- Αύξηση Ευρωπαϊκών πωλήσεων 8,0%
- Αύξηση Ευρωπαϊκού μεριδίου αγοράς στο 2,4%
- Εξαιρετική άνοδος πωλήσεων σε Ισπανία, Δανία, Γαλλία, Πορτογαλία, Τουρκία, Ολλανδία, Ελλάδα, Ελβετία, Σουηδία
«Όλο και περισσότεροι Ευρωπαίοι πελάτες μαθαίνουν τη νέα γκάμα μας: ελκυστικά μίνι, μικρά και μικρομεσαία μοντέλα Chevrolet σε εξαιρετικά προσιτές τιμές», δήλωσε ο Wayne Brannon επικεφαλής Ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων της Chevrolet. «Το 2011, θα λανσάρουμε επτά νέα μοντέλα και θα κινηθούμε ώστε να καλύψουμε, από το ένα τρίτο της Ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτων, πάνω από το μισό στο προσεχές μέλλον», πρόσθεσε ο Brannon.
Η Chevrolet πέτυχε αξιοσημείωτη αύξηση πωλήσεων σε πολλές χώρες της Νότιας Ευρώπης, στην...
Ισπανία, Γαλλία, Πορτογαλία, Ελλάδα και Τουρκία. Η Δανία, Σουηδία, Ελβετία και το Βέλγιο κατέγραψαν επίσης τριψήφιο ή διψήφιο ποσοστό αύξησης. (Βλέπε πίνακα, σελίδα 2)
Στη Ρωσία όπου η αγορά ανακάμπτει με αργούς ρυθμούς η Chevrolet διατήρησε τη θέση της ως Νο1 μη εγχώρια μάρκα, με σταθερό μερίδιο αγοράς 6,5%.
Με το νέο μοντέλο της στην κατηγορία μίνι, το αυτοκίνητο πόλης Chevrolet Spark, η Chevrolet κατάφερε να αυξήσει το μερίδιό της σε ένα τμήμα της αγοράς με ελαφρώς πτωτική τάση από 5,7 σε 7,0% στην Ευρώπη και να γίνει η 4η μάρκα σε πωλήσεις στην κατηγορία, με 50.127 αυτοκίνητα.
Στην κατηγορία μικρομεσαίων notch-back, το Chevrolet Cruze που αναδείχτηκε AUTOBEST Car of the Year 2010 και έχει αξιολογηθεί με 5 αστέρια στο EuroNCAP, εξακολουθεί να έρχεται πρώτο σε πολλές χώρες, με μερίδια μέχρι 36%, όπως στην Ισπανία, όπου 4.375 Cruze πουλήθηκαν φέτος στο διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου.
* όλες οι τιμές είναι προκαταρτικές τιμές ταξινομήσεων
Αγορές ανάπτυξης σύμφωνα με την αύξηση των μονάδων | Πωλήσεις Ιανουαρίου-Ιουνίου 2010 | Διαφορά από το 2009 σε μονάδες | Διαφορά από το 2009 σε ποσοστό |
Ισπανία | 14.259 | +5.064 | +55% |
Δανία | 3.101 | +2.499 | +415% |
Γαλλία | 10.686 | +1.959 | +23% |
Πορτογαλία | 3.070 | +1.433 | +88% |
Τουρκία | 6.290 | +1.431 | +30% |
Ολλανδία | 3.219 | +1.056 | +49% |
Ελλάδα | 2.013 | +690 | +52% |
Ελβετία | 1.588 | +460 | +41% |
Βέλγιο | 2.734 | +302 | +12% |
Σουηδία | 741 | +205 | +38% |
Έτος | Σύνολο | Αύξηση | Μερίδιο |
2004 | 251.121 | 55,0 % | 1,2% |
2005 | 295.247 | 17,5% | 1,4% |
2006 | 341.737 | 15,8% | 1,6% |
2007 | 457.224 | 33,6 % | 2,0% |
2008 | 506.433 | 10,8% | 2,3% |
2009 | 425.874 | -15,0% | 2,3% |
YTD 6/2010 | 232.417 | 8,0%* | 2,4% |
Σχετικά με τη Chevrolet
Η Chevrolet είναι η κορυφαία παγκόσμια μάρκα της General Motors με ετήσιες πωλήσεις περίπου των 3,5 εκατομμυρίων οχημάτων σε περισσότερες από 130 χώρες. Είναι η τέταρτη μεγαλύτερη παγκόσμια μάρκα αυτοκινήτων σε πωλήσεις και μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στο κόσμο. Η Chevrolet Europe προσφέρει πρακτικά οικονομικά αυτοκίνητα με ελκυστική, χαρακτηριστική σχεδίαση και εξαιρετική σχέση αξίας/τιμής. Μετά το επαναλανσάρισμά της στην Ευρώπη το 2005, η Chevrolet υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις της σε πάνω από 500.000 μονάδες το 2008. Το 2009, η Chevrolet διατήρησε το μερίδιό της στην Ευρωπαϊκή αγορά, στο 2,3%, με πωλήσεις 426.000 αυτοκινήτων. Η Chevrolet έχει ένα δίκτυο 2.900 εμπόρων και σημείων τεχνικής υποστήριξης στην Ευρώπη. Η γκάμα της Chevrolet περιλαμβάνει το νέο αυτοκίνητο πόλης Spark, το μικρό Aveo, το μικρομεσαίο Cruze sedan, το Captiva SUV, το μεσαίο Epica και τη θρυλική σπορ Corvette.
Το 2011, η Chevrolet θα λανσάρει το Orlando, ένα νέο οικογενειακό van, το Camaro coupe & cabrio, το νέο Aveo και το Cruze hatchback, ενώ θα κυκλοφορήσει εκ νέου το Captiva SUV με τέσσερις νέους κινητήρες. Οι μεγαλύτερες αγορές της Chevrolet στην Ευρώπη είναι η Ρωσία, Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία και Βρετανία.
Η μάρκα ιδρύθηκε από τον Ελβετό μετανάστη Louis Chevrolet το 1911 και ετοιμάζεται να γιορτάσει την επέτειο των εκατό χρόνων της με το λανσάρισμα του επαναστατικού ηλεκτρικού οχήματος εκτεταμένης αυτονομίας Chevrolet Volt.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