Η Mercedes-Benz παρουσίασε ένα νέο πρωτότυπο με την ονομασία ESF 2009 το οποίο βασίζεται στην S400 Hybrid και διαθέτει μία σειρά από συστήματα τα οποία βελτιστοποιούν την ενεργητική και παθητική ασφάλεια. Καινοτομία αποτελεί ο εξωτερικός αερόσακος «Braking Bag», ο οποίος φροντίζει για την αποτελεσματικότερη επιβράδυνση του αυτοκινήτου μέσω της τριβής του με το οδόστρωμα, ενώ συνάμα ανασηκώνει το εμπρός μέρος κατά 80 mm. Τη θέση της συμβατικής συμπαγούς μπάρας στις πόρτες παίρνει τώρα μια νέα πτυσσόμενη, η οποία εξοικονομεί χώρο και βάρος από το αυτοκίνητο, αυξάνοντας παράλληλα την ακαμψία.
Αερόσακοι βρίσκονται και ανάμεσα στους επιβάτες για να αποφεύγετε η μεταξύ τους σύγκρουση. Επίσης υπάρχει το «Pre-Safe Pulse» το οποίο μετακινεί τους επιβάτες στο κέντρο της καμπίνας μέχρι και 50 mm, προκειμένου να απομακρυνθούν από την επικίνδυνη ζώνη, σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Ο Ulrich Mellinhoff, επικεφαλής του τμήματος ασφάλειας δήλωσε ότι «αυτή η S-Class είναι πολύ περισσότερα από πόντους σε δοκιμές πρόσκρουσης και πλήθος εσωτερικών αερόσακων. Η ESF αποτελεί μία ένδειξη του τι θα ακολουθήσει στο μέλλον της Mercedes στον τομέα της ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας».
drive.gr
Διαβάστε περισσότερα άρθρα για μοντέλα της Mercedes από το autocarnet.