Θέμα επιβίωσης για τη Honda η ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων Στροφή της ιαπωνικής εταιρείας στην κατασκευή φιλικότερων προς το περιβάλλον οχημάτων
Τα σχέδιά της για την πώληση ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2012 στις ΗΠΑ και στην Ιαπωνία ανακοίνωσε χθες η αυτοκινητοβιομηχανία Honda, στην προσπάθειά της να καλύψει το έδαφος με τους ανταγωνιστές της στην «κούρσα» κατασκευής φιλικότερων προς το περιβάλλον αυτοκινήτων. Η δεύτερη μεγαλύτερη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία προανήγγειλε επίσης για το ίδιο έτος τη δρομολόγηση ενός υβριδικού μοντέλου πρίζας, με κατανάλωση έως και 60 χλμ. ανά λίτρο βενζίνης. Τα υβριδικά πρίζας χρησιμοποιούν την ίδια τεχνολογία με τα κανονικά υβριδικά, τα οποία η Honda παράγει ήδη σε δύο μοντέλα, με τη διαφορά ότι παρέχουν τη δυνατότητα επαναφόρτισης από μία απλή πρίζα. Περισσότερες λεπτομέρειες για τα συγκεκριμένα οχήματα αναμένεται να ανακοινωθούν προς το τέλος του έτους.
Ο πρόεδρος της Honda Τακανόμπο Iτο τόνισε χαρακτηριστικά ότι «η Honda δεν θα έχει μέλλον σε περίπτωση που δεν επιτύχουμε μία σημαντική μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα». «Τα επόμενα δέκα χρόνια θα αποτελέσουν ένα πραγματικό τεστ για την επιβίωση της Honda εν μέσω των μεγάλων αλλαγών, σε μία εποχή αυξημένης περιβαλλοντικής συνείδησης και αλλαγών στην παγκόσμια οικονομική δομή», συμπλήρωσε ο πρόεδρος από τη συνέντευξη Tύπου.
Στροφή 180 μοιρών
Η ανακοίνωση της Honda για την κατασκευή φιλικότερων προς το περιβάλλον αυτοκινήτων σηματοδοτεί στροφή 180 μοιρών στη στρατηγική της εταιρείας. Το 2007, ο τότε πρόεδρος της ιαπωνικής εταιρείας, Τακέο Φουκούι, είχε δηλώσει ότι τα υβριδικά οχήματα πρόσφεραν ελάχιστα περιβαλλοντικά οφέλη για να αξίζουν τον κόπο να επενδύσεις σε αυτά. «Στον κ. Φουκούι δεν άρεσαν οι μπαταρίες, αλλά εγώ έχω διαφορετική άποψη», υπογράμμισε ο κ. Iτο. «Τώρα, ως πρόεδρος, έχω επιταχύνει τη συγκεκριμένη διαδικασία», συμπλήρωσε.
Η στροφή προς τα «πράσινα» οχήματα έρχεται στο κατάλληλο χρονικό σημείο για να ανταποκριθεί σε νέες σκληρές νομοθεσίες, συμπεριλαμβανομένου και ενός κανόνα της Καλιφόρνιας, που απαιτεί το 3% των πωλήσεων των αυτοκινητοβιομηχανιών στην πολιτεία να αποτελούν οχήματα μηδενικών ρύπων έως το 2012. Εκτός αυτού, η ιαπωνική κυβέρνηση σκοπεύει μέχρι το 2020 να αυξήσει το ποσοστό υβριδικών οχημάτων στη χώρα από το τωρινό 10% σε 20% με 30%, καθώς και την ενίσχυση του μεριδίου υβριδικών με πρίζα στο 20% των συνολικών πωλήσεων.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην...
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Ο πρόεδρος της Honda Τακανόμπο Iτο τόνισε χαρακτηριστικά ότι «η Honda δεν θα έχει μέλλον σε περίπτωση που δεν επιτύχουμε μία σημαντική μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα». «Τα επόμενα δέκα χρόνια θα αποτελέσουν ένα πραγματικό τεστ για την επιβίωση της Honda εν μέσω των μεγάλων αλλαγών, σε μία εποχή αυξημένης περιβαλλοντικής συνείδησης και αλλαγών στην παγκόσμια οικονομική δομή», συμπλήρωσε ο πρόεδρος από τη συνέντευξη Tύπου.
Στροφή 180 μοιρών
Η ανακοίνωση της Honda για την κατασκευή φιλικότερων προς το περιβάλλον αυτοκινήτων σηματοδοτεί στροφή 180 μοιρών στη στρατηγική της εταιρείας. Το 2007, ο τότε πρόεδρος της ιαπωνικής εταιρείας, Τακέο Φουκούι, είχε δηλώσει ότι τα υβριδικά οχήματα πρόσφεραν ελάχιστα περιβαλλοντικά οφέλη για να αξίζουν τον κόπο να επενδύσεις σε αυτά. «Στον κ. Φουκούι δεν άρεσαν οι μπαταρίες, αλλά εγώ έχω διαφορετική άποψη», υπογράμμισε ο κ. Iτο. «Τώρα, ως πρόεδρος, έχω επιταχύνει τη συγκεκριμένη διαδικασία», συμπλήρωσε.
Η στροφή προς τα «πράσινα» οχήματα έρχεται στο κατάλληλο χρονικό σημείο για να ανταποκριθεί σε νέες σκληρές νομοθεσίες, συμπεριλαμβανομένου και ενός κανόνα της Καλιφόρνιας, που απαιτεί το 3% των πωλήσεων των αυτοκινητοβιομηχανιών στην πολιτεία να αποτελούν οχήματα μηδενικών ρύπων έως το 2012. Εκτός αυτού, η ιαπωνική κυβέρνηση σκοπεύει μέχρι το 2020 να αυξήσει το ποσοστό υβριδικών οχημάτων στη χώρα από το τωρινό 10% σε 20% με 30%, καθώς και την ενίσχυση του μεριδίου υβριδικών με πρίζα στο 20% των συνολικών πωλήσεων.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην...
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.