Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: H Peugeot στην 80η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2010


Σχεδιασμός και Συναίσθημα... Το 2010, η Peugeot γιορτάζει την επέτειο 200 ετών λειτουργίας της 200 χρόνια στα οποία η Peugeot έχει εμπνεύσει και έχει δημιουργήσει προϊόντα που έχουν αφήσει το σημάδι τους στην ιστορία. 200 χρόνια στα οποία η Peugeot έχει συνδυάσει σχεδιασμό και συναίσθημα. Το 2010, η Peugeot ανανεώνει την ταυτότητά της και δημιουργεί μία νέα εταιρική εικόνα : νέα σχεδιαστική προσέγγιση, νέα διεθνής υπογραφή - Peugeot Motion & Emotion -, και νέο Λιοντάρι. Το 2010, η Peugeot επιβεβαιώνει τις νέες φιλοδοξίες της Να ανέβει τρεις θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη των κατασκευαστών αυτοκινήτων έως το 2015 Να γίνει η εταιρία, σημείο αναφοράς σε θέματα σχεδιασμού Να ισχυροποιήσει την ηγετική της θέση στην νέα αντίληψη της μετακίνησης Το περίπτερο της Peugeot στη Γενεύη, που θα περιλαμβάνει 28 μοντέλα παραγωγής, αυτοκίνητα επίδειξης και πρωτότυπα, επιδεικνύει τη δύναμη που κινητοποιεί αυτήν τη φιλοδοξία : μία νέα προϊοντική στρατηγική, ενδυναμώνοντας την ηγετική της θέση στην περιβαλλοντική προστασία, νέο σχεδιασμό, νέα αντίληψη στη μετακίνηση, και νέα εταιρική εικόνα. Η Προϊοντική πολιτική Με το πρωτότυπο αυτοκίνητο “5 by Peugeot” να κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στη Γενεύη, η Peugeot επαναπροσδιορίζει την ιστορική της παρουσία στην κατηγορία των μεγάλων αυτοκινήτων τουρισμού, αποκαλύπτοντας τις φιλοδοξίες της στην αγορά των πολυτελών σεντάν. Με τις διαστάσεις (μήκος: 4.86m) και τις ισορροπημένες αναλογίες του, την προσωπικότητα, το δυναμισμό και τον κομψό σχεδιασμό του, το «5 by Peugeot» ικανοποιεί την αυξανόμενη ζήτηση για ποιότητα, επιδόσεις και μοντέρνα άποψη. Το πρωτότυπο αυτοκίνητο 5 by Peugeot διαθέτει υβριδική τεχνολογία diesel Peugeot HYbrid4: 147 kW (200 hp), μετάδοση στους τέσσερις τροχούς, εκπομπές 99 g/km CO2 και κατανάλωση καύσιμου 3.8 lt/100 km (ή μηδενικές κατά τον αποκλειστικά ηλεκτρικό τρόπο λειτουργίας). Η πολιτική Προϊόντος περιλαμβάνει και την αναζήτηση νέων κατηγοριών … Το 2009, η εταιρία κυκλοφόρησε το 3008 crossover, και στη συνέχεια το 5008 compact MPV. Την άνοιξη του 2010 θα κυκλοφορήσει το RCZ coupé, η πραγματοποίηση ενός «ονείρου», ενώ στο τέλος της χρονιάς το iOn θα είναι το πρώτο 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα λανσαριστεί στην Ευρώπη. Η Peugeot σκοπεύει επίσης να διευρύνει τα όρια της μετακίνησης, με ένα όχημα που εκφράζει την πεμπτουσία του BB1. … και ανοίγει το δρόμο για νέες αγορές Το νέο 408, που παρουσιάζεται στον Ευρωπαϊκό Τύπο στη Γενεύη, θα κυκλοφορήσει στις 8 Απριλίου στην Κίνα και θα παρουσιαστεί και σε άλλες διεθνείς αγορές. Ένα παραδοσιακό σεντάν τριών όγκων, με ισορροπημένο και κομψό σχεδιασμό, υλοποιημένο από τις ομάδες της Peugeot στην Ευρώπη και την Κίνα, το Dong Feng Peugeot 408 σηματοδοτεί ένα αποφασιστικό βήμα στην πολιτική της εταιρίας στην μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο : με στόχο πωλήσεις 100.000 αυτοκινήτων σε ένα έτος, το 408 θα επιτρέψει στην Peugeot να συνεχίσει την ανάπτυξή της στην Κίνα, όπου ήδη το 2009 επιτεύχθηκαν πωλήσεις 112.000 αυτοκινήτων. Σε