Οι οδηγοί των ηλεκτρικών αμαξιών υποφέρουν από το σύνδρομο "των μεγάλων αποστάσεων". Έτσι έχουν το άγχος ότι δεν θα μπορέσουν να φορτίσουν το αμάξι τους αν ξεμείνουν από ενέργεια. Αυτό, τουλάχιστον, ισχυρίζεται η General Motors. Για να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα η Mitsubishi προτείνει τους φορητούς σταθμούς φόρτισης.
Το πρωτότυπο ενός τέτοιου σταθμού παρουσιάστηκε από τον...
Zafer Sahinoglu των Mitsubishi Electric Research Laboratories .Όπως λέει:"για να διαπιστώσουμε σε ποια σημεία πρέπει να τοποθετηθούν σταθμοί φόρτισης, τα ηλεκτρικά αμάξια στέλνουν την κατάσταση φόρτισης τους ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε ένα κεντρικό σταθμό. Στη συνέχεια εκτιμάται σε ποια σημεία θα χρειαστεί να φορτιστούν τα περισσότερα αυτοκίνητα. Και οι σταθμοί φόρτισης θα τοποθετούνται σε αυτά τα σημεία. Πέντε σταθμοί θα είναι αρκετοί για να καλύψουν 100 αμάξια σε μια διαδρομή 100 χιλιομέτρων".
Οι σταθμοί θα φορτίζονται το βράδι με το νυκτερινό τιμολόγιο και θα δίνουν την ενέργεια τους στα αμάξια κατά τη διάρκεια της ημέρας.
πηγή
Το πρωτότυπο ενός τέτοιου σταθμού παρουσιάστηκε από τον...
Zafer Sahinoglu των Mitsubishi Electric Research Laboratories .Όπως λέει:"για να διαπιστώσουμε σε ποια σημεία πρέπει να τοποθετηθούν σταθμοί φόρτισης, τα ηλεκτρικά αμάξια στέλνουν την κατάσταση φόρτισης τους ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε ένα κεντρικό σταθμό. Στη συνέχεια εκτιμάται σε ποια σημεία θα χρειαστεί να φορτιστούν τα περισσότερα αυτοκίνητα. Και οι σταθμοί φόρτισης θα τοποθετούνται σε αυτά τα σημεία. Πέντε σταθμοί θα είναι αρκετοί για να καλύψουν 100 αμάξια σε μια διαδρομή 100 χιλιομέτρων".
Οι σταθμοί θα φορτίζονται το βράδι με το νυκτερινό τιμολόγιο και θα δίνουν την ενέργεια τους στα αμάξια κατά τη διάρκεια της ημέρας.
πηγή