτή νίκη του στο πρωτάθλημα MotoGP σημειώνεται κατά την τρίτη χρονιά που αγωνίζεται με τη Fiat Yamaha Team YZR-M1, μετά τον τίτλο του «Rookie of the Year» το 2008 και τη δεύτερη θέση που κατέκτησε κατά τη διάρκεια της προηγούμενης σεζόν. Η διαρκής ανοδική του πορεία, τόσο σε επίπεδο επιδόσεων όσο και αποτελεσμάτων, μέσα σε τρεις μόνο σεζόν του έδωσε τη δυνατότητα να επιτύχει έναν απίστευτο αριθμό pole positions και να φτάσει αρκετές φορές στην υψηλότερη θέση του βάθρου του MotoGP.
Το σημαντικό αυτό αποτέλεσμα που σημειώθηκε από τον Ισπανό πρωταθλητή, έρχεται να επιβεβαιώσει την εξαιρετική ομαδική προσπάθεια της Fiat Yamaha Team η οποία, κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου του 2010, έδωσε τη δυνατότητα στον εννέα φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Βαλεντίνο Ρόσι να επιστρέψει γρήγορα στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης παρά τους τραυματισμούς που υπέστη στην αρχή της σεζόν.
Η Fiat Yamaha Team δημιουργήθηκε το 2007, όταν η Fiat Automobiles SpA αποφάσισε να ακολουθήσει μια στρατηγική προσέγγισης του νεανικού κοινού, όχι μόνο μέσω προσιτών και πρωτοποριακών προϊόντων, αλλά και με δημοφιλείς πρωτοβουλίες με μεγάλη συναισθηματική επίδραση. Με το πέρασμα των ετών, οι πρωτοβουλίες αυτές ξεπέρασαν τα σύνορα της χορηγίας αθλητικών αγώνων, δημιουργώντας μια αυθεντική και ολοκληρωμένη βάση που συνδέει την επικοινωνία, το μάρκετινγκ, τις δημόσιες σχέσεις και τη διαφήμιση. Δραστηριοποιούμενη σε παγκόσμιο επίπεδο, η χορηγία έδωσε επίσης τη δυνατότητα στην ιταλική φίρμα να πραγματοποιήσει κατά τη διάρκεια του 2010 διαφημιστικές εκστρατείες, βασισμένες στις αθλητικές αξίες των δύο αναβατών και των τεχνικών της ομάδας. Μια στρατηγική νίκης που έχει προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα στην αναγνωρισιμότητα και τη διεθνή φήμη των δύο εταιρειών.
[FIAT]
Δείτε το νέο site αγγελιών από το autocarnet σε συνεργασία με το sosivio.gr!