Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΑ CRUZE ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ WTCC ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΔΥΝΑΤΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ


Ο Muller, δύο φορές 2ος, συνεχίζει να προηγείται στην κατάταξη των οδηγών – Ο Menu συμβάλλει στη συγκομιδή βαθμών, ενώ ο Huff στερείται μιας λαμπρής 3ης θέσης μετά τον αγώνα.
Σε μία πίστα που θύμιζε περισσότερο φούρνο λόγω τρομερής ζέστης (εξωτερική θερμοκρασία σχεδόν 40°), τα Cruze έκαναν μια ακόμα θαυμάσια ομαδική προσπάθεια, καθώς ο Yvan Muller τερμάτισε 2ος και στους δύο αγώνες, ο Rob Huff πήρε την 3η θέση στο 2ο αγώνα (έχοντας ξεκινήσει από τη 18η) αλλά την έχασε λόγω ποινής 30 δευτερολέπτων και ο Alain Menu διεκδίκησε την 3η και 5η θέση.
Με ένα τέτοιο αποτέλεσμα, ο Muller και η ομάδα συνεχίζουν να ηγούνται των πρωταθλημάτων των Οδηγών και Κατασκευαστών καθώς το WTCC πλησιάζει στη μέση της σεζόν. Η καλή δουλειά που έγινε κατά την διάρκεια των δοκιμών απέδωσε και το Cruze αποδείχτηκε...
ισορροπημένο και ανταγωνιστικό στην απαιτητική Πορτογαλική πίστα που καταπόνησε τα ελαστικά πολλών οδηγών, μεταξύ των οποίων και του Rob στον 1ο αγώνα, καταποντίζοντάς τον στη 18η θέση.
Ο Βρετανός είχε μία εκπληκτική εμφάνιση στο 2ο Αγώνα, διασχίζοντας τη γραμμή τερματισμού 3ος, αλλά στη συνέχεια στερήθηκε αυτής της θέσης λόγω ποινής 30 δευτερολέπτων που του επέβαλλαν οι αγωνοδίκες για περιστατικό με τον Farfus στον αγώνα.
Η καλή μέρα της Chevrolet ολοκληρώθηκε με την πρώτη νίκη στο Independents’ Trophy που κατέκτησε η Bamboo Engineering, η Βρετανική ομάδα ιδιωτικής συμμετοχής που τρέχει με δύο Lacetti στην κατηγορία junior του WTCC. Ο Darryl O’Young από το Hong-Kong τερμάτισε 2ος στον 1ο αγώνα και πήρε την πρώτη νίκη στο Trophy στο 2ο αγώνα, ενώ ο team-mate του, Harry Vaulkhard (3ος στο 2ο αγώνα) ανέβηκε επίσης στο βάθρο του Independent.
Σχόλια
Yvan Muller (2ος/2ος): «Είμαι ευτυχής με το αποτέλεσμα: δύο δεύτερες θέσεις δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο αποτέλεσμα στο πλαίσιο της μάχης για τον τίτλο. Σήμερα, ήταν πολύ δύσκολα λόγω της ζέστης: με σχεδόν 40°C εξωτερική θερμοκρασία, φαντάζεστε πώς νοιώθαμε μέσα στα αυτοκίνητα! Στον 1ο αγώνα, ήμουν έτοιμος να επιτεθώ στον Tiago για την πρώτη θέση αλλά με ειδοποίησαν ότι ο Rob είχε πάθε λάστιχο, γι αυτό και παρέμεινα ήρεμος και διασφάλισα τη 2η θέση και τους βαθμούς. Όταν στοχεύεις στο πρωτάθλημα, δεν χρειάζεται ριψοκινδυνεύεις άσκοπα. Στο 2ο αγώνα, έδωσα διάφορες μάχες, ήταν δύσκολα, αλλά οδηγώντας σωστά κατάφερα να τερματίσω δεύτερος».
Alain Menu (5ος/3ος): «Ένα ακόμα καλό αποτέλεσμα για την ομάδα και κάποιοι καλοί βαθμοί για μένα. Ο 1ος αγώνας ήταν χωρίς ιδιαίτερα απρόοπτα και τερμάτισα πέμπτος. Ξεκίνησα καλά στο 2ο αγώνα και ήμουν δεύτερος στην πρώτη στροφή. Στην αρχή του 4ου γύρου μπόρεσα να επιτεθώ με επιτυχία στο Michelisz για να περάσω στην πρώτη θέση αλλά ο Tarquini που βρισκόταν λίγο πιο πίσω μας προσπέρασε και τους δύο. Είχε καλή γραμμή και προσπάθησα να αμυνθώ αλλά ήταν απλά πολύ ταχύτερος. Αργότερα, η αλήθεια είναι ότι δεν αντιστάθηκα στους Yvan και Rob, γιατί φαίνονταν λίγο ταχύτεροι. Έσπρωξα λίγο και τους δύο συναδέρφους μου στη φουρκέτα, ήταν εντελώς άθελά μου, απλά επιτάχυνα λίγο νωρίτερα από αυτούς, εξ αιτίας της μεγάλης πίεσης από τις BMW που βρίσκονταν πίσω μου».
Rob Huff (18ος/15ος): «Στον 1ο αγώνα δυστυχώς κλατάρισε το εμπρός αριστερό ελαστικό στη μέση του αγώνα, και έχασα μία τέταρτη θέση. Ξέραμε ότι τα ελαστικά θα καταπονούνταν σήμερα και το γεγονός αυτό το επιβεβαιώνει. Ο 2ος αγώνας είχε σίγουρα πολύ ενδιαφέρον: Ξεκίνησα 18ος και τερμάτισα 3ος, υποθέτω λοιπόν ότι έκανα καλή δουλειά. Έδωσα μερικές καλές μάχες μέσα στον αγώνα με τον Priaulx, ο οποίος ξεκίνησε επίσης από τις πίσω θέσεις, αλλά και τους Coronel και Farfus. Όταν επιτέθηκα στον Tom αυτός άλλαξε γραμμή μια δυο φορές, μετά φρενάρισε νωρίτερα από όσο περίμενα και τον ακούμπησα αλλά τελικά πέρασα. Ο Farfus επίσης άλλαξε γραμμές δύο φορές και όταν ακουμπήσαμε ελαφρώς, διατήρησα τη γραμμή μου, και δεν θεωρώ ότι έπρεπε να γίνει λόγος γι’ αυτό το περιστατικό αλλά οι αγωνοδίκες είχαν διαφορετική άποψη. Παρόλα αυτά, το σημαντικότερο είναι ότι είχαμε ένα ακόμα καλό σαββατοκύριακο για την ομάδα».
Eric Nève: «Ήταν και πάλι δύο άκρως ανταγωνιστικοί και συναρπαστικοί αγώνες, βρεθήκαμε ξανά στην πρώτη γραμμή παλεύοντας για τη νίκη και συγκεντρώσαμε μια καλή συνολική βαθμολογία. Οι δύο δεύτερες θέσεις του Yvan είναι πολύ σημαντικές για τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος και αποδεικνύουν ότι μπορούμε να είμαστε σταθεροί σε όλη τη διάρκεια της σεζόν που είναι και το μυστικό για τη μάχη του τίτλου. Επιπλέον, κάναμε και πάλι μία τέλεια ομαδική προσπάθεια και εξακολουθούμε να είμαστε πρώτοι και στα δύο πρωταθλήματα που είναι ότι καλύτερο πριν από το Brands Hatch, στον εντός έδρας αγώνα της ομάδας σε 15 μέρες».

