Ο Ρούμπενς Μπαρικέλο έφερε τη Williams στην κορυφή της δεύτερης μέρας των δοκιμών στη Χερέθ, την ώρα που οι καιρικές συνθήκες για μια ακόμη φορά έκαναν τη ζωή των ομάδων δύσκολη. Η βροχή δεν επέτρεψε σε κανένα σημείο να μείνει στεγνή η πίστα, με καλύτερη στιγμή λίγο πριν τα μεσημέρι, όταν και σημειώθηκαν σχεδόν όλοι οι ταχύτεροι γύροι των πιλότων.
Όλη την ημέρα η ιστορία ήταν ίδια: λίγη βροχή, πολλή βροχή, με τις συνθήκες να μην είναι καθόλου ιδανικές και τα νερά στην πίστα να εμποδίζουν πολλές φορές τα μονοθέσια και να δημιουργούν προβλήματα στον έλεγχό τους από τους οδηγούς. Ο Βιτάλι Πετρόφ ήταν αυτός που σημείωσε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο, όντας λίγο πάνω από μισό δευτερόλεπτο αργότερος από τον Μπαρικέλο.
Ο χθεσινός ταχύτερος Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν τρίτος σήμερα, ενώ ακολούθησε ο Νίκο Ρόζμπεργκ, με τον Φελίπε Μάσα να είναι πέμπτος. Ο Τίμο Γκλοκ με τη Virgin είχε μια πολύ παραγωγική μέρα, όπου συμπλήρωσε 72 γύρους, παρά τις δύο εξόδους που είχε από την πίστα. Ο Πέδρο Ντε Λα Ρόσα έμεινε… κλεισμένος στα πιτ της Sauber, για λόγους τους οποίους η ομάδα δεν διευκρίνισε, κάνοντας μόλις οκτώ γύρους, παρόλα αυτά σημείωσε τον έκτο χρόνο.
Η βροχή καλωσόρισε τις ομάδες στην πίστα της Χερέθ και το πρωί της Πέμπτης και από νωρίς βγήκαν για να κάνουν όσο περισσότερους γύρους μπορούσαν. Η Virgin αν και χτες εμφανίστηκε ελάχιστα εξαιτίας προβλήματος στο υδραυλικό σύστημα, σήμερα ήταν πολύ… δυναμική στα χέρια του Τίμο Γκλοκ, αλλά ήταν και αυτή που προκάλεσε την πρώτη διακοπή της πρωινής περιόδου. Ο Γερμανός, έχοντας κάνει 15 γύρους βγήκε εκτός πίστας στη στροφή Michelin και χρειάστηκε η μεταφορά του μονοθεσίου του με γερανό στα πιτ.
Για δεύτερη συνεχόμενη μέρα η Ferrari αντιμετώπισε προβλήματα στο μονοθέσιο του Φελίπε Μάσα και αναγκάστηκε να αποσύρει την F10 για αρκετή ώρα το πρωί για να τα επιδιορθώσει. Από την ιταλική ομάδα έγινε γνωστό μόνο ότι δεν είναι κάτι σοβαρό, αλλά θα χρειαστεί χρόνο για να μην επαναληφθεί. Την ίδια στιγμή, ο καιρός πήγαινε από το κακό στο χειρότερο με τον ουρανό να είναι σκοτεινός και τη βροχή να πέφτει ασταμάτητα και να προκαλεί προβλήματα ακόμα και στο κέντρο Τύπου με την τάση του ρεύματος.
Μάλιστα, ήταν τόσο το νερό σε κάποια κομμάτια της πίστας, που χρειάστηκε διακοπή των δοκιμών για μερικά λεπτά, έτσι ώστε οι άνθρωποι της πίστας να προσπαθήσουν να απομακρύνουν τουλάχιστον τις «λιμνούλες»! Σε αυτό βοήθησε βέβαια και μια μικρή έξοδος του Ρούμπενς Μπαρικέλο, με τη Williams του Βραζιλιάνου όμως να μην έχει κανένα πρόβλημα.
Λίγο πριν τη μεσημεριανή διακοπή, η κατάσταση άρχισε να βελτιώνεται αρκετά με πολλούς οδηγούς να βγαίνουν στην πίστα και να συμπληρώνουν διαδοχικούς γύρους. Ο Χέικι Κοβαλάινεν ήταν αυτός που προκάλεσε την τρίτη κόκκινη σημαία της ημέρας, όταν στη στροφή 3 έχασε τον έλεγχο της Lotus, η οποία κόλλησε στην αμμοπαγίδα. Η εμπρός πτέρυγα της Τ127 ξεκόλλησε και το ερώτημα ήταν αν η ομάδα είχε φέρει μαζί της εφεδρική!
Απλά να θυμίσουμε ότι σε μια παρόμοια κατάσταση μερικές μέρες πριν, η Virgin αναγκάστηκε να μείνει σχεδόν μια περίοδο εκτός, ώσπου να έρθουν στην Ισπανία τα εφεδρικά κομμάτια. Μετά από περίπου μισή ώρα οι δοκιμές συνεχίστηκαν, με τη Lotus να προσπαθεί να εκτιμήσει τη ζημιά στο μονοθέσιο του Φινλανδού. Όπως ανακοίνωσε, μάλιστα, ο ίδιος ο Κοβαλάινεν μέσω… twitter, η μέρα τελείωσε άδοξα για την ομάδα του, εξαιτίας ενός δικού του λάθους. Εκτός αυτού, τα εφεδρικά εξαρτήματα ήταν… καθοδόν, οπότε δοκιμές τέλος για τη Lotus σήμερα.
Ο Μίκαελ Σουμάχερ βρέθηκε στην πίστα, θα αναλάβει άλλωστε τη Mercedes Παρασκευή και Σάββατο και δεν έχασε την ευκαιρία να… πεταχτεί μέχρι τα γκαράζ της Red Bull για να απολαύσει ένα γρήγορο σνακ με τους ανθρώπους της ομάδας. Κοινωνικός όσο ποτέ φέτος ο Γερμανός σούπερ σταρ δεν χάνει την ευκαιρία να έρθει σε επαφή με άλλους ανθρώπους, σε αντίθεση με τα όσα μας είχε συνηθίσει τα προηγούμενα χρόνια.
Η Ferrari, όπως και η Williams, επωφελούμενες από τη βελτίωση του καιρού το απόγευμα αφιέρωσαν χρόνο στο στήσιμο των μονοθεσίων τους ενόψει Μπαχρέιν, κάνοντας αρκετά δοκιμαστικά πιτ στοπ. Τον ίδιο δρόμο ακολούθησε και η Mercedes, αλλά και η πλειοψηφία των ομάδων, αφήνοντας στην άκρη την αναζήτηση των ταχύτερων γύρων και εστιάζοντας στην αγωνιστική συμπεριφορά των αυτοκινήτων.
Λίγο πριν την ολοκλήρωση της απογευματινής περιόδου, είχαμε μια ακόμη διακοπή, η οποία, όμως, ήταν σύντομη. Ο Πέδρο Ντε Λα Ρόσα έμεινε την περισσότερη ημέρα στο γκαράζ της Sauber, κάνοντας μόλις οκτώ γύρους, ενώ ο πιο… ενεργός πιλότος ήταν ο Ρούμπενς Μπαρικέλο, ο οποίος συμπλήρωσε 98 γύρους και σε έναν εξ αυτών έγραψε και τον ταχύτερο χρόνο.
news.pathfinder.gr