Η Renault Laguna που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στους ευρωπαϊκούς - κατά κύριο λόγο - δρόμους δεν μπορούμε να πούμε ότι συναρπάζει ιδιαίτερα σε κάποιον τομέα ούτε καν σε αυτόν των πωλήσεων.
Οι μονάδες που πουλήθηκαν είναι πολύ λιγότερες από πολλούς ανταγωνιστές της μεσαίας κατηγορίας όπου και κατατάσσεται. Ειδικά στην Ελλάδα το αυτοκίνητο δεν τα πήγε καθόλου καλά. Περισσότερο πούλησε το προηγούμενο Renault Megane Sedan που είχε σχεδόν το ίδιο μήκος και τους ίδιους χώρους με την Laguna. Αφήστε και την τιμή της που είναι υπέρ του δέοντος αλμυρή...
Απορούμε πώς η γαλλική φίρμα κράτησε την Laguna τόσο καιρό χωρίς να κάνει κάποια κίνηση βελτίωσης ή και αναβάθμισης αν θέλετε του αυτοκινήτου. (Ε, λοιπόν, blog είμαστε θα τα πούμε έξω από τα δόντια...συγνώμη φίλοι της Renault...)
Κάλλιο αργά, όμως, παρά ποτέ! Η Laguna επιτέλους ανανεώθηκε! Σε σχέση με την αισθητική...
ανανέωση στο εξωτερικό απλά έχουμε - όπως δείχνει και η φωτογραφία που παραθέτουμε - ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, νέους προφυλακτήρες, ανασχεδιασμένο καπό, νέα γρίλια εμπρός και γενικότερα το αυτοκίνητο φαίνεται να έχει βελτιωθεί πολύ στον αισθητικό τομέα χωρίς κανένας να λέει ότι και το απερχόμενο μοντέλο δεν είναι ιδιαίτερο σχεδιαστικά. Άλλωστε ο βασικός λόγος για πολλούς που προέβησαν στην αγορά του ήταν το ιδιαίτερο σχεδιαστικό design και η μοναδική άνεση που το αυτοκίνητο προσφέρει στους δρόμους...
Η δε ποιότητα κύλισης του γαλλικού μοντέλου είναι κορυφαία. Για αξιοπιστία καλύτερα ας μην μιλήσουμε, ας στείλουν κανένα post (σχόλιο εννοώ) οι φίλοι κάτοχοι της Laguna να μας μιλήσουν για τις δικές τους εμπειρίες.
Δυστυχώς ο τουρμπάτος κινητήρας TCe δεν μπήκε στο παιχνίδι αντικαθιστώντας τον 1.600άρη που με τους 110 ίππους και την μικρή ροπή απελπισμένα κινεί το βαρύ αμάξωμα της Laguna... Από κει και πέρα έχουμε την προσθήκη του νέου πετρελαιοκινητήρα 1.5 dCi με τους 110bHP και πολύ χαμηλά επίπεδα ρύπων (Εϊ εσείς στην Κυβέρνηση ακούτε;;;; ) ενώ και οι υπόλοιπες εκδόσεις dCi που διατίθεται τόσο με 130bHP όσο και με 150bHP θα συνδυάζονται με το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης (super!) με την κωδική ονομασία 4Control.
Η ανανεωμένη Renault Laguna θα παρουσιαστεί επίσημα για πρώτη φορά στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου που θα πραγματοποιηθεί στην γαλλική πρωτεύουσα στις 30 Σεπτεμβρίου. Μέχρι τότε θα έχουμε στην διάθεσή μας περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό για το ανανεωμένο μεσαίο αυτοκίνητο της γαλλικής φίρμας....
Οι μονάδες που πουλήθηκαν είναι πολύ λιγότερες από πολλούς ανταγωνιστές της μεσαίας κατηγορίας όπου και κατατάσσεται. Ειδικά στην Ελλάδα το αυτοκίνητο δεν τα πήγε καθόλου καλά. Περισσότερο πούλησε το προηγούμενο Renault Megane Sedan που είχε σχεδόν το ίδιο μήκος και τους ίδιους χώρους με την Laguna. Αφήστε και την τιμή της που είναι υπέρ του δέοντος αλμυρή...
Απορούμε πώς η γαλλική φίρμα κράτησε την Laguna τόσο καιρό χωρίς να κάνει κάποια κίνηση βελτίωσης ή και αναβάθμισης αν θέλετε του αυτοκινήτου. (Ε, λοιπόν, blog είμαστε θα τα πούμε έξω από τα δόντια...συγνώμη φίλοι της Renault...)
Κάλλιο αργά, όμως, παρά ποτέ! Η Laguna επιτέλους ανανεώθηκε! Σε σχέση με την αισθητική...
ανανέωση στο εξωτερικό απλά έχουμε - όπως δείχνει και η φωτογραφία που παραθέτουμε - ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, νέους προφυλακτήρες, ανασχεδιασμένο καπό, νέα γρίλια εμπρός και γενικότερα το αυτοκίνητο φαίνεται να έχει βελτιωθεί πολύ στον αισθητικό τομέα χωρίς κανένας να λέει ότι και το απερχόμενο μοντέλο δεν είναι ιδιαίτερο σχεδιαστικά. Άλλωστε ο βασικός λόγος για πολλούς που προέβησαν στην αγορά του ήταν το ιδιαίτερο σχεδιαστικό design και η μοναδική άνεση που το αυτοκίνητο προσφέρει στους δρόμους...
Η δε ποιότητα κύλισης του γαλλικού μοντέλου είναι κορυφαία. Για αξιοπιστία καλύτερα ας μην μιλήσουμε, ας στείλουν κανένα post (σχόλιο εννοώ) οι φίλοι κάτοχοι της Laguna να μας μιλήσουν για τις δικές τους εμπειρίες.
Δυστυχώς ο τουρμπάτος κινητήρας TCe δεν μπήκε στο παιχνίδι αντικαθιστώντας τον 1.600άρη που με τους 110 ίππους και την μικρή ροπή απελπισμένα κινεί το βαρύ αμάξωμα της Laguna... Από κει και πέρα έχουμε την προσθήκη του νέου πετρελαιοκινητήρα 1.5 dCi με τους 110bHP και πολύ χαμηλά επίπεδα ρύπων (Εϊ εσείς στην Κυβέρνηση ακούτε;;;; ) ενώ και οι υπόλοιπες εκδόσεις dCi που διατίθεται τόσο με 130bHP όσο και με 150bHP θα συνδυάζονται με το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης (super!) με την κωδική ονομασία 4Control.
Η ανανεωμένη Renault Laguna θα παρουσιαστεί επίσημα για πρώτη φορά στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου που θα πραγματοποιηθεί στην γαλλική πρωτεύουσα στις 30 Σεπτεμβρίου. Μέχρι τότε θα έχουμε στην διάθεσή μας περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό για το ανανεωμένο μεσαίο αυτοκίνητο της γαλλικής φίρμας....