Η Fallon θα αναλάβει το λογαριασμό της Cadillac, η αξία του οποίου υπολογίζεται στα 270 εκατ. δολάρια.
[Νέα Υόρκη] Η συνεργασία γνωστοποιήθηκε μέσω email το οποίο αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της Cadillac και όπως δήλωσε ο Joel Ewanick, Vice-President Marketing: «η μακρά εμπειρία που έχει η Fallon σε πολυτελή brands όπως οι Porsche...
και BMW, την καθιστά ιδανική για τη Cadillac».
Η Fallon αντικαθιστά την Bartle Bogle Hegarty, με την οποία διέκοψε κάπως ξαφνικά τη συνεργασία της η Cadillac έπειτα από μόλις 5 μήνες. Σύμφωνα με τον Chris Foster, CEO της Fallon, «ανυπομονούμε να συμβάλλουμε στη χάραξη μιας νέας πορείας για αυτήν τη σπουδαία αμερικάνικη εταιρεία. Δέσμευσή μας είναι να δημιουργούμε θαρραλέα δουλειά που κάνει τη διαφορά».
Προανήγγειλε δε το τέλος της συνεργασίας της Fallon με την Chrysler, μιας και ανέφερε τα εξής: «Είμαστε περήφανοι για τη δουλειά που κάναμε για την Chrysler και τους ευχόμαστε ό,τι καλύτερο για το μέλλον». Κάτι που ξάφνιασε ωστόσο τα στελέχη της Chrysler, εκπρόσωπος της οποίας δήλωσε ότι «μέχρι τώρα, η Fallon είναι το βασικό agency για το brand».
πηγή
[Νέα Υόρκη] Η συνεργασία γνωστοποιήθηκε μέσω email το οποίο αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της Cadillac και όπως δήλωσε ο Joel Ewanick, Vice-President Marketing: «η μακρά εμπειρία που έχει η Fallon σε πολυτελή brands όπως οι Porsche...
και BMW, την καθιστά ιδανική για τη Cadillac».
Η Fallon αντικαθιστά την Bartle Bogle Hegarty, με την οποία διέκοψε κάπως ξαφνικά τη συνεργασία της η Cadillac έπειτα από μόλις 5 μήνες. Σύμφωνα με τον Chris Foster, CEO της Fallon, «ανυπομονούμε να συμβάλλουμε στη χάραξη μιας νέας πορείας για αυτήν τη σπουδαία αμερικάνικη εταιρεία. Δέσμευσή μας είναι να δημιουργούμε θαρραλέα δουλειά που κάνει τη διαφορά».
Προανήγγειλε δε το τέλος της συνεργασίας της Fallon με την Chrysler, μιας και ανέφερε τα εξής: «Είμαστε περήφανοι για τη δουλειά που κάναμε για την Chrysler και τους ευχόμαστε ό,τι καλύτερο για το μέλλον». Κάτι που ξάφνιασε ωστόσο τα στελέχη της Chrysler, εκπρόσωπος της οποίας δήλωσε ότι «μέχρι τώρα, η Fallon είναι το βασικό agency για το brand».
πηγή