Δεν βρισκόμασταν μπροστά όταν ο Πέτερ Σόλμπεργκ υπέγραφε τη συμφωνία με τη Citroen για την αγορά δύο C4 WRC. Άρα δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν έκανε καμιά ειδική συμφωνία με τον επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της γαλλικής ομάδας, Ολιβιέ Κε(σ)νέλ. Ξέρετε του τύπου, "θα έχεις έκπτωση στα ανταλλακτικά αν βοηθήσεις τους οδηγούς μας".
Ο Μίκο Χίρβονεν ήταν ο πρώτος που αμφισβήτησε την ορθότητα της επιλογής του Σόλμπεργκ να επιλέξει να παραμείνει πρώτος την Παρασκευή (05/03), ώστε να οδηγήσει το Ράλι Μεξικό το Σάββατο (06/03). Ο Κε(σ)νέλ περίμενε την ερώτηση και απάντησε ήρεμα "όχι, δεν έχουμε συμφωνία με τον Σόλμπεργκ".
"Ο Πέτερ κάνει ό,τι θελει. Δεν υπάρχουν φήμες. Νομίζω ότι την Παρασκευή (05/03) ήθελε να είναι πρώτος, γιατί προηγήθηκε ο κακός αγώνας στη Σουηδία. Είναι "ιδιωτικός" οδηγός, οπότε η πρώτη θέση θα άρεσε στον χορηγό του", τόνισε ο Κε(σ)νέλ) που ετοιμάζεται για το 1-2-3 με τους Σεμπαστιάν Λεμπ-Σεμπαστιάν Οζιέ-Σόλμπεργκ.
"Φανταστείτε αν έκλεινε την ημέρα πίσω στην κατάταξη και είχε προβλήματα στο 2ο σκέλος. Ο χορηγός του δεν θα ήταν ευχαριστημένος. Θα του έλεγαν: "Τι κάνεις";
Ο Σόλμπεργκ τόνισε ότι δεν μετάνιωσε για την απόφαση του να ξεκινήσει πρώτος το Σάββατο (06/03), παρά το γεγονός ότι τα πράγματα πήγαν στραβά και έχασε πολύ χρόνο για να πέσει τρίτος. Οι χορηγοί του, ισχυρίστηκε, ότι ικανοποιήθηκαν που τον είδαν να οδηγεί τον αγώνα.
Ας μη ξεχνάμε ότι πριν από την έναρξη της φετινής σεζόν, ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής παραδέχθηκε ότι ίσως αυτή να είναι η τελευταία χρονιά στην οποία θα αγωνίζεται με τη δική του ομάδα. Τα βάρη, τα έξοδα και οι ευθύνες είναι πολλές για την πλάτη του.
πηγή