Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διαφήμιση στα Μέσα Μεταφοράς: Αποκτά «μόνιμη θέση»


Κάποτε στέκονταν καμαρωτά, το ένα δίπλα στο άλλο, μετατρέποντας σε πολύχρωμο καμβά το αστικό τοπίο. Πλέον, κενά, αποκαθηλωμένα, απρόσωπα, τα billboards παρατηρούν αμήχανα, συνθέτοντας ένα ασυνήθιστο σκηνικό στους δρόμους της πόλης. Άραγε θα καταφέρει η Κινούμενη Διαφήμιση να αξιοποιήσει προς όφελός της αυτήν τη συγκυρία;

Ταξί, λεωφορεία, τρένα, μετρό, τραμ, τρόλεϊ… Όλα τους μεταφέρουν καθημερινά εκτός από επιβάτες και διαφημιστικά μηνύματα. Και ακριβώς επειδή ως Μέσα προβολής προσφέρουν μια σειρά από πλεονεκτήματα, όπως διασπορά του μηνύματος, εντυπωσιακές διαφημιστικές επιφάνειες και ικανοποιητική σχέση κόστους απόδοσης, έχουν αρχίσει πια να εντάσσονται στο επικοινωνιακό μείγμα όλο και περισσότερων εταιρειών. Τι επιφυλάσσει, όμως, το μέλλον γι’ αυτά;

Εξελίξεις & παράπλευρα οφέλη
Κινείται σε μια αγορά η οποία, έχοντας πληγεί από την παρατεταμένη οικονομική ύφεση, είναι υποχρεωμένη να λειτουργήσει με μειωμένα κονδύλια. Δεν θα μπορούσε, λοιπόν, η διαφήμιση στα Μέσα Μεταφοράς να μείνει ανεπηρέαστη. Μόνο που δεν αποκλείεται τελικά... η δυσχερής οικονομική συγκυρία να αποδειχτεί εν μέρει ευεργετική. Γιατί; Διότι, όπως επισημαίνει ο Παναγιώτης Κουλουρίδης, Τμηματάρχης Εμπορικής Εκμετάλλευσης στην Τραμ ΑΕ, η κρίση «έχει οδηγήσει σε αύξηση της επιβατικής κίνησης στα Μέσα Μεταφοράς». Κάτι που, σε συνδυασμό με τις πρόσφατες εξελίξεις στην Υπαίθρια Διαφήμιση, ίσως τελικά επιτρέψουν στην Κινούμενη Διαφήμιση να απορροφήσει μεγαλύτερα κονδύλια στο εγγύς μέλλον.

Ο Στέφανος Μορτάκης, Εμπορικός Διευθυντής της Taximedia, είναι πεπεισμένος ότι «οι διαφημιστικές εταιρείες και κατ' επέκταση και οι διαφημιζόμενοι θα μετακυλήσουν τα κονδύλια στην Κινούμενη Διαφήμιση των Μέσων Μεταφοράς. Είμαι σίγουρος πως πολύ σύντομα θα διαπιστώσουν ότι τα αποτελέσματα θα είναι ακόμα πιο δυναμικά, πιο άμεσα και πιο αποδοτικά».

Παίρνοντας και πάλι το λόγο, ο εκπρόσωπος της Τραμ ΑΕ σημειώνει ότι «οι τρέχουσες εξελίξεις και οι περιορισμοί που προωθούνται στην Υπαίθρια Διαφήμιση σαφώς και μπορούν να οδηγήσουν σε αύξηση του μεριδίου της διαφημιστικής δαπάνης που καταλαμβάνει η Κινούμενη Διαφήμιση». Συμβουλεύει, εν τούτοις, εαυτόν και αλλήλους «να τηρήσουμε στάση αναμονής έως ότου διαμορφωθεί πλήρως το τοπίο στον χώρο της Υπαίθριας Διαφήμισης».

Αντίστοιχα, ο Δημήτρης Τηλιαβερίδης, Managing Partner της Interneed, εκτιμά ότι «ο εξ-ορθολογισμός και η τήρηση κανόνων στην αγορά δημιουργούν το περιβάλλον για ανάπτυξη νέων σχετικά Μέσων, όπως τα Taxi». Σπεύδει, όμως, να διευκρινίσει ότι «αυτό που έχει βοηθήσει και θα βοηθά στην ανάπτυξη κάθε Μέσου είναι πρωτίστως η σωστή και ποιοτική του διαχείριση, συνάρτηση των θετικών μηνυμάτων που απολαμβάνουν οι διαφημιζόμενοι που το χρησιμοποίησαν».

Επίσης, ο Γιάννης Πορτοκαλάκης, Sales Director της Affichage Hellas, προβλέπει ότι «κονδύλια που παλιότερα χρησιμοποιούνταν στα κλασικά Μέσα Υπαίθριας Διαφήμισης σίγουρα θα μεταφερθούν στα κινούμενα». Όπως συμπληρώνει, όμως, «το πρόβλημα είναι ότι αυτά θα είναι μειωμένα, ακολουθώντας τη φθίνουσα πορεία της διαφημιστικής δαπάνης».

Προκλήσεις στο διάβα τους
Οι συνθήκες είναι, λοιπόν, σχετικά ευνοϊκές για τη Διαφήμιση στα Μέσα Μεταφοράς. Έστω και έτσι, όμως, η Κινούμενη Διαφήμιση οφείλει να αντιμετωπίσει μια σειρά από προκλήσεις. Ποιες είναι αυτές; Σύμφωνα με τον Γ. Πορτοκαλάκη, «οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο καλούνται να στήσουν ένα νέο Μέσο, απαλλαγμένο από τις «αμαρτίες» του παρελθόντος, παρέχοντας στους πελάτες ποιότητα και μετρήσιμη αποτελεσματικότητα». Θεωρεί δε ότι «οι εταιρείες που θα το καταφέρουν ακόμα και σε αυτήν τη δύσκολη εποχή, θα πετύχουν. Για όλους τους άλλους τα πράγματα μάλλον θα είναι δύσκολα».

Από την πλευρά του, ο Δ. Τηλιαβερίδης εξηγεί ότι θα πρέπει «οι εταιρείες να ανταποκριθούν στο νέο περιβάλλον με βήματα σταθερά χωρίς να θυσιάζουν την ποιότητα και τη διαφάνεια στο βωμό της ανάπτυξης προσωρινής κερδοφορίας», ενώ ο Π. Κουλουρίδης αναφέρει ότι η καθιέρωση απέχει ακόμα πολύ: «η μεγαλύτερη πρόκληση είναι η καθιέρωσή τους στη συνείδηση των διαφημιζομένων, ως εταιρείες που διαχειρίζονται τη διαφημιστική προβολή ως μία συμφέρουσα επιλογή που κερδίζει ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος», δηλώνει ευθαρσώς.
πηγή

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...