Αύξηση 1.4% παρουσίασαν οι συνολικές πωλήσεις της SkodaAuto το 2009 σε σχέση με το 2008 φθάνοντας τα 684.226 αυτοκίνητα. Οι πωλήσεις της εταιρίας αυξήθηκαν σημαντικά χάρη στις αγορές της Κίνας και της Δυτικής Ευρώπης όπου οι πωλήσεις ενισχύθηκαν σε μεγάλο βαθμό από το μέτρο της απόσυρσης που εφαρμόστηκε σε αυτές.
Στην Κίνα το 2009 η SkodaAuto κατέρριψε το φράγμα των 100.000 αυτοκινήτων με 122.556 παραγγελίες πελατών δηλ. 107% περισσότερες σε σχέση με το 2008.
Η Γερμανία για άλλη μια φορά αναδείχθηκε ως η πιο δυνατή αγορά της SkodaaAuto στη Δυτική Ευρώπη με 190.717 πωλήσεις αυτοκίνητων και αύξηση μεριδίου αγοράς σε σχέση με το 2008 57.3%. Η εταιρία αύξησε το μερίδιο αγοράς της από 3.9% που ήταν το 2008 σε σχεδόν 5% το 2009.
Άλλες σημαντικές αγορές για το 2009 ήταν η Φιλανδία και η Ελλάδα. Το μερίδιο αγοράς της SkodaAuto στη Φιλανδία έφτασε το 6.8% αποτελώντας το υψηλότερο μερίδιο της SkodaAuto στη Δυτική Ευρώπη και καταλαμβάνοντας την 4η θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Το μερίδιο αγοράς της Ελλάδας έφτασε το 4.0% ξεπερνώντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ.
Αύξηση των πωλήσεών τους σε σχέση με το 2008 παρουσίασαν και οι αγορές της Γαλλίας (+4,3%), της Αυστρίας (+4,8%), της Ελβετίας (+3,0%) και της Πολωνίας (+12,7%).
Η Octavia 5 ήταν το μοντέλο με τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων για άλλη μία χρονιά με 273.590 πωλήσεις (+2,4% σε σχέση με το 2008). Το δεύτερο πιο επιτυχημένο μοντέλο της SkodaAuto σε σχέση με τις πωλήσεις αναδείχθηκε η Fabia με 264,173 πωλήσεις (+7,1%). Ακολουθεί το Superb με 44.548 αυτοκίνητα σημειώνοντας ραγδαία αύξηση 73,7% σε σχέση με το 2008. Τα νέα μοντέλα Yeti και Superb Combi των οποίων η διάθεση ξεκίνησε τον Ιούλιο και τον Δεκέμβριο αντίστοιχα συνέβαλλαν σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων της Μάρκας με 11.018 πωλήσεις Yeti και 735 πωλήσεις Superb Combi. Τέλος, οι πωλήσεις του Roomster για το 2009 ήταν 47.152 αυτοκίνητα και της Octavia Tour 43.745 αυτοκίνητα.
«Κατά τη διάρκεια όλης αυτής της δύσκολης περιόδου στην οποία βρίσκεται η παγκόσμια οικονομία η SkodaAuto κατάφερε να σταθεροποιήσει τις πωλήσεις της. Και όχι μόνο ! Τα καταφέραμε καλύτερα και από το 2008. Βοηθηθήκαμε σημαντικά από την ταχεία αναπτυσσόμενη αγορά της Κίνας καθώς και από το μέτρο της απόσυρσης που εφαρμόστηκε σε κάποιες από τις αγορές της Δυτικής Ευρώπης. Επενδύσαμε στην υψηλή ποιότητα των προϊόντων μας, την καινοτομία και την διεύρυνση της γκάμας των μοντέλων μας. Η προηγούμενη χρονιά είχε να επιδείξει μεγάλη ποικιλομορφία. Λανσάραμε το πρώτο SUV της Μάρκας μας- το Yeti, την combi έκδοση της ναυαρχίδας μας, της Superb, καθώς και τις εκδόσεις Scout και RS της Octavia 5 και τέλος τις εκδόσεις combi και Scout της Fabia.Προσθέσαμε την Octavia 5 στη οικολογική μας σειρά Greenline. Επίσης ολοκληρώσαμε την παραγωγική διαδικασία στην πόλη Kaluga της Ρωσίας και στην πόλη Pune της Ινδίας. Εκτιμούμε ότι το 2010 θα δοκιμαστούμε αρκετά. Εναποθέτουμε τις ελπίδες μας για μια θετική ανάπτυξη της Skoda μας στα μοντέλα που λανσάραμε πρόσφατα, στα μοντέλα που αναμένεται να λανσαριστούν μέσα στο 2010 καθώς επίσης και στην εξάπλωσή μας σε άλλες αναπτυσσόμενες αγορές», είναι τα σχόλια του υπευθύνου πωλήσεων και μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου της SkodaAuto κ.Reinhart Jung.