αυτή την πολιτική προϊόντος, τόσο στην κύρια αγορά όσο και σε νέες αγορές, η Peugeot θα λανσάρει 14 νέα μοντέλα παγκοσμίως μεταξύ 2010 και 2012. Περιβαλλοντικά ζητήματα Η συνεχής φιλοδοξία της Peugeot είναι η ανταπόκριση στις περιβαλλοντικές προκλήσεις. Κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, η Peugeot – πρωτοπόρος στην τεχνολογία Φίλτρου Σωματιδίων (FAP) – έχει τοποθετήσει αυτήν την τεχνολογία σε 2.3 εκατομμύρια οχήματα HDi. Ήδη, 50% των αυτοκινήτων Peugeot που πωλούνται στην Ευρώπη έχουν εκπομπές μικρότερες από 130 g/km CO2. Για να αφυπνίσει την κοινή γνώμη για ότι συμβαίνει στον τομέα του περιβάλλοντος, η Peugeot ξεκινά το “Peugeot Eco Cup”, το πρώτο οικολογικό πρωτάθλημα οδήγησης : 72 ομάδες από 18 ευρωπαϊκές χώρες θα οδηγήσουν τέσσερα μοντέλα HDi (207, 308, 3008, 5008), σε μία διαδρομή “οικονομίας” 1000 χιλιομέτρων από το Παρίσι έως τη Γενεύη, ακολουθώντας μια προκαθορισμένη διαδρομή. Στις 2 Μαρτίου, στο περίπτερο της Peugeot στη Γενεύη, οι τέσσερις νικήτριες ομάδες θα παραλάβουν τα κλειδιά των τεσσάρων αυτοκινήτων που συμμετείχαν στο διαγωνισμό. Στην προσπάθειά της για οικολογική υπεροχή, η Peugeot συνεχίζει να βελτιώνει τις επιδόσεις των ατμοσφαιρικών κινητήρων της, εξελίσσοντας έναν νέο, μικρό, 3-κύλινδρο κινητήρα βενζίνης και προετοιμάζοντας την μελλοντική γκάμα, που θα είναι : ηλεκτρική, με το iOn, που από το τέλος αυτής της χρονιάς θα σηματοδοτήσει την επιστροφή της Peugeot στην αγορά των 100% ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το iOn επιτρέπει τη μεταφορά τεσσάρων ατόμων μέσα σε ένα όχημα μικρών διαστάσεων, ευέλικτο και εύκολο στη χρήση, που αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 130 kph, και χάρη στις μπαταρίες ιόντων λιθίου, έχει αυτονομία 130 km. μικρο-υβριδική, με το σύστημα e-HDi να διατίθεται το 2011, παρέχοντας μείωση στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων κατά 15% σε αστική χρήση. πλήρως-υβριδική: θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2011, με το 3008 HYbrid4 να είναι το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο diesel παραγωγής. Η τεχνολογία Hybrid4 οδηγεί σε επαναστατική μείωση - περίπου 35% - στην κατανάλωση καυσίμου και στις εκπομπές CO2 βάσει της ίδιας ισχύος (3.8 lt/100 km και 99 g/km CO2) για το 3008 HYbrid4, τρόπο λειτουργίας “μηδενικών εκπομπών ρύπων”, ενισχυμένη απόδοση (έως 200 hp) και μετάδοση στους τέσσερις τροχούς. Στη συνέχεια, το 2012, η Peugeot θα παρουσιάσει την τεχνολογία επαναφορτιζόμενου HYbrid4, με στόχο για το 3008 την κατανάλωση 2 lt/100 km και εκπομπές ρύπων λιγότερες από 50 g/km CO2.  SR1, το μανιφέστο του στυλ Η Peugeot ανανεώνει τον σχεδιασμό της και το πρωτότυπο SR1 αποτελεί την πραγματοποίησή του. Κομψότητα, δυναμισμός, εμφανής γοητεία, ελεγχόμενη δύναμη : οι αισθητικοί κώδικες αυτού του “ονειρικού αυτοκινήτου”, που θέτει εκ νέου τον ορισμό του μεγάλου roadster, προβλέπουν τις κύριες σχεδιαστικές τάσεις των μελλοντικών μοντέλων της εταιρίας. Τα πάντα σχετικά με το SR1, περιλαμβανομένου του μεγάλου καπώ, των σμιλευμένων πλευρών του και του χαμηλού κέντρου βάρους του, υποδηλώνουν ένα αυτοκίνητο που μοιάζει σαν να λαξεύτηκε από ένα ενιαίο τμήμα υλικού. Αυθεντικό και τεχνολογικό, εκφραστικό