- Η Opel συνεργάζεται με τη Νικήτρια του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision 2010
- Συναυλία έκπληξη στην εκδήλωση της Opel ‘Day of the Open Door’ στο Rüsselsheim
- Νέα στρατηγική τόνωσης της Opel
Η Νικήτρια του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision 2010, Lena Meyer-Landrut από τη Γερμανία, έδωσε μία συναυλία-έκπληξη διάρκειας μιας ώρας στο τέλος της εκδήλωσης ‘Day of the Open Door’ που οργάνωσε η Opel στο Rüsselsheim. Την ίδια στιγμή, ο Alain Visser, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Aftersales ανακοίνωνε ότι η 19-χρονη που δημιούργησε αίσθηση μέσα σε μια νύχτα και έγινε διάσημη με το μικρό της όνομα, θα είναι η...
νέα πρέσβειρα της μάρκας Opel.
Με τη συναυλία της Lena η Opel ξεκινά τώρα μία νέα καμπάνια ενίσχυσης της μάρκας. Πέραν των συμβατικών μεθόδων, όπως οι διαφημιστικές καμπάνιες, η Opel θα εστιάσει και σε νέα κανάλια επικοινωνίας όπως τα κοινωνικά μέσα. Το σχέδιο τόνωσης περιλαμβάνει ένα πακέτο διαφορετικών πρωτοβουλιών που η Opel σκοπεύει να εφαρμόσει σταδιακά.
Σημαντική έμφαση θα δοθεί στον τομέα της μουσικής και της ψυχαγωγίας που αποτελούν και την πιο συναισθηματική μορφή επικοινωνίας. Η σχέση με τη Lena θα βοηθήσει τη μάρκα Opel να αποκτήσει θέση σε ένα πεδίο επικοινωνίας ισχυρής επιρροής.
«Είμαστε πραγματικά ευτυχείς που έχουμε ένα θαυμάσιο εκπρόσωπο για τη μάρκα μας. Η Lena είναι μία νεαρή γυναίκα γεμάτη ζωντάνια που αυξάνει την απήχηση της μάρκας μας. Απλά δένουμε άριστα μεταξύ μας: Η μουσική είναι ο πιο συναισθηματικός τρόπος επικοινωνίας. Η σχεδιαστική γλώσσα της Opel είναι η πιο συναισθηματική της αγοράς. Ο αντισυμβατικός χαρακτήρας της Lena μας εκφράζει επίσης. Με τη Lena προβάλλουμε το σλόγκαν της μάρκας μας “Wir leben Autos”» δήλωσε ο Visser σε ένα ξέφρενο πλήθος πριν ξεκινήσει η συναυλία της.
Αποφασιστικής σημασίας για την επιλογή της Lena ως πρέσβειρας της Opel ήταν το δυναμικό στυλ, το εξαιρετικό ταλέντο της και το πάθος με το οποίο ερμηνεύει τα τραγούδια της. Στο πλαίσιο της μακροπρόθεσμης συνεργασίας μας με τη Lena θα την υποστηρίξουμε στην προετοιμασία για το Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision 2011. Η Lena θα υποστηρίξει την Opel ως Πρέσβειρα της Μάρκας σε διάφορες εταιρικές και προϊοντικές πρωτοβουλίες.
[GM MEDIA]