Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΑ CHEVROLET CRUZE ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟ ΒΑΘΡΟ ΣΤΟ ZOLDER

Έξι τερματισμοί σε βαθμολογούμενες θέσεις για τους οδηγούς της Chevy, με τον Muller 3ο στον 1ο Αγώνα και τον Huff 2ο στο 2ο Αγώνα

Η Chevrolet διατηρεί την πρωτοκαθεδρία της στο πρωτάθλημα Οδηγών & Κατασκευαστών μετά το Βελγικό γύρο του WTCC, στον οποίο τα Cruze σημείωσαν έξι τερματισμούς σε βαθμολογούμενες θέσεις, μεταξύ των οποίων οι δύο στο πόντιουμ. Ο Yvan Muller τερμάτισε τρίτος στον 1ο Αγώνα, ενώ ο Rob Huff ήρθε δεύτερος στο 2ο Αγώνα, με τον Alain Menu να τερματίζει τέταρτος δύο φορές. Με τέτοια αποτελέσματα, η Chevrolet παραμένει πρώτη στην κατάταξη των Κατασκευαστών, ενώ ο Muller εξακολουθεί να προηγείται στην κατάταξη των οδηγών, με τον Huff τώρα στην τρίτη θέση.
Οι δύο αγώνες που προσέλκυσαν πολλούς οπαδούς από το Βέλγιο, τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ολλανδία έγιναν σε στεγνές αλλά ψυχρές συνθήκες και επιβεβαίωσαν τη φήμη του Zolder ως ενός γνήσιου σιρκουί για αυτοκίνητα τουρισμού όπου οι προσπεράσεις δεν είναι καθόλου εύκολες. Λόγω καλής θέσης εκκίνησης, τα Chevrolet μπόρεσαν να ...
παραμείνουν μπροστά, με μοναδική εξαίρεση το τέταρτο αυτοκίνητο που οδηγούσε ο τοπικός ήρωας Vincent Radermecker, το οποίο είχε πρόβλημα με τα φρένα όλο το Σαββατοκύριακο.

Σχόλια
Rob Huff (6ος/2ος): «Ένα ακόμα πολύ καλό αποτέλεσμα από την ομάδα για τη Chevrolet και περισσότεροι βαθμοί, που είναι πολύ χρήσιμοι για τον τίτλο του πρωταθλήματος. Ο 1ος Αγώνας, οφείλω να ομολογήσω ήταν σχεδόν βαρετός, καθώς παρέμεινα εγκλωβισμένος ανάμεσα σε δύο SEAT και δεν μπορούσα να κάνω πολλά πράγματα. Πρέπει να πω ότι η προσπέραση είναι σχεδόν αδύνατη σ’ αυτή την πίστα, εκτός εάν ο μπροστινός σου κάνει λάθος. Είναι σαν να τρέχεις σε πίστα δημόσιων δρόμων. Στο 2ο Αγώνα, έκανα καλή εκκίνηση και παρέμεινα πίσω από τον Priaulx, υπήρχαν τμήματα της πίστας όπου ήμουν ταχύτερος, αλλά δεν έφτασα ποτέ στο σημείο να επιτεθώ σοβαρά. Ήξερα ότι οι καλύτερες ευκαιρίες μου ήταν οι πρώτοι γύροι, αλλά γνώριζα επίσης ότι έπρεπε να είμαι προσεκτικός με τα εμπρός ελαστικά επειδή μπορεί να χειροτέρευαν στους τελευταίους γύρους».
Yvan Muller (3ος/5ος): «Ένα καλό Σαββατοκύριακο για το πρωτάθλημα, αν και θα μπορούσαμε να απολαύσουμε περισσότερο τους αγώνες! Νομίζω ότι η ισορροπία του αυτοκινήτου δεν ήταν τόσο καλή όσο στις κατατακτήριες δοκιμές, αλλά είμαι ευχαριστημένος από το γενικό αποτέλεσμα. Στον πρώτο αγώνα, έκανα ένα μικρό λάθος στους πρώτους γύρους αλλά χωρίς σοβαρές απώλειες, και διατήρησα την τρίτη θέση μου, παίρνοντας αρκετούς βαθμούς. Στο 2ο Αγώνα, η υποστροφή αυξήθηκε αλλά σε κάθε περίπτωση, και επειδή η προσπέραση ήταν δύσκολη στη συγκεκριμένη πίστα, το μοναδικό που μπορούσα να κάνω ήταν να διασφαλίσω τη θέση μου».
Alain Menu (4ος/4ος): «Είμαι ευχαριστημένος με τα σημερινά αποτελέσματα, είναι ωραίο και συγκεντρώνεις δύο φορές καλούς βαθμούς. Ο 1ος Αγώνας ήταν αρκετά ομαλός, απλά έχασα την τρίτη θέση στην αρχή, γιατί δεν μπορούσα να δω καλά το πράσινο φως της εκκίνησης. Στη συνέχεα, απλά υπερασπίστηκα τη θέση μου πίσω από τον Yvan. Στο 2ο Αγώνα τερμάτισα πάλι τέταρτος, το αυτοκίνητο είχε ωραία αίσθηση και ήταν πολύ δυνατό στους τελευταίους γύρους, αν και υπέφερα όπως και όλοι οι υπόλοιποι από υποστροφή».

Vincent Radermecker (18ος/14ος): «Είχα μια πολύ δύσκολη Κυριακή γιατί έπρεπε να παλέψω με την απόδοση των φρένων του αυτοκινήτου. Ήταν πολύ παράξενο: το αυτοκίνητο φρέναρε αλλά χωρίς τη δύναμη και την απόκριση που απαιτούνταν. Δύσκολο να πω κατά πόσον αυτό ήταν πρόβλημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, αφού αγωνίστηκα μόνο σ’ αυτό τον αγώνα και δεν έχω μέτρο σύγκρισης, αλλά είναι κάτι που πρέπει να ελέγξουν όλοι οι στάνταρ οδηγοί της ομάδας».

Eric Nève: «Δύο δύσκολοι και άκρως ανταγωνιστικοί αγώνες: το Zolder απέδειξε για μια ακόμα φορά ότι είναι μία άριστη πίστα για αυτοκίνητα τουρισμού και δικαιώνει την ύπαρξή του στο ημερολόγιο. Για εμάς, ήταν ένα ακόμα καλό Σαββατοκύριακο με πολλούς βαθμούς που μας ενισχύουν στην πρόκληση του τίτλου. Κρίμα μόνο που ο Vincent δεν κατάφερε να δείξει τις δυνατότητές του μπροστά στα μάτια των συμπατριωτών του εξ αιτίας ενός επίμονου προβλήματος με τα φρένα».

ZOLDER ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 1ου ΑΓΩΝΑ
1. J Gené SEAT León TDI 13 γύροι σε 21m51s561
2. G Tarquini SEAT León TDI + 2s648
3. Y Muller Chevrolet Cruze + 5s277
4. A Menu Chevrolet Cruze + 5s704
5. T Monteiro SEAT León TDI + 6s207
6. R Huff Chevrolet Cruze + 6s514
18. V Radermecker Chevrolet Cruze +23s525

ZOLDER ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2ου ΑΓΩΝΑ
1. A Priaulx BMW 320si 13 γύροι σε 21m52s091
2. R Huff Chevrolet Cruze + 1s049
3. T Monteiro SEAT León TDI + 1s754
4. A Menu Chevrolet Cruze + 2s298
5. Y Muller Chevrolet Cruze +0s837
14. V Radermecker Chevrolet Cruze + 20s678
2. G Tarquini (SEAT), 102 ; 3.

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΟΔΗΓΩΝ ΜΕΤΑ ΤΟΝ 8 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 24 ΑΓΩΝΕΣ
1. Y Muller (Chevrolet), 125 βαθμοί 2. A Priaulx (BMW), 103 3. G Tarquini (SEAT), 102 4. R Huff (Chevrolet), 102 5. T Monteiro (SEAT), 66 8. A Menu (Chevrolet), 58, κ.λ.π.
ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΜΕΤΑ ΤΟΝ 8 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 24 ΑΓΩΝΕΣ
1. Chevrolet, 244 βαθμοί 2. SEAT, 243 3. BMW, 192.
ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ: 5ος Γύρος, Αγώνας Πορτογαλίας, Portimão, 3-4 Ιουλίου 2010.
Chevrolet.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...