PORTIMÃO ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 1ΟΥ ΑΓΩΝΑ
1. T Monteiro SEAT León TDI 11 γύροι σε 21m38s194
2. Y Muller Chevrolet Cruze + 1s032
3. G Tarquini SEAT León TDI + 1s587
4. A Farfus BMW 320si + 1s826
5. A Menu Chevrolet Cruze + 8s807
18. R Huff Chevrolet Cruze + 1 γύρος
PORTIMÃO ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2ΟΥ ΑΓΩΝΑ
1. G Tarquini SEAT León TDI 11 γύροι σε 21m49s935
2. Y Muller Chevrolet Cruze + 1s736
3. A Menu Chevrolet Cruze + 3s244
4. A Priaulx BMW 320si + 3s570
5. A Farfus BMW 320si + 4s094
15. R Huff Chevrolet Cruze + 32s587
ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΟΔΗΓΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 24 ΑΓΩΝΕΣ
1. Y Muller (Chevrolet), 164 βαθμοί
2. G Tarquini (SEAT), 149 3. A Priaulx (BMW), 117 4. R. Huff (Chevrolet), 104 5. T Monteiro (SEAT), 99 6. A Menu (Chevrolet), 86, κ.λ.π.
ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 24 ΑΓΩΝΕΣ
1. Chevrolet, 317 βαθμοί
2. SEAT, 312 3. BMW, 251 .
ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ: 6ος γύρος, Αγώνας Ηνωμένου Βασιλείου, Brands Hatch, 17-18 Ιουλίου 2010.
chevrolet

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...