Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ακύρωση δημοπράτησης νέων αυτοκινητοδρόμων Αττικής

Την ακύρωση της δημοπράτησης των νέων αυτοκινητοδρόμων Αττικής, των επεκτάσεων δηλαδή της Αττικής οδού, αλλά και τη χρονική μετάθεση του διαγωνισμού για το αεροδρόμιο Καστελίου Κρήτης για το καλοκαίρι, ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων Δημήτρης Ρέππας.

Ο κ. Ρέππας χαρακτήρισε το έργο των επεκτάσεων της Αττικής Οδού ως έργο "φάντασμα", εξηγώντας ότι ένα τμήμα του από τον κόμβο Μεσογείων μέχρι τα Καλύβια βρίσκεται εκτός του νέου Ρυθμιστικού Αττικής, ενώ για ένα δεύτερο τμήμα του από τα Σπάτα μέχρι το αεροδρόμιο δεν υπάρχουν περιβαλλοντικές μελέτες.

Επαναδιαπραγματευόμαστε, είπε ο κ. Ρέππας, το έργο, υπό το πρίσμα των νέων δεδομένων, και ελπίζουμε ότι σε περίπου ένα χρόνο θα είμαστε σε θέση να το επαναδημοπρατήσουμε με σύμβαση παραχώρησης, όπως ήταν και η αρχική διαδικασία.

Σε ότι αφορά το αεροδρόμιο Καστελίου Ηρακλείου, ο κ. Ρέππας είπε ότι υπάρχουν σοβαροί λόγοι να ακυρωθεί η τρέχουσα δημοπράτηση, διότι διαπιστώθηκε "τρύπα" όσο αφορά τα ραδιοβοηθήματα, ενώ υπήρχαν και ενστάσεις από τοπικούς φορείς.

Επειδή το έργο είναι αναγκαίο για την Κρήτη, αλλά και για όλη την Ελλάδα, η δημοπράτηση μετατίθεται για το καλοκαίρι του 2010, για να ενσωματωθούν στο φάκελο του δημοπρατούμενου έργου τα ραδιοβοηθήματα. Για το θέμα των ραδιοβοηθημάτων θα συσταθεί και κοινή επιτροπή από στελέχη της Πολιτικής Αεροπορίας του υπουργείου Υποδομών και άλλων συναρμοδίων φορέων.

Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων τόνισε ότι η προηγούμενη κυβέρνηση έσπευσε να εξαγγείλει τα δύο αυτά έργα προεκλογικά για προφανείς λόγους σκοπιμότητας.

Διόδια

Ο κ. Ρέππας ανακοίνωσε επίσης ότι μέσα στο καλοκαίρι θα τεθούν σε λειτουργία σταθμοί διοδίων σε όλο το δίκτυο της Εγνατίας Οδού, διότι καθίσταται ανάγκη αποπληρωμής των τεραστίων δανειακών συμβάσεων του έργου. Οι δανειακές αυτές συμβάσεις είχαν συνδεθεί με την απόδοση των διοδίων. Τα διόδια αυτά θα λειτουργήσουν παράλληλα με σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινήτων σε όλο το δίκτυο των 670 χιλιομέτρων της Εγνατίας.

Τόσο ο κ. Ρέππας όσο και ο υφυπουργός Γιάννης Μαγκριώτης εξέφρασαν την απορία τους πως ήταν δυνατόν ενώ η Εγνατία να λειτουργεί τόσο καιρό να μην έχουν τεθεί σε λειτουργία τα διόδια. Διευκρίνισαν, δε, ότι το κόστος συντήρησης όλου του δικτύου της Εγνατίας ανέρχεται σε 60 εκατ. ευρώ ετησίως.

Κόστος διοδίων

Επίσης η πολιτική ηγεσία του υπουργείου ανακοίνωσε ότι έχει αρχίσει η διαδικασία επαφών με τους παραχωρησιούχους των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων που κατασκευάζονται με συμβάσεις παραχώρησης για εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα με τα πολύ ακριβά διόδια, τα οποία, όπως ανέφερε ο υπουργός, είναι πολλά και ακριβά και θα γίνουν ακριβότερα μέσα στο 2010.

Το θέμα το χειρίζεται προσωπικά ο υφυπουργός κ. Μαγκριώτης και προσπαθεί να υλοποιήσει ένα συγκεκριμένο σχέδιο διαχείρισης του προβλήματος, το οποίο συναρτάται και με την κατασκευή αξιόπιστων παράπλευρων οδικών δικτύων.

Δεν παγώνουμε τα έργα

Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων τόνισε με έμφαση ότι η κυβέρνηση δεν παγώνει τα έργα και θα κάνει τα πάντα για να προχωρήσουν. Παρουσίασε ωστόσο τα μεγάλα προβλήματα που υπάρχουν όσο αφορά τις οικονομικές δυσκολίες για την υλοποίησή τους.

Είναι χαρακτηριστικό, όπως είπε ο υπουργός, ότι η προηγούμενη πολιτική ηγεσία είχε εξαγγείλει έργα χωρίς εξασφαλισμένη χρηματοδότησης, συνολικού ύψους 2,34 δισεκ. ευρώ. Ένα από τα έργα αυτά είναι ο δρόμος Ελευσίνα-Θήβα-Υλίκη.

Ο κ. Ρέππας είπε ότι θα κάνουμε τα πάντα τα έργα αυτά να μην σταματήσουν. Δήλωσε επίσης ότι το υπουργείο έχει κάνει καθετί το δυνατό για την πληρωμή των εταιριών που έχουν κατασκευάσει έργα και θα προσπαθήσει να εξαντλήσει τα περιθώρια για τις υπόλοιπες πιστοποιημένες εργασίες στις αρχές του νέου έτους.

Επίσης ο υπουργός ανέφερε ότι απαιτούνται πολλά χρήματα για να προχωρήσουν έργα που υπήρχαν σε εκκρεμότητα από το Γ' ΚΠΣ και αναγκαστικά θα απορροφηθούν χρήματα από έργα που είχαν εξαγγελθεί για το Δ' ΚΠΣ. Είπε χαρακτηριστικά ότι οι απαιτήσεις που συναντήσαμε ξεπερνούν και το διπλάσιο των πόρων που υπολογίζαμε ότι θα είχαμε στη διαθέσή μας.

Διαφάνεια για τις νέες διοικήσεις

Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων ανακοίνωσε ότι στο πλαίσιο της τοποθέτησης νέων διοικήσεων στους εποπτευόμενους οργανισμούς θα ζητηθούν στοιχεία "πόθεν έσχες" για όλα τα πρόσωπα που θα στελεχώσουν τους οργανισμούς αυτούς και θα είναι αυτονόητη, όπως είπε, η παραίτησή τους ανά πάσα στιγμή. Τέλος, είπε ότι θα υπάρξει αναδιοργάνωση του υπουργείου και θα αξιοποιηθούν όλα τα στελέχη του για να υπάρχει συμμετοχή στη διαδικασία παραγωγής και λήψης των αποφάσεων.
ΠΗΓΗ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...