Το μονοθέσιο της Sauber είναι περισσότερο "ευγενικό" με τα λάστιχα ακόμα και από τις τέσσερις κορυφαίες ομάδες του πρωταθλήματος, σύμφωνα με μελέτη της Bridgestone.
Οπως δήλωσε ο διευθυντής του επίσημου προμηθευτή της F1, Χιροχίντε Χαμασίμα, οι διαφορές μεταξύ της Ferrari, της Red Bull, της McLaren και της Mercedes στο βαθμό φθοράς των ελαστικών είναι μηδαμινές, ωστόσο η Sauber δείχνει να υπερτερεί έναντι όλων.
"Εχουμε συγκρίνει τα δεδομένα πολλών ομάδων και κοιτάζοντας τις γρήγορες, διαπιστώσαμε ότι η τάση φθοράς είναι πάρα πολύ παρεμφερής", τόνισε ο Χαμασίμα στο Autosport.
"Οταν έχουν 150 κιλά βάρος εκκίνησης, είτε με τη μεσαία είτε με τη μαλακή γόμα, οι διαφορές είναι πολύ μικρές, οπότε μπορούμε να περιμένουμε ο ρυθμός τους να είναι πολύ κοντινός. Ωστόσο η Sauber είναι περισσότερο σταθερή".
Η δυνατότητα ενός μονοθεσίου να κάνει οικονομία στα λάστιχα κατά τη διάρκεια του αγώνα, παίζει μεγάλο ρόλο φέτος, ύστερα από την απαγόρευση των ανεφοδιασμών.
Πρώτα απ' όλα, επειδή επιτρέπει στον οδηγό να τρέξει με την πιο μαλακή γόμα στις κατατακτήριες δοκιμές, κυνηγώντας την καλύτερη δυνατή επίδοση χωρίς να χάνει σημαντικά σε απόδοση στο ξεκίνημα του αγώνα (από φέτος είναι υποχρεωτική η χρήση του ίδιου σετ ελαστικών με το Q3 στην εκκίνηση), αλλά και γιατί εξασφαλίζει μεγαλύτερη σταθερότητα στο γυρολόγιο μέσα στην κούρσα, στοιχεία που προσφέρουν επιπλέον επιλογές στην χάραξη της στρατηγικής.
πηγή