"Μπορεί τα 105 άλογα να σας ακούγονται λίγα στην πράξη, όμως, τα 120 περίπου πραγματικά - δυναμομετρημένα άλογα σε συνδυασμό με την ροπή που ξεπερνά τα πραγματικά 200 νιουτόμετρα το αυτοκίνητο είναι πραγματικά σβέλτο και κοιτάζει την κορυφή της κατηγορίας λίγο πίσω από το αδερφό VW GOLF 1,4λτ TSI"
Golf 1.2 TSI Trendline 5θυρο 18.890
Golf 1.2 TSI Generation 3θυρο 19.090
Golf 1.2 TSI Generation 5θυρο 19.990
Golf 1.2 TSI Trendline DSG 3θυρο 19.830
Golf 1.2 TSI Trendline DSG 5θυρο 20.730
Golf 1.2 TSI Generation DSG 3θυρο 20.930
Golf 1.2 TSI Generation DSG 5θυρο 21.830
Το επίκεντρο του ενδιαφέροντος στο γνωστό κατά τ' άλλα αυτοκίνητο είναι φυσικά το νεότευκτο μοτέρ. Σε σχέση, λοιπόν, με τα χαρακτηριστικά του κινητήριου συνόλου έχουμε:
Ο κινητήρας του VW Golf από 1.2lt και με τη χρήση τουρμπίνας αποδίδει ισχύ...
105ps στις 5000rpm και ροπή 17.8 kgm στις 1550-4100rpm που είναι και το μεγάλο προσόν του αυτοκινήτου!
Το VW Golf 1.2 TSI 105ps συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και σημειώνει 0-80km/h σε 6.9sec, 0-100km/h σε 10.6sec και τελική ταχύτητα 190km/h. Το VW Golf 1.2 TSI 105ps επιταχύνει από τα 80 στα 120km/h με 5η σχέση στο κιβώτιο σε 13sec. Είναι πλέον γεγονός ότι το αυτοκίνητο με το συγκεκριμένο μοτέρ απογειώνεται - πάντα σε σχέση με τον κυβισμό του - επιταχύνοντας και προσπερνώντας σε επίπεδο ρεπρίζ και όχι μόνο όλα τα ατμοσφαιρικά 1.400άρια και τα περισσότερα 1.600 της αγοράς. Ο μόνος ατμοσφαιρικός κινητήρας μέχρι τα 1.600 κυβικά, που είναι σε θέση να ανταγωνιστεί τον 1.200 TSI είναι ο νέος Valvematic 1.600cc που φοράνε τα Toyota Corolla, Auris και Avensis όπου σε αντίθεση με τα "συμβατικά" συστήματα, η ποσότητα του εισερχομένου αέρα ρυθμίζεται από τη βύθιση των βαλβίδων, επιτυγχάνοντας έτσι αυξημένη απόδοση από "ατμοσφαιρική" τεχνολογία.
Η πολύ καλή ροπή του τουρμπάτου κινητήριου συνόλου που είναι διαθέσιμη από μόνο 1.550 στροφές του κινητήρα είναι από μόνη της ικανή να δώσει το προβάδισμα στο πολύ καλά στημένο αυτοκίνητο. Η Volkswagen ανακοινώνει μέση κατανάλωση 5.7lt/100km, αστική κατανάλωση 7.1lt/100km και κατανάλωση ταξιδίου 4.9lt/100km. Οι εκπομπές ρύπων δεν ξεπερνούν τα 134gr/km.
Το αυτοκίνητο πλησιάζει πολύ σε επιδόσεις την 1.400cc TSI έκδοση με τα 122 ονομαστικά άλογα, για την οποία έχουμε μιλήσει εκτενώς σε προηγούμενο άρθρο μας όπου έχουν εκφραστεί και πολλά σχόλια αναγνωστών μας σχετικά με το αυτοκίνητο. Το σχετικό άρθρο μπορείτε να το διαβάσετε εδώ. Σε κάθε περίπτωση αν δεν σας ενδιαφέρει και τόσο το οικονομικό θέμα... μπορείτε εναλλακτικά να αγοράσετε την έκδοση με τα 160 ονομαστικά άλογα (189 πραγματικά) που λόγω των μεγάλων αποθεμάτων ροπής από πολύ χαμηλές στροφές στον κινητήρα και τα 1.800 κυβικά εκατοστά του turbo κινητήρα δίνουν ακόμη καλύτερες επιδόσεις στο αυτοκίνητο. Δείτε το σχετικό άρθρο μας εδώ.
"Αλμυρούτσικες" δυστυχώς τιμές για τη νέα έλευση του ομίλου Volkswagen στην χώρα μας, δηλαδή τον κινητήρα 1,2lt "φορεμένο" στο μικρομεσαίο best-seller VW GOLF. Δείτε παρακάτω:
Μοντέλο Τιμή
Golf 1.2 TSI Trendline 3θυρο 17.990Golf 1.2 TSI Trendline 5θυρο 18.890
Golf 1.2 TSI Generation 3θυρο 19.090
Golf 1.2 TSI Generation 5θυρο 19.990
Golf 1.2 TSI Trendline DSG 3θυρο 19.830
Golf 1.2 TSI Trendline DSG 5θυρο 20.730
Golf 1.2 TSI Generation DSG 3θυρο 20.930
Golf 1.2 TSI Generation DSG 5θυρο 21.830
Το επίκεντρο του ενδιαφέροντος στο γνωστό κατά τ' άλλα αυτοκίνητο είναι φυσικά το νεότευκτο μοτέρ. Σε σχέση, λοιπόν, με τα χαρακτηριστικά του κινητήριου συνόλου έχουμε:
Ο κινητήρας του VW Golf από 1.2lt και με τη χρήση τουρμπίνας αποδίδει ισχύ...
105ps στις 5000rpm και ροπή 17.8 kgm στις 1550-4100rpm που είναι και το μεγάλο προσόν του αυτοκινήτου!
Το VW Golf 1.2 TSI 105ps συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και σημειώνει 0-80km/h σε 6.9sec, 0-100km/h σε 10.6sec και τελική ταχύτητα 190km/h. Το VW Golf 1.2 TSI 105ps επιταχύνει από τα 80 στα 120km/h με 5η σχέση στο κιβώτιο σε 13sec. Είναι πλέον γεγονός ότι το αυτοκίνητο με το συγκεκριμένο μοτέρ απογειώνεται - πάντα σε σχέση με τον κυβισμό του - επιταχύνοντας και προσπερνώντας σε επίπεδο ρεπρίζ και όχι μόνο όλα τα ατμοσφαιρικά 1.400άρια και τα περισσότερα 1.600 της αγοράς. Ο μόνος ατμοσφαιρικός κινητήρας μέχρι τα 1.600 κυβικά, που είναι σε θέση να ανταγωνιστεί τον 1.200 TSI είναι ο νέος Valvematic 1.600cc που φοράνε τα Toyota Corolla, Auris και Avensis όπου σε αντίθεση με τα "συμβατικά" συστήματα, η ποσότητα του εισερχομένου αέρα ρυθμίζεται από τη βύθιση των βαλβίδων, επιτυγχάνοντας έτσι αυξημένη απόδοση από "ατμοσφαιρική" τεχνολογία.
Η πολύ καλή ροπή του τουρμπάτου κινητήριου συνόλου που είναι διαθέσιμη από μόνο 1.550 στροφές του κινητήρα είναι από μόνη της ικανή να δώσει το προβάδισμα στο πολύ καλά στημένο αυτοκίνητο. Η Volkswagen ανακοινώνει μέση κατανάλωση 5.7lt/100km, αστική κατανάλωση 7.1lt/100km και κατανάλωση ταξιδίου 4.9lt/100km. Οι εκπομπές ρύπων δεν ξεπερνούν τα 134gr/km.
Το αυτοκίνητο πλησιάζει πολύ σε επιδόσεις την 1.400cc TSI έκδοση με τα 122 ονομαστικά άλογα, για την οποία έχουμε μιλήσει εκτενώς σε προηγούμενο άρθρο μας όπου έχουν εκφραστεί και πολλά σχόλια αναγνωστών μας σχετικά με το αυτοκίνητο. Το σχετικό άρθρο μπορείτε να το διαβάσετε εδώ. Σε κάθε περίπτωση αν δεν σας ενδιαφέρει και τόσο το οικονομικό θέμα... μπορείτε εναλλακτικά να αγοράσετε την έκδοση με τα 160 ονομαστικά άλογα (189 πραγματικά) που λόγω των μεγάλων αποθεμάτων ροπής από πολύ χαμηλές στροφές στον κινητήρα και τα 1.800 κυβικά εκατοστά του turbo κινητήρα δίνουν ακόμη καλύτερες επιδόσεις στο αυτοκίνητο. Δείτε το σχετικό άρθρο μας εδώ.