χωρίς υπερβολές: το SR1 χρησιμοποιεί τις αντιθέσεις, και στο “2+1” εσωτερικό, όπου δέρμα και ξύλο συνυπάρχουν με “high tech” νίκελ και ματ χρώμιο, και όργανα με αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις. Με τον υβριδικό κινητήρα βενζίνης HYbrid4, το πρωτότυπο αυτοκίνητο SR1 προσφέρει μηχανολογικά χαρακτηριστικά που αρμόζουν στην εικόνα του : 230 kW (313 hp), 119g/km CO2 (και μηδενικούς ρύπους σε ηλεκτρικό τρόπο λειτουργίας), κίνηση και μετάδοση στους 4-τροχούς… Το Peugeot SR1: μία σύνθεση συναισθημάτων, ισχυρού σχεδιασμού και επιδόσεων … Νέα μετακίνηση : η Peugeot είναι ένα βήμα μπροστά Η Peugeot είναι ο μόνος κατασκευαστής που προσφέρει ένα συνολικό πακέτο μετακίνησης, που αποτελείται από αυτοκίνητα, μικρά επαγγελματικά οχήματα, σκούτερ, ποδήλατα, και μία μεγάλη γκάμα παρεχόμενων υπηρεσιών. Οι προβλέψεις αναφορικά με την μετακίνηση αλλάζουν : η Peugeot λανσάρει το Mu by Peugeot, μία πρωτότυπη και καινοτομική προσφορά υπηρεσιών μετακίνησης à la carte. Το Mu by Peugeot επιτρέπει σε όλους, είτε είναι πελάτες της Peugeot ή όχι, να έχουν πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών μετακίνησης – επιβατικά ή μικρά επαγγελματικά οχήματα, σκούτερ, ποδήλατα, αξεσουάρ – μέσω μιας προπληρωμένης κάρτας που μπορεί να ανανεωθεί και online. Σε συνέχεια επιτυχημένων δοκιμών στη Γαλλία, το Mu by Peugeot θα αναπτυχθεί σε αρκετές ευρωπαϊκές πρωτεύουσες (Παρίσι, Βερολίνο, Βρυξέλλες, Λονδίνο, Μαδρίτη, Ρώμη…), ξεκινώντας το πρώτο εξάμηνο 2010. Το BB1 είναι ένας νέος τρόπος να δούμε την αστική μετακίνηση του αύριο: μηδενικοί ρύποι χάρη στις μπαταρίες ιόντων λιθίου, μήκος 2.5 m και τέσσερις θέσεις. Η Peugeot έχει ξεκινήσει την ανάπτυξη ενός οχήματος που θα βασίζεται στην πεμπτουσία του BB1. Το όνομα Peugeot είναι επίσης συνώνυμο με τα Peugeot Scooter, με γκάμα από τις πιο ανταγωνιστικές στην αγορά, από 50 έως 500 cm3. Το πρωτότυπο HYbrid3 Evolution, ένα υβριδικό σκούτερ βενζίνης με μετάδοση στους τρεις τροχούς – ατμοσφαιρικός κινητήρας πίσω, δύο ηλεκτρικοί κινητήρες τοποθετημένοι στους εμπρός τροχούς – με τον τρόπο του προεικονίζει την υπεύθυνη, ασφαλή και αποτελεσματική μετακίνηση. Η Peugeot επιστρέφει δυναμικά στον κόσμο του ποδηλάτου με μία αποκλειστική παγκόσμια συνεργασία με την Cycleurope, κορυφαίο κατασκευαστή ποδηλάτων στην Ευρώπη. Με τις υπηρεσίες Peugeot Connect SOS, η Peugeot επεκτείνει την προσφορά της σε παροχές μετακίνησης χωρίς έγνοιες. Η κλήση επείγουσας παροχής βοήθειας, όπου η εταιρία ανοίγει το δρόμο στην Ευρώπη, παρουσιάστηκε το 2003 στα αυτοκίνητα Peugeot που διέθεταν συμβατά συστήματα επεξεργασίας δεδομένων : λειτουργεί είτε χειροκίνητα ή αυτόματα – σε περίπτωση ενεργοποίησης μηχανισμού ασφαλείας – και προκαλεί ένα τηλεφώνημα στις αρμόδιες υπηρεσίες παροχής βοήθειας. Η κλήση επείγουσας παροχής βοήθειας έχει ήδη βοηθήσει σχεδόν 3.500 άτομα. Το σύστημα Peugeot Connect SOS επεκτείνει αυτήν την υπηρεσία χάρη σε μία μονάδα εντοπισμού επικοινωνίας που θα είναι σύντομα διαθέσιμη στα 207 και 308, και στη συνέχεια θα αποτελεί βασικό εξοπλισμό όλων των RCZ κατά τη διάρκεια του 2010. Αυτή η επέκταση σταδιακά θα συμπεριλάβει και άλλα μοντέλα της γκάμας.
πηγή

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...