Το πρώτο θωρακισμένο αυτοκίνητο της ανώτερης τάξης για τη Σοβιετική κόμμα και την κυβερνητική ελίτ έγινε στο τέλος της δεκαετίας του 1940 στο εργοστάσιο της αυτοκινητοβιομηχανίας na που ο Στάλιν, αργότερα το ονόμασε Likhachov.Το θωρακισμένο αυτοκίνητο ZIS-115 παρήχθη το 1946-47. Συνολικά κατασκευάστηκαν εκεί περίπου 32 αντίγραφα της εν λόγω λιμουζίνες.
Αυτό το αυτοκίνητο έγινε κυρίως για τον Ιωσήφ Στάλιν. Στην πραγματικότητα το ZIS-115 δεν... διαφέρει σε πολλά από τα πρωτότυπα ZIS-110 αλλά έχει κεντρικό φανό ομίχλης, δύο ειδικά φώτα συναγερμού, τα μεγαλύτερα ελαστικά χωρίς λευκές πλευρές, μια μεγάλη τομή του πίσω φτερό από την εξωτερική πλευρά των μεγάλων φτερών.
Το πάχος του γυαλιού στο ZIS-115 φτάνει τα 7,5 cm. 6 μέτρα μήκος και βάρος 4280 kg. Θα μπορούσε να πιάσει τα 120 χλμ/ώρα, όμως η κατανάλωση καυσίμου ήταν απίστευτη: 27,5 λίτρα ανά 100 km.
Το ZIS-115 ήταν θωρακισμένο με έναν ιδιαίτερο τρόπο. Πανοπλία προστασίας ονομάστηκε «κάψουλα πανοπλία» και αντιπροσωπεύει ένα μοναδικό κάλυμμα πανοπλία, επενδυμένα με τοιχώματα του αμαξώματος από το εξωτερικό.
Ο Στάλιν δεν χρησιμοποιείται ποτέ ένα αυτοκίνητο δύο ημέρες συνεχόμενα. Άλλαζε συνεχώς αυτοκίνητα και διαφορετικές διαδρομές.
πηγή
Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet:
- Δείτε τα Dream Cars του autocarnet.
- Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου.
- Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο!
- Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet.
- Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet.
- Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!