ΠΗΓΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ - ΣΕΑΑ
Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το πλήρως αναλυτικό αρχείο (.pdf - Acrobat Reader) με τα Segments επιβατικών οχημάτων που ανακοίνωσε ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων(seaa.gr), όπου φαίνεται καθαρά σε κάθε κατηγορία ποια μοντέλα πούλησαν περισσότερο σε έναν μήνα (Αύγουστος 2010) που η ελληνική αγορά αυτοκινήτου έκανε αρνητικό...
ρεκόρ αριθμού πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων και όχι μόνο....
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2010:
"Μείωση των ταξινομήσεων καινούργιων αυτοκινήτων κατά -68,6% τον περασμένο Αύγουστο. Χαμηλότερη επίδοση 15-ετίας. Η επανειλημμένη αύξηση της φορολογίας στην αγορά και στη χρήση του αυτοκινήτου βαθαίνει συνεχώς την κρίση στον κλάδο. Κατά τον περασμένο Αύγουστο, όπως διαπιστώνεται από τα επίσημα στοιχεία του Υπ. Υποδομών, η κάμψη των ταξινομήσεων καινούργιων αυτοκινήτων έφθασε το -68,6%, ως προς την ανάλογη περίοδο του 2009 ή το -65,3%, ως προς το μέσο όρο των αντίστοιχων μηνών της περιόδου 2004-2009 (βλ. πιο κάτω πίνακα)."
Αλήθεια πού βαδίζουμε άραγε; Ποιοι είναι αυτοί που μας οδήγησαν σε αυτήν την κατάσταση; Γιατί δεν υπάρχει απόδοση ευθυνών; Όλοι, Bloggers, απλοί πολίτες περιμένουμε τις εξελίξεις και πριν απ' αυτές περιμένουμε να δούμε διορθωτικές κινήσεις από το Κυβερνητικό επιτελείο...Κύριοι της Κυβέρνησης με την πετρελαιοκίνηση τί γίνεται; Θα περιμένουμε πολύ ακόμη; Θα κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας για μια τεχνολογία που στο εξωτερικό πουλάει πολύ ακριβώς γι' αυτόν τον λόγο που υποτίθεται στην χώρα μας έχει απαγορευθεί:
ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΛΛΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΑΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ... ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
ρεκόρ αριθμού πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων και όχι μόνο....
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2010:
"Μείωση των ταξινομήσεων καινούργιων αυτοκινήτων κατά -68,6% τον περασμένο Αύγουστο. Χαμηλότερη επίδοση 15-ετίας. Η επανειλημμένη αύξηση της φορολογίας στην αγορά και στη χρήση του αυτοκινήτου βαθαίνει συνεχώς την κρίση στον κλάδο. Κατά τον περασμένο Αύγουστο, όπως διαπιστώνεται από τα επίσημα στοιχεία του Υπ. Υποδομών, η κάμψη των ταξινομήσεων καινούργιων αυτοκινήτων έφθασε το -68,6%, ως προς την ανάλογη περίοδο του 2009 ή το -65,3%, ως προς το μέσο όρο των αντίστοιχων μηνών της περιόδου 2004-2009 (βλ. πιο κάτω πίνακα)."
Αλήθεια πού βαδίζουμε άραγε; Ποιοι είναι αυτοί που μας οδήγησαν σε αυτήν την κατάσταση; Γιατί δεν υπάρχει απόδοση ευθυνών; Όλοι, Bloggers, απλοί πολίτες περιμένουμε τις εξελίξεις και πριν απ' αυτές περιμένουμε να δούμε διορθωτικές κινήσεις από το Κυβερνητικό επιτελείο...Κύριοι της Κυβέρνησης με την πετρελαιοκίνηση τί γίνεται; Θα περιμένουμε πολύ ακόμη; Θα κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας για μια τεχνολογία που στο εξωτερικό πουλάει πολύ ακριβώς γι' αυτόν τον λόγο που υποτίθεται στην χώρα μας έχει απαγορευθεί:
ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΛΛΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΑΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ... ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!