Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επανέρχονται στο προσκήνιο 5 μεγάλα οδικά έργα...

Η καθυστέρηση απειλεί να πυροδοτήσει την αποχώρηση των τραπεζών από τη χρηματοδότηση των έργων βάσει των δανειακών συμβάσεων που έγιναν παλιότερα (προ ΔΝΤ) με σημαντικά ευνοϊκότερους όρους από αυτούς που θα μπορούσαν να δοθούν σήμερα.
Για τον λόγο αυτό συνεδρίασε χτες η Επιτροπή Μεγάλων Εργων με τη συμμετοχή όλων των συναρμόδιων υπουργών (Δ. Ρέππα, Γ. Παπακωνσταντίνου, Λ. Κατσέλη, Τ. Μπιρμπίλη, Π. Γερουλάνου και Χ. Παμπούκη). Η Επιτροπή θα συνεδριάζει από εδώ και στο εξής μια φορά το μήνα, ενώ η αμέσως επόμενη συνεδρίασή της θα γίνει σε 15 ημέρες.
Πιο συγκεκριμένα, η Επιτροπή αποφάσισε να συσταθούν ομάδες εργασίας από τους γενικούς γραμματείς των υπουργείων, προκειμένου να λυθεί το θέμα με τις απαλλοτριώσεις άλλα και άλλα θέματα που καθυστερούν τα έργα όπως οι άδειες περιβαλλοντικών όρων, οι μετακινήσεις των δικτύων κοινής ωφέλειας, οι αρχαιολογικές έρευνες κ.λπ.


Τα έργα που βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος είναι η...
Ολυμπία Οδός, ο άξονας Μορέας (Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και Λεύκτρο-Σπάρτη), ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (Μαλιακός-Κλειδί), ο Ε 65 (Λαμία-Καρδίτσα-Τρίκαλα-Εγνατία) και η Ιόνια Οδός (Αντίρριο-Ιωάννινα και Αθήνα-Σκάρφεια). Σε όλα τα έργα, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό υπάρχουν καθυστερήσεις που οφείλονται εν πολλοίς στις απαλλοτριώσεις που δεν έχουν προχωρήσει απο το δημόσιο, σε ενστάσεις κατοίκων στο ΣτΕ, σε αρχαιολογικά ευρήματα και σε περιβαλλοντικά προβλήματα, όπως αυτό της λίμνης Καϊάφα.
Ο υπουργός είπε ακόμη ότι σε λίγες ημέρες θα παρουσιάσει το νέο θεσμικό πλαίσιο για τα δημόσια έργα στο οποίο προβλέπεται ξεχωριστή εργολαβία για τα πρόδρομα έργα (απαλλοτριώσεις, αρχαιολογικά κ.λπ.) και στη συνέχεια θα δημοπρατείται το τεχνικό έργο, προκειμένου να υπάρχει ακρίβεια σε προϋπολογισμό και χρονοδιαγράμματα.
Αποφάσεις
Η επιτροπή αποφάσισε και την προώθηση μέσα στη νέα χρόνια δυο νέων έργων με συμβάσεις παραχώρησης. Πρόκειται για τον άξονα Ελευσίνα-Θήβα-Υλίκη μήκους 58 χλμ. και την υποθαλάσσια ζεύξη της Λευκάδας που θα ενώνει το νησί με το Άκτιο και υπολογίζεται ότι θα κοστίσει περί τα 50 εκατομμύρια ευρώ. Σε ό,τι αφορά το Ελευσίνα-Θήβα-Υλίκη, πρόκειται για ένα έργο που συζητιέται για πάνω από μια δεκαετία.
Ο κ. Ρέππας τόνισε ότι τώρα είναι πλέον ώριμο ώστε να υλοποιηθεί. Θα ξεκινάει από την Αττική Οδό στο ύψος της Ελευσίνας και θα καταλήγει στον ΠΑΘΕ στο ύψος της Υλίκης παρακάπτοντας έτσι την Αττική.
ΗΜΕΡΗΣΙΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...