Σήμερα είχα την συζήτηση περί οικογενειακού αυτοκινήτου και φορολογικών μέτρων που επάρθησαν από την αδίστακτη νέα Κυβέρνηση με γνωστό μου άτομο που δεν γνωρίζει την ιδιότητά μου ως αυτοκινητιστικός Blogger. Αντικείμενο της συζήτησης ήταν το οικογενειακό αυτοκίνητο και τα οδυνηρά φορολογικά μέτρα που παίρνει η Κυβέρνηση.
Έτσι, λοιπόν, η επιμονή του συγκεκριμένου οικογενειάρχη για την αναγκαιότητα ύπαρξης σε μια πενταμελή οικογένεια αυτοκινήτου 1.800 κυβικών εκατοστών τουλάχιστον με αποτέλεσμα την φορολογική καθίζηση του οικογενειακού προϋπολογισμού με πολλαπλούς τρόπους αποτέλεσε για μένα το έναυσμα για το συγκεκριμένο post. Κατάλαβα με άλλα λόγια ότι οι περισσότεροι εξ' ημών και ειδικά οι οδηγοί του ασθενούς φύλου δεν γνωρίζουν ότι...
(για παράδειγμα...)
Η Skoda Octavia 1.200cc TSI με τον 8βάλβιδο 1200άρη turbo άμεσου ψεκασμού κινητήρα έχει...καλύτερες επιδόσεις από το Mazda 6 με τον 1.800cc κινητήρα οπως και από το Citroen C5 1.800cc; Εξαιρουμένης της τελικής ταχύτητας όπου το τσέχικο μικρομεσαίο αυτοκίνητο υστερεί κατά περίπου 5Km/h από το αντίστοιχο γιαπωνέζικο ενώ δεν υστερεί ούτε σε τελική από το γαλλικό μοντέλο με τα 600 επιπλέον κυβικά εκ....Για να μην αναφερθούμε στο τεράστιο πορτ-μπαγκάζ και τους μεγάλους χώρους που διαθέτει στην καμπίνα του.
Δεν θέλω να ανφερθώ σε άλλα παραδείγματα αυτοκινήτων μικρού κυβισμού με υψηλές επιδόσεις που υποσκελίζουν αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας (από πλευράς διαστάσεων) αλλά μακράν με υψηλότερο κυβισμό... Το νόημα είναι να καταλάβουμε ότι τώρα πια ο μικρός κυβισμός στα αυτοκίνητα συνιστά σημαντικό προσόν και βασικό κριτήριο για την απόκτησή τους η δε απαλλαγή μας από τα βενζινοβόρα και "φορομπηχτικά" υπερκυβισμένα μοντέλα του παρελθόντος είναι ή για μερικούς ...θα είναι επιτακτική ανάγκη.
Ήδη αν προσέξατε στον τομέα των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων για τον οποίο έχουμε δημιουργήσει... ξεχωριστή θεματική ενότητα τα μεγάλου κυβισμού πολυτελή μοντέλα ξεπουλιούνται στην κυριολεξία σε τιμές mini μοντέλων!!! Σίγουρα συνιστούν ευκαιρία αγοράς πάντα σε σχέση με τα πρόσφατα δεδομένα. Όμως μέχρι πότε η τσέπη μας θα μπορεί να συντηρεί - μετά την κτήση τους - δίλιτρα μοντέλα με 15 lt/Km και υψηλά φορολογικά τέλη και τεκμήρια;
Οι καιροί άλλαξαν, η βενζίνη οδεύει προς τα 2€ το λίτρο...και οι απαιτήσεις αλλάζουν. Τώρα πια το μέσο οικογενειακό νοικοκυριό θα κοιτάζει πώς θα τα βγάλει εις πέρας. Με το που θα έρχονται οι εορταστικές ημέρες των Χριστουγέννω και της Πρωτοχρονιάς με τα πενιχρά έως ανύπαρκτα δώρα όλοι θα σκέφτονται μια δύσκολη οικονομικά χρονιά που έπεται και θα μετρούν ξανά και ξανά τις απώλειες....ΚΑΘΕ ΠΕΡΥΣΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet:
- Δείτε τα Dream Cars του autocarnet.
- Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου.
- Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο!
- Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet.
- Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet.
- Